812 göst.
(52 puan) tarafından

Her kes ben dahil eltiden sikayetci.)))))her kesin ilk yazdigi eltim yapti eltim boyle)))))ben dahil..

Reklam


21 Cevaplar

0 oy
tarafından

Allahtan yok :D

0 oy
tarafından

Benim daha eltim yok :) ama olursa da ne yapıyorsa karşılığını görür :)

0 oy
(280 puan) tarafından

Allahtan eşim tek erkek :D elim ne var nede olabilir :)))

(1,414 puan) tarafından
Keşke benim de eşim tek olsaydı
(96 puan) tarafından
Benim ne  eltim  yok ama 2 kaynanam var
0 oy
(9 puan) tarafından

Daha geleli 1 ay olmadi ortaliyi birbirine kattı şakayla ben sizi hamilelikten sonra çağırırım dedim diye evimize davet ettik gelmedi hanfendi kusura bakma dediğim halde söylediğim yanlıştı ama kabul ediyorum eşim ayağına kadar gitti açıklama yaptı yine gelmediler yani durum böyle şimdiden ağırlığını koydu kızcağız:)

(1,414 puan) tarafından
Aboooo aynı benım yılan eltim gibiymiş. Benim agzimdan ne laf çıktıysa abartıp görümceme söyledi oda uymaca akıllı hemen inanırdı. Her lafım dan bir mana çıkardılar. 2.5 senedir evliyim burnumdan getirdiler. Eltim 10 senedir evli sanki ben üstüne kuma gelmişim gibi çekmedi hep ayağımı kaydırdı.
tarafından
Öyle şeytan fesat insanlar var. Bu zamanda ağzın kan kussa kizilcik serbeti ictim diyeceksin. Iyi kotu hic bir konuda yorum yapmayacaksin, zaman cok kötü fitne fesat insanlarla kayniyor
tarafından
Bu gun eltim gelip bana kaynanamdan bahsetse, meger kaynanamin yaninda benden bahsediyor diye dusunurum. Arayi bozmamak istemeyen biri yaninda kufur etsende kimseye bahsetmez. Ama bozmak isteyen her lafindan bi mana arayip farkli dillendirip ara bozar
(1,414 puan) tarafından
Valla bunu Kaynanam yapıyor eltimi gelip gidip karalıyor benide Eltime ALLAH'A HAVALE ETTİM. Geçen gün Kaynanam geldi altınlarımı borç olarak istedi bende vermedim kaynımı evermeyi düşünüyor. Bende Eltimden yardım iste dedim. Altını alamadığı için eltime söylediğim sözü gidip söylemiş benle konuşmuyorlar. Arayı bozdu zaten aramız limoni di
tarafından
Bos ver altinlarimi verip bana iyi olacaklarsa birak olmasin. Eger anltinlarini alacaklarindan eminsen ver canim,  eger degilsen verme. Eer esinle ortak isleri var ise verme.
(354 puan) tarafından
Ben senin yazını okumuştum dediğin hiçte yanlış değil sonuçta herkesin hamileliği bir geçmiyo mesela benim şu aralar iyi Allah'a şükür teyzemde hamile o yiyip içemiyo yatamıyo. Onların anlayışlı olması gerekirdi boşver hiç takma kafana ne derse desin senden önemli değil hiçbiri
(1,414 puan) tarafından
Sahra canm altınlarımı versemde iyi olmam. Ve geri vermezler niye dersen kayınbabamın evinde oturuyoruz  mobilya borcumuza yardım etti. Ne dicekler kira ödemedin mobilya borcuna da  yardım ettik altınların karşılığında bunlarla anlaşalım biz altnı geri yapamıyoruz diyip üstüne yatacaklar eminim! İnan bizim altından başka bişeymiz yok.
Eşim le ortaklıkları yok fabrikada çalışıyor.
tarafından
Ortakliklari yoksa verme derim. Bos ver kaynanan eltin birbirlerinin hayirlarini görsünler.
(96 puan) tarafından
Aynen cnm  benim de suan oyle ve esimin ailediyle yasiyorum  bende o  esim calisiyo o oduyo cok agir geliyosa esyanizi alin ben alrinlarimla yenisini alirim gani sende takma vwrmede o o senin hakkin
0 oy
tarafından

Henüz yok olursa ona gore davranicam kesin :D

0 oy
(213 puan) tarafından

Benimki de tam bi sinsirella sözum olacağı hafta başladı kendisi 1.5 yıl nişanlı kalmış biz 6 ay kaldık onlar nasıl beklemez onlar da 1.5 yıl beklicek diye ortalığı ayağa kaldırdı kayinvalidemle birbirine girdi nişana da gelmedi

(213 puan) tarafından
Yanlış anladın canım senin için demedim fesat ve kiskanç olanlara dedim benim eltim gibi
(1,414 puan) tarafından
Hee anladım canım doğru söylüyorsun da ben de iyi düşünüyorum iyi olmak istiyorum şu 3 günlük dünyada neyi paylaşamıyorlar anlamıyorum evimiz ayrı yolumuz ayrı. Ayda bir görüşüyoruz yani. Ben geldim geleli bu kadın herkesin yanında benimle güzel konuşuyor kimse olmadığı zaman ben bişey sorunca bile arkasını dönüyor konuşmak istemiyor ben senin başına kuma mi geldim ? Öbür bekar kayınlarıyladamı sen evlenecen. niye böyle yapıyor zoruma gidiyor:(
(1,016 puan) tarafından
Desene esin bile sokda;)))))allh için sen o eltiden  ne beklyrsn
(1,414 puan) tarafından
biraz benle iyi geçişin kimseyle ara mı bozmasın. cokmu şey istiyorum:/
(1,016 puan) tarafından
Ewt onun gözünde   sen cokk şey istyrsn  canmm eğer o sana ıyi davranrsa  kalp krizi  gecirir
0 oy
(43 puan) tarafından

Benim elti 1 tane  oda uzakta sehirler farkli hic arayip konusmayiz ben bi kac aradim hal hatir soruyum diye baktim o da geri aramiyo bende aramayi kestim simdi  konusup gorusmuyoruz    en rahati   en iyisi herkez kendi bildigi gibi kimsenin kimseye zarari da yok faydasi da 

+1 oy
tarafından

Degisik biri bi dedigi bi dedigini tutmayan gelir gelmez ortaligi karistiran buyuge saygiymis alttan almaymis nedir bilmeyen laf tasiyan her an kavga cikarabilicek biri o gelir bana ama ben gitmem gidersemde esimleaksam oturmasna giderim basbasa kalcagm ortamda bulunmam cnku araniyo bana geldgi zamanlarda gitsin diye gozune bakarim cnku hep dedikodu kaynanamla olayi olur beni de kndi yanina cekmeye calisir oysa biz gayet iyiyiz kaynanamla habire bi doldurma cabasi kotulemeler flan haz etmiyorum uzak duruyorum

0 oy
(52 puan) tarafından

Benim eltim cook sinsi.ben ne aliyorumsa oda istiyiyor.hemen bir kisu gidip alip geliyio.nefret ediyorum ben.ondan.arkamca konusuyir.kaynanamla cik iyi arasi hep benden konusuyorlar.kaynannam ona para veriyor her sey aliyor bana hic bir sey almiyor

(1,414 puan) tarafından
Öyle leri yer etmiş canım. Benim kaynanam 6 sene evine çocuğuna bakmış salçasını kurutmasını yapmış yeme içme beraber miş. Bir günde kaynanama anne dememiş bir günde bir bardak su vermemiş hep köpek gibi azarlarmış.Ben evlendim anne dedim her gelmede elini öptüm evine gidince temizliğini yaptım eltimin yapmadığını yaptım  yeter ki benle iyi olsunlar diye ama yınede yaranamadım. Kaynanam geçen geldi altınlarımı istedi vermedim diye benle konuşmuyorlar. Eltim zaten bunu istiyordu yüreği soğusun.
0 oy
(64 puan) tarafından

Var bir tane olmasa iyiydi o derece yani okadarmi fesat okadarmi cikarci anlatamam yani :)

0 oy
tarafından

Benm smdilik 1 tane war ama 2 daha gelicek:) ben ilk gelinm kaynwalidem hep soyler bendn snra söz benm oldugunu eltimle ilk ewlendgi sene ck gdp gelrdk snra bz okullu olnca braz mesafe koydm kaynwalidemde bulusurz dawet ettgmz zaman gdp gelrz brbrmze

tarafından
Arkamdan konustugunu duymadim hç kzlar konusmak icn yuzu olmali o dogum yaptgnda hastahande ben yanindaydm kendi ablasi gtmedi herseyiyle ilgilendm bn elti degl anne gbi dawrandm ewine geldgnde de hergn gdp yemegni temzlgni yaptm kendni toparlayana kadar
0 oy
(973 puan) tarafından

Ay şükrediyorum ben vallahi. Görümcem yok . 

Eşim akrabalarıyla görülmeyen biri. 

1 erkek kardeşi var oda daha liseye gidiyor :D Darısı başlarınıza 

0 oy
(52 puan) tarafından

Bende yaptim.o hasteneden cikinca cocuguna bile baktim ama allahdan korkusu yok.yuzsuz biri

0 oy
(1,016 puan) tarafından

Bende bi elti var vallhi sizde de olsa cinet  geciriisnz  eşim 5 kardeş benimle beraber  4 ksii ewli   3 eltimde  bir bir birinden  prblemli  ben yeni gelinim en küçükleri  daha dgru durst yanyana  grmdm  ve benden  once  olaylar olaylar olaylar   olms anlatyrlar  inanasim  gelmiyo bence bu sorunlar  KAYNANAMDAN  kaynakliyor 

0 oy
(1,414 puan) tarafından
KUMA GEMİSİ YÜRÜMÜŞ ELTİ GEMİSİ YÜRÜMEMIŞ. EVLENİNCE ANLADIM BUNU :(
0 oy
(3,781 puan) tarafından

ya malagi curun gozunu toprak doyursyn bana elti demeyin. kaynim 250.000 liraya ev aldi evin icinin tum esyalarini en iyi marka aldi uzman oldugu icin maasi iyi kizada demis ki evin perdeleeini aliversin ailen cok skstim daha dugun var demos kiz almam sen alacaksin herseyi demis anana babana soyle onlar alsin demisler. dun beni aradi anlatti boule boyle diye kayinbabamgillerlede arasi hic iyi degil bende dedim ki gulum bak kayinbabamin motoru bozuldu 300 tl istemisler onu bile yaptiramadi durumu yok suan ne var siz alsaniz dedim bu lafi dondurmus yok hatice kayinbabamgil fakir ztn seni sevmiyorlar istemiyorlar o yuzden yapmiyorlar falan demisim hibi anlatmis. Allahtan kayinbabam beni bilir aradi kizim boyle mi dedi hayir baba ben sizi savundum dedim tamam kizim evlenecekseler rvlensinler ayrilacaksalar ayrilsinlar yeter bu kizdan biktim bi daha muattap olma aile meselelerimizi ona anlatma dedi. kendisi sevilmiyor diye catliyoe boyle yapmaya devam eders3 daha cok catlar. bende aradim kayinbabamn dediklerini dedim muattap olma onunla aile meselemizi anlatma kizim dedi dedim seni aileden gormuyor boyle eevam edersen sevilmiyceksin dedim kapattim sonra ariyor ozur diliyor falan daha evlenmedi ortaligi birbirine katti. bak gene sinirim bozuldu anlatinca.

0 oy
(151 puan) tarafından

Benim elti olcak ama havasından geçilmiyor gorumcelerime kaynanama karşı tam bir yalaka ama bana geldi mi annesiyle birlikte kendilerini bişey sanıyorlar anca guluyorum küçük beyinli insancık:))

0 oy
tarafından

Biz uc eltiyiz, buyuk eltim cok iyi anlaşırız abla kardes gibi gezme olsun alisveris olsun beraber çıkarız ortanca pek bi samimi degiliz yalniz bana degil herkese öyle selam merhaba okadar ama iyiler yinede Allah iyilerle karşılaştırın sinsi insanlardan uzak etsin 

0 oy
(354 puan) tarafından

Ben hep eltim olsun isterdim ama yok şimdi diyorum ki iyi ki de yokmuş :D anam bi de onla mı uğraşcam :D

(52 puan) tarafından
Evet omasa cok iyi)))))
0 oy
(52 puan) tarafından

Benim annemin eltisi cok iyi olmuslar yillar once annem hep cocuklarina bakti onun.simdi oyle seyler soyliyor annemki annem cook pisman kufurler etdi anneme halbuki annem cok iyi davranmis bunca zaman ona.nefret edirorum simdi amcamin karisina.

İlgili sorular

11 cevap 26 göst.
17, Nisan, 17 ❤❤❤Fısdığım❤❤❤ (659 puan) tarafından soruldu
9 cevap 175 göst.
30, Temmuz, 30 Tuba-63 (45 puan) tarafından soruldu
9 cevap 470 göst.
30, Ağustos, 2018 Sevgi❤ (24 puan) tarafından soruldu
7 cevap 459 göst.
30, Ağustos, 2018 Aysecik35 (331 puan) tarafından soruldu
11 cevap 277 göst.
7, Ekim, 7 SL (41 puan) tarafından soruldu
21 cevap 346 göst.
7, Ekim, 7 aslı06 (8 puan) tarafından soruldu

31,544 soru

305,278 cevap

544,308 yorum

3,459 kullanıcı

Kategoriler

...