434 göst.
(185 puan) tarafından

Kızlar nereden katiliyorsunuz?

Ben Adana :)

28 Cevaplar

+1 oy
tarafından

Rizee :D adanaya sırf yemek yemek için gelmek istiyorum kafayı yicem :D 

0 oy
(2,446 puan) tarafından

Istanbul.32+2 haftalik hamileyim.oğlum olacak inşallah. Erken doğum riskim var malesef. Inşallah günü gününe doğar oğlum 

(185 puan) tarafından
İnşallah inşallah kuzum.  Dualarım seninle
(2,446 puan) tarafından
Allah razı olsun canım benim
0 oy
(1,053 puan) tarafından

iatnabuldan canimm

0 oy
(858 puan) tarafından

Konya. Ama Hataylıyım. Cok ozledim memleketimi :D ozellikle yemeklerini :D

(185 puan) tarafından
Hatayin hengeli çok güzel
(19 puan) tarafından
Konya nasıl bi yer yada insanları burda pek iyi anlatılmıyor ön yargılıyım
(858 puan) tarafından
Esimde ben de hatayliyim. Esimin memuriyeti dolasiyla buradayiz. Konya.. Degişik bir yer ama guzel. İnsanlari sicak kanli ama yabanciysan seni para konusunda kandiriyorlar cogu :D yani bize hep oyle denk geldi. Ama gercekten samimi ve sicak insanlar. Yardimi cok seviyolar yardimseverler :) yemeklerine de pek alisamadik. Cunku aci cok yok :D
(19 puan) tarafından
Ya aslında konya lı bi kız tanıdım o yüzden nefret ettim acaba kadınları hep mi öyle diye düşünüyorum
0 oy
(255 puan) tarafından

Kahramanmaraşlıyım kıslar 

0 oy
(2,481 puan) tarafından

Denizliliyim bende

0 oy
(968 puan) tarafından

Bu soruya uyarı veren zihniyetlere gülüyorum şuan. Tuhaf...

(185 puan) tarafından
Allah bilir kim verdi. Suan sinsice yazıyordu yine buraya
(717 puan) tarafından
Bence uyarı veren şahıs merkurlu:)
(968 puan) tarafından
Merkürün plaka numarası yok diye sinirlendi belkide :DD ayyy kişnedim resmen :D Ne çok güldüm
Aynen yazıyordur bencede emoş
(717 puan) tarafından
Hahahahahha =)) yani basit bir soruya bile zank diye uyarı veriyorsa var bi sıkıntı
(968 puan) tarafından
Var ya. Soteye yatmış uyarı vermek için pusuda bekleyen bir kitle var :D
+1 oy
(986 puan) tarafından

Sohbet demek dolu bos olan olmayan herseyi gonlunce kinusmak eglenmek kaga dagitmak demek burasi gebelik disi soru sohbet uyari verenlere soruyorum nerenize ne battı da uyari verdiniz buna? Ankaraliyim canim bende

(255 puan) tarafından
Aynen bende katılıyorum neyin kafasını yaşoyokar acabaa amaç sohbet yani
(185 puan) tarafından
Allah razı olsun kuzum. Çekemeyen çok burada
0 oy
(2,931 puan) tarafından

Şu an osmaniye :)

0 oy
(717 puan) tarafından

Istanbul :))

0 oy
tarafından

Rize :))) merkez 

0 oy
tarafından

Samsun kızlar:)

0 oy
(444 puan) tarafından

Istanbuldan katılıyorum yarışmacı arkadaslara basarilar diliyorum :)

(185 puan) tarafından
Ahahahaha :D
0 oy
(230 puan) tarafından

Kayseriliyik mantıyı severik

(185 puan) tarafından
Adanalıyıka benziyor sanki :D
(230 puan) tarafından
Ordan çaldım saten
(185 puan) tarafından
İyi ettin canımın içi
(230 puan) tarafından
Kızlar iki varsınız ya benim bacım yok valla bacım oldunuz bana bu hayat yorgunluğa ufak bir gülümseme kartınız ya Rabbim hepinizden razı olsun
(185 puan) tarafından
Ne demek birtanem. Bir derdin bi sıkıntın olur özelden  de yazabilirsin bana.
(230 puan) tarafından
Teşekkürler canim aynı şekilde sende
0 oy
(174 puan) tarafından

Aksaray dan herkese iyi akşamlar :) 

(174 puan) tarafından
Yok canım dogurdum 2 aylık falan
tarafından
Ohh masallah allah anali babali buyutmeyi nasip etsin canim saglikla
(174 puan) tarafından
Amin canım cümlemizin evladını İnşallah :)
(53 puan) tarafından
Ammmaa aksaray ve sultanhanı :) sanki para bulmuş gibi oldum :)
(174 puan) tarafından
:) sen nerelisin canjm
0 oy
tarafından

İstanbul'dan katılıyorum canım

0 oy
(259 puan) tarafından

Azerbaycandan baküden katiliyorum

(185 puan) tarafından
Salam :) :) :) :)
0 oy
(65 puan) tarafından

İzmirrrr =))

0 oy
(1,807 puan) tarafından

Ankara      :)

0 oy
(105 puan) tarafından

bende 42 konya:)  dogma büyüme

İlgili sorular

46 cevap 756 göst.
30, Ağustos, 30 Berivan (1,004 puan) tarafından soruldu
33 cevap 726 göst.
24, Mayıs, 24 Mavikelebek (610 puan) tarafından soruldu

27,176 soru

254,193 cevap

457,660 yorum

3,068 kullanıcı

Kategoriler

...