Vay anasını kimse bırakmıyor mu yemeyin beni :D Genelde her gece bırakırım ben sabah eşim toplar
Makinaya doldurup çalıştırıyor um
Hic sevmem bulasik birakmayi uykum gacar piskologum bozulur
Hayır deli gibi yorgun olsam da o bulaşık yıkanır tezgah toplanır öyle daha huzurlu uyuyorum
Valla bazen bırakıyorum yalana gerek yok
1,512,150 soru
24,665,544 cevap
366,953 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın