175 göst.
(818 puan) tarafından

1 aylık kızımla ilgilenmekten doğru düzgün beslenebildiğim yok deli olacam ya sabah atlı kovalar gibi kahvaltı ediyorum akşama kadar çoğu zaman bişey yediğim yok tam mutfağa giricem uyanıyor . Yediğim herşey sırtımdan gidiyor artık ne tat alıyorum ne tuz . Allah korusun sütüm falan kesilmese bari.

2 Cevaplar

0 oy
(246 puan) tarafından

Bir şey hazırlayamasanız bile bi ekmek arası yapın emzirirken bile yersiniz. Bi tabak hazırlayın meyveydi hurma kuruyemiş falan acıktikça yersiniz bastırır. Ben de sabah acele kahvaltı edip öğlen bir şeyler atıştırıyordum. Akşam da eşim geldikten sonra bebeği eşime devredip yemek yapabiliyordum. Normal yani bebekle yemek yapmak biraz zor. Anca oturmaya başlayınca mutfakta mama sandaliyesine oturtup önüne oyuncak falan koyarsınız siz de o sıra yemek yaparsınız. Şimdilik biraz zor. Sabredin bir süre herkes bu yollardan geçiyor yanınızda kimse olmadıktan sonra tek başına bebekle pek iş yapılamıyor ilk zamanlar.

(818 puan) tarafından
Evet 3 gömleği bile zor ütülüyorum yani insanın arada bi gelip yardım edeni olacak insan insana muhtaç :( inşallah birkaç ay sonra biraz daha kendime ve evime vakit ayırabilirim.
(246 puan) tarafından
Ben haftasonu eşimin tatili olunca ev iş yapıyordum günlük işleri paldır küldür yaptığım kadar hemen 5 dakika süpürge vs. Yürüteçe falan başlayınca en azından daha iyi oluyor biraz kendi kendine vakit geçiriyor falan. Sıkmayın canınızı normal zamanla daha çok vaktiniz kalır.
0 oy
(547 puan) tarafından

saat aksam 5 ve bn hala hic birsey yiyemedim 50 gunluk benegim var 2bucuk yasindada bi oglum. hasta oldu öksuruk nezle surekli agliyor. bebegimde agliyor cunku gunlerdir dogru duzgun yiyemiyorum sutum olmuyor aksam yemegi sadece baska birsey yemeye imkanim olmuyor. esim gelinca cocuklara bakiyor bn o sekil yiyoeum ne yapacagimi sarirdim. simdi bnde hasta oluyorum oglumdan geciyor ins bebegime gecmez. 

(818 puan) tarafından
Çok zor ya allah yardımcınız olsun :((  iki çocuk gerçekten kolay değil.

İlgili sorular

12 cevap 241 göst.
5 cevap 125 göst.
11 cevap 562 göst.
5 cevap 364 göst.
25, Şubat, 25 B.Prensesi❤A.Herşeyi (1,393 puan) tarafından soruldu
7 cevap 140 göst.
19, Ağustos, 2019 Esila65 (378 puan) tarafından soruldu

80,763 soru

2,130,295 cevap

7,042 kullanıcı

...