481 göst.
(1,408 puan) tarafından
Biz kaynananla altlı üstlü oturuyoruz geçen kurban bayramında amcamla yengem bana yardım.etmeye geldi bu amcamgili kovdu kurbanı kocası kesecekmis bu yüzden kovdu aileme hakaret etti bir sürü şey söyledi oğlu olacak ***** beni dövmeye kalkti falan  1ay sonra hamile kaldım çok zor geçti 4sy kalkamadım bir kere nasılsın geçmiş olsun hicbirsey sormadı .Hayırlı olsun demedi. 36+3gunluk hamileyim Allah yukarıda bir gün de nasılsın bebek nasıl demedi.Annemin tek gözü görmüyor öteki de zor görüyor ve annem rahatsız alzheimer var .Ben hastayım diye evi temizlemeye geldi annem o halinde aşağıya yanlışlıkla su damlatmis aşağıda salçası varmış .Anneme bağırdı azarladi o yüzden.Sonra aşağıda kebap yaptı oğlu ile birlikte ne anneme ne bana bir lokma vermedi .Hala da öyle .Eşimi arayıp annesi niye geliyor diye hesap sordu ....Daha bir sürü şey ne kaynanam.ne de ***** kaynım hayırlı olsun geçmiş olsun bebek nasıl hicbirsey demedi .Doğuma zaten gelemez izin vermem ama doğumdan sonra yüzsüz yüzsüz bebek görmeye diye gelir .O gelince ben bebeğimi alıp yatak odama geçmek istiyorum çünkü ben kuluçka makinası değilim bir kere sormamis doğunca torunu olsun beni hiçe saymak tır bu zaten.Siz ne önerirsiniz benden ziyade aileme yaptıkları için nefret ediyorum .

14 Cevaplar

0 oy
(303 puan) tarafından
Ben olsam senin düşündüğün gibi yapardım gec yatak odana kilitle kapinida babaannecilik oynamaya mı gelcekmis 
(1,408 puan) tarafından
Gelir çünkü yüzsüz .Esimde geçen kavga etti o da konuşmuyor ama yüzsüz yani.Dogum ne zaman bebeğe ne işim koyacağım hiçbirisini bilmez .Çocuğa birşey almak zorunda elbette değil ama gene de bir kötü çorap bile almadı .İnsanlık yok yani .Habire tavuklar falan yapar üst kata gelir kokusu bu kız hamile verim demez
(303 puan) tarafından
Açma kapıyı vicdan merhamet yok günah kendiside kadın sonuçta bu yoldan oda gecti
(1,408 puan) tarafından
Kapıyı acmasam yumruklar hemen duygu sömürüsü yapıp eşimi arar ağlar falan lohusa halimle onunla hiç ugrasamam
(303 puan) tarafından
Altlı üstlü olunca zor hadi uzakta olsan acma kapıyı evde degilim de ama zor ya
(1,408 puan) tarafından
Aynen malesef
+1 oy
(1,376 puan) tarafından
Yaptıkları  yenilir yutulur cinsten değil çok haklısın ama büyüklük sende kalsın evine  gelene kim olursa olsun görsün bi kere çok samimi olmana gerek yok yinede sen bilirsin tabiki  yaşadıkların kolay değil 
(1,408 puan) tarafından
Sadece bana yapsa gene de neyse derdim de aileme babama bir sürü hakaret etti doğmamış çocuğuma beddua etti.Hele annemi su damlatti diye çocuk gibi azarlamasi hemen de eşimi arayıp şikayet etmiş su damlatti diye çok zoruma gitti annem çok üzüldü bana belli etmeye çalıştı su olan yerleri sildi falan çok zoruma gitti ev tek benim evim değil ki .Afedersin eşimin iç camasirlarini da yikadi serdi kadın ve evi temizledi yemek yapıyordu yemekten bir lokma dahi almadan eve geri gidiyordu ertesi gün gene geliyordu .O yüzden hiç içimden gelmiyor inan .Gelirse eşim agirlasin ama ben bebeğimi alıp odama gitmek istiyorum
(1,376 puan) tarafından
Valla gözümde canlandı ama yine de işte günaha girip kötü yönlendirmek istemiyorm ama çok haklisin bana yapılsa aynı tepkiyi verirdim. Nebiçim insanmış o ya bunlar bide bu millete insan yetiştirmişler ne kadar acı
(1,408 puan) tarafından
Aynen canım içimde bitti yani yüzünü görmeye tahammül yok bu halimde ise gidiyorum ben işten gelince yukarı çıkarken beni görünce falan pat diye kapıyı kapatıyor .Nasılsın bebek nasıl doğum ne zaman falan sormuyor .
(1,376 puan) tarafından
O zaman senin 9 ay karnında taşıyıp doğurduğuna da girmeye gelmesin seni görmek istemiyo sa hay allahım tövbe ya pis insan.  Kusura bakma sinirlendim
(1,408 puan) tarafından
Aynen bende öyle düşünüyorum ama yüzsüz o bebeği görmeye diye gelir kucağına falan almak ister eşim evde eolsa geldiğinde bebegimi alıp direkt odama geçerim ama esimde çalışıyor olacak kapıyı açmadan kavga çıkartır .Annem yanımda olacak arsız dogum yaklaştıkça sıkıntı bastı işte bana da
0 oy
(1,404 puan) tarafından
Bencede hiç yüz göz olma. Esin nasıl davranıyor sana bide esin mı dövmeye kalktı kayninni
(1,408 puan) tarafından
Kaynım dövmeye kalktı canım.Esim bana hak veriyor çünkü insanlar yardım amaçlı geldi .Neymiş kurbanı kocası kesecekmis bu yüzden kavga çıkarttı ailemi kovdu .Ama bebeğimi alıp odama giderim dedim eşime ona da razı değil yani anladım ama bu da bana ssygisizliklik değil mi .Ben kuluçka makinası miyim
(1,404 puan) tarafından
Yani gene eşinin hatırına biraz durup bebeği bahane edip odana gidersin konusmazsin
(1,408 puan) tarafından
Zaten konuşamam da bu bebeği görmek onu sevmek kucağına falan almak ister işte onu da ben yaptırmak istemiyorum
(1,404 puan) tarafından
Belkide sevmez madem bu kadar gıcık biri çocuğunada ilgisiz olur
(1,408 puan) tarafından
Yok canım duyuyorum millete göstermelik aceba benim torunum kime benzeyecek .Bebek sevsem doğsa da falan diyormuş ***** kadın ya bebeğim ve kendim için çok zor bir hamilelik geçirdim bebek nasıl diye bir gün sormamis. Doğunca torun sahibi olacak aklı sira
(1,404 puan) tarafından
Ne diyim ya ALLAH onun gönlüne göre versin
(1,408 puan) tarafından
Amin canım .
0 oy
(1,193 puan) tarafından
Kocamiz icin mecbur yapiyoruz inan bizde yazin ortasinda kaynanagile gitcez bir hafta kalcz nefret edyorum ama mecburum yoksa kocamla kotu oluyorum
(1,408 puan) tarafından
Allah yardımcın olsun canım.Esim evdeyken gelsin o da ben istemiyorum konuşmuyorum kendisi ile biliyor ama arsiz iste
(1,193 puan) tarafından
Amin cumlemizin
0 oy
tarafından
Basindan def et bende sevmiyorum kaynanamı gitmis esime sikayet etmiş ***** karı 
(1,408 puan) tarafından
Hahaha güldürdün kız beni.Canim eşim işteyken gelir yüzsüz çünkü kapıyı açan bir dert açmadan bir dert aşağıdan yukarıya bağırır kavga çıkartır yanımda da annem olcak doğumdan sonra inan ne yapacağımı bilemedim
+1 oy
(1,380 puan) tarafından

Bu kadarida pes ne edepsiz kadinmis insan pisrdiğinj komşusuna ikram ediyor nerde gelinine etmeyecek valla hic yuzüne bile bakma al bebegini git odana oda defolsun gitsin yüzsüz:angry:

(1,408 puan) tarafından
Bende öyle yapmak istiyorum bebeği görmeye de hakkı yok bence.Arsiz ama öyle yaptım diye bu kız.lohusa falan demez kıyameti kopartir *****
0 oy
(321 puan) tarafından
Kız şu konuyu kaç kere anlattın artık ne kadar dokunduysa sana kıyamıyorum. Ben geliceğini pek sanmiyorum hangi yüzle gelicek acaba
(1,408 puan) tarafından
Sanmıyorum ya bildiğim kadarıyla yok sadece çok bencil fesat bir kadın .Mesela ben evlendikten sonra ailemi yemeği çağırdım kendilerini de çağırdım aynı gün ikisini bir aldım yani .Bana bunun lafını yaptı sen annengilin çağırdın agirladin bizi ayrı çağırmadin dedi.Kafayi yemiş aslında;)
(321 puan) tarafından
O zaman o kadin ölene kadar sana rahat yok ne diyeyim ki ne insanlar varmis dunyada bence gercekten kafadan rahatsiz
(1,408 puan) tarafından
Ay Allah korusun ya .Onun ölmesini bekleyemem rahat etmek için Allah büyük Allah a bırakıyorum en guzel cezayı versin ona şu hamile halimle soyluyorum
(321 puan) tarafından
En iyisini yapiyosun canım kimsenin ahı kimsede kalmaz allaha havale et o gerekeni yapar
(1,408 puan) tarafından
Allah büyük çok şükür ki ve hayırlı cumalar;)
0 oy
(790 puan) tarafından
Bu anlattiklarinin bir kismi bama cok yakin geliyor canm ,bnm kaynvalidem hamile oldgmu ogrendi bize tavr yapti bize gozaydini vermedi, konusmadi kurbanda aradim telefonu acmadi , hicbir sekilde konusmadi borsuru tartisma sknti ckardi ve  dogmams bebegme durdk yere arkadan beddua etmis ,  ogluna bana da , ustelk 5 ay once bebegmi kaybetmistm sevincimi yasatmadi , gene zamani geldi kalktm esim icin gittim bize tavr yapti ilgilenmedi sonrasnda gtmedim zaten , saolsn kocam dogm olcagi gun annem gelicek haberin olsun dedi tartistm tabi ama ertesi gunu piskin piskin geldi arabaya kuruldu o gun hayrli olsn dedi agz ucuyla , annem e de tavr yapti konusmadi flan simdide torunu olmus seviyo flan icim hic istemiyor ama bir taraftan esim icinn katlaniyorm  basta yuzune dahi bakmadm  gerci bugn olms konusrkeen yuuzne bakmiyorm yuzsuz yuzsz geliyo iste 
(1,408 puan) tarafından
Ay benim için el vermiyor canım torunsa karnındayken de torun doğunca mi torun oluyor bu resmen gelini hiçe saymak tır 9ay umursamadan karnindaydi doğunca seni değil bebeği görmeye geldim demektir .;Ben vermeyeceğim bebeğimi gerçekten hiç içimden gelmiyor eşim evde olursa o agirlasin annesini nasıl istiyorsa ama ben bebeğimi alıp odama gitmek istiyorum
(790 puan) tarafından
Bazen yapmak istedgni yapamiyorsn cnm bn yuzunu gormeyi bral adini duynca cldiriyordm adeta , ama ses edemedim gene , giderken esim otur der annem otur derdi bn ses etmezdm , annem kal sende neolcak derdi gene ses etmezdm ha var ha yok bnm icin  , yardmci olmadi misafr gibi erkemden gelir yer icer kenari cekilirdi oyle otururdu
(1,408 puan) tarafından
Canım insna değil ki böyle yüz bulsa dhaa çok tepeye çıkar hiç istemiyorum inan
(790 puan) tarafından
Anliyorm cnm insallah glmez , bn okadar dua ettim ki gelmesin diye , cnku gelince yaoscak pesime  surkli bna gelcek gercekten de oyle oldu , shrekli bizle beraber nereye gitsek pesimizde 40 gunumuz doldu bugun
(1,408 puan) tarafından
Ben katlanamam canım oyle
(790 puan) tarafından
Evde huzur olsum diye mecbur katlaniyorum ama sabrim tasmak izere
0 oy
(160 puan) tarafından
Okurken icim ciz etti ya asagida en basitinden bir yemek yapsa bile sana bir tabak vermeyen insandan zaten cok bisiy bekleme kuzum . Beklentilerini yuksek tutmassan bu kadar uzulmessin . Baska odaya gecmesen bile sadece sorduklarina cevap ver zaten biraz gurur olsa sanirim bu olanlardan sonra gelmemeli.
(1,408 puan) tarafından
Canım ben bana yaptıklarına değil aileme davranışlarına çok üzüldüm çok zoruma gitti. Açıkçası bebeği de göstermek istemiyorum ben .Gelir o yüzsüz çünkü ama o geldiğinde bebegimi de alıp odama geçmek istiyorum .
(160 puan) tarafından
Evet ailene ki yardimci olan annene bunu yapmasi hos degil sen esinle konus bu konuyu canim esininde tavri net olursa durusunuz bir olur evine gelenede kotu davranma sen yine buyukluk snde kalsin
(1,408 puan) tarafından
O kadın kapıyı açmayı bile hak etmiyor da açarım gene de .Ama istemiyorum ne beni ne bebeği gorsun
0 oy
(77 puan) tarafından
Canım imkanın varsa uzaklasın ordan tasının böyle bi kadınla yasanmaz kac kurtar kendini 
(1,408 puan) tarafından
İmkanım olsa taşınırken bir dakika durmam canım ama inan bu ay aldığım paradan 10tl kaldı sadece yani tasinamayiz borç ödüyoruz
(77 puan) tarafından
Allah yardımcın olsun canım okurken cok sinirlendim
(1,408 puan) tarafından
Amin canım Allah razı olsun
0 oy
(1,734 puan) tarafından
Bende senin yaşadıklarına benzsr yaşadım benim kaynanamda ramazanda kayra ettik eşimle eşim burda yok kendine göre sofra hazrlayip  yemişti benimkide ne arar ne sorar torunum nasil der bende bebegimi  gostermeyi  düşünmüyorum ama bu ederde eşimle kötü oluruz diyorum ama büyük ihtimal kucağına falan vermem kucagindaysada çeker alirim
(1,408 puan) tarafından
Canım ben eşime dedim ki burası snein de evin annen gelirse sen agirlarsin ben odama geçerim dedim bebeği de alıp.Sakin bebeği isteyip de beni onlara karşı hiçe sayma dedim.Cunku 9ay sormamis umrunda olmamış ama bebek doğunca ney bebeği mi görecek bu beni hiçe saymak dgeil midir
(1,734 puan) tarafından
Öyle canım bebek doğunca torunum deyip sahip cikcak bende seninle aynı durumda aynı düşüncedeyim vermek istemiyorum eşimede dedim arkamı döndüğümde annenin kucağında görürsem çeker alırım dedim
(1,408 puan) tarafından
Sen gene iyiymissin bebeği göstereceksin ben görmemek istemiyorum o gelince bebeğimi de alıp odama gececegim
(1,734 puan) tarafından
Bende çok görmemek istiyorum amaa mecburiyetten hemde benim annem hep der sen ondan kaçma o senden kaçsın sakin odana giripte pus pus oturma der ona inat mutlu ol sen orda otur konuşmasan zaten anlar o der
(1,408 puan) tarafından
Ay canım anlayana yapılır sneinki belki anlar da benim ki anlamaz öyle hareketlerden kaçmaz birde bilmiş bilmiş akıl verir.Eltimin doğumundan sonra yanına gitmişti kadını delirmiş bu bebek aç diye diye .Kadın da azarlamis artık .Sonra da kendi hakliymis gibi bana böyle yaptı diyor
(1,734 puan) tarafından
Hmm benimkide anlamaz amaa ondanda kaçamam o beni hiçe sayarsa aynı ortadan bende onu hiçe sayarım benimkini bende çok mek ediyorum bana öyle yapsa bende azarlarım
(1,408 puan) tarafından
Sen kaç haftalık hamilesin canim
(1,734 puan) tarafından
26 haftalık ya sen kaç haftaliksin
(1,408 puan) tarafından
36+3canim doğum yaklaştı beni. O yüzden gelmesini istemiyorum ya sıkıntı basti
0 oy
(838 puan) tarafından
Kocanda arkandaysa yüz verme derim 
(1,408 puan) tarafından
Arkamda ama annen gelince bebeğimi alır odama geçerim sen agirlarsin dedim.Beni hiçe sayıp sakin bebeği göstermeye de kalkma dedim bozuldu razı olmadi pek
(838 puan) tarafından
Bilemiyorum yaa  bırak gorsun  o zaman ama sen muhattap olma .. ne yapalım çekilecek çilemiz var
(1,408 puan) tarafından
Allah büyük canım
0 oy
(910 puan) tarafından
Bu dünyanın bir de ahireti var Allah kimsenin yanına bırakmaz içini ferah tut sen canım.  Sen daha iyi bilirsin ama eşinin hatırına yapacagin herşey.  Içinden gelmemesi gayet normal neler yaşamışsın.  Ama sana  tavsiyem eşinle.aranizi bozacak şeyler yapma. 
(1,408 puan) tarafından
Canım eşinin hatrina diye diye böyle yüz buldular ya hep .Dövmeye kalktı ailemi kovdu daha ne yapabilirlerki .Eşim de biraz bana saygı duysun istiyorum .Bebebgi alıp onalra göstermesi beni hiçe saymak tır .Siz bu kıza bunları yaptınız o ama önemli değil ben sizi satarım demektir .Hiç içimden gelmiyor inan
(910 puan) tarafından
Bir adam annesi ve eşi arasında kalıyorsa bu kendi suçudur. Dengeyi kurmayı becerememistir.esini en iyi sen tanırsin ailesine yaklaşımını da sen bilirsin doğumdan sonra .
(1,408 puan) tarafından
Eşim affeder iki timsah gözyaşı döker annesi hemen yumusar
0 oy
(186 puan) tarafından
O güzel annenin ellerinden öperim. Ne fedakar anneymiş öyle o. Kadın hem evi temizlemiş hem tek lokma yemeden evine dönmüş, üstüne bir de azar yemiş diğer kadından. Çok sinirlendim yaa... Nasıl insanlar var ya Rabbim. Bu yapılanlar yarına kalsa da yanlarına kalmaz ki. Keşke eşini ikna etsen de taşınsanız. Ev ev üstüne olmuyor işte. Ben de olsam soğuk olur, arama mesafe koyardım mutlaka. Uzak kalsınlar aman. 
(1,408 puan) tarafından
Canım şuan 3000-4000tl kadar borç ödüyoruz inanır mısın 10tl mi ne kaldı bu ay .Ben 37haftalik hamileyim ve hala calsiioyrum biraz kazandırın diye .Yoksa bende taşınmayı çok isterim.Annecigime çok üzüldüm zaten onu azarlamasi çok zoruma gitti o yüzden o kadının suratını görmek istemiyorum bak 37haftalik hamileyim doğum ne zaman onun haberi yok.Bir kere sormadı Allah için .Geçen gece birisine geçmiş olsuna gittik bu da sonradan çıktı geldi orda ben varım başka bir hamile kız daha var o kıza bebeğini soruyor. Akıl veriyor falan bana bir kere sormadı .***** işte .Allah büyük ben Allah a havale ettim
(186 puan) tarafından
Size karşı olan bu düşmanlığı da neymiş öyle ya. Allah merhamet versin onun kalbine. O da bir ana kuzusu demiyor mu hiç. Allah yardımcınız olsun gerçekten ben sinir oldum burada. Bence eşinize, size karşı  yaptığı her hareketten bahsedin. Görsün annesinin size karşı olan tutumunu da biraz mesafe koysun kendi eviyle annesi arasına. Inşaallah eşiniz akıllı biridir.
(1,408 puan) tarafından
Biz kurban bayramında kavga ettik bununla benim ailem bana yardıma geldi eşim hasta kurbanı kesemiyor diye kurbanı da keselim dediler.Esimin babası bizim kurbanı kesmeden başka bir yere gitmişti .Oyuzden de bu cadı karı ailemi kovdu kocası kesecekmis illa ki.Aileme hakaret etti bende altta kalmadım .Bana olan düşmanlığın sebebi bu.Esim farkında herşeyin bugün mesafeli davransa annesine yarın hicbirsey olammis gibi yumuşak davranıyor ona da sınır olur oldum.Annesi olduğu için ben fesatlık yapıp ara bozmak istemiyorum günaha girmek istemiyorum diye sesimi cikartmiyorum ama eşim de dengesiz oldu artık yani .
(186 puan) tarafından
Hakareti gerektirecek ne varsa ortada... Esin de ne yapsın tabi yine de anne işte. Ama kesinlikle annesi ve karısı arasındaki dengeyi korumalı. Umarım her şey düzelir canım ne diyeyim. Yakında anneler günü var. Annene güzel bir hediye al da mutlu olsun :)
(1,408 puan) tarafından
Allah büyük canım Allah a havale ettim ama yanına kalmaz yani .Annecigime hediye aldım .Allah bağışlasın sizin de bizimde cocuklarimizi İnşallah
(186 puan) tarafından
Amiiin cümlemizin canım benim. Üzme kendini.
(1,408 puan) tarafından
Amin canım Allah razı olsun

İlgili sorular

11 cevap 586 göst.
17 cevap 451 göst.
25 cevap 691 göst.
8, Ağustos, 8 ♡♡Burcu♡♡ (172 puan) tarafından soruldu
3 cevap 338 göst.
5, Aralık, 2018 Nurelya (114 puan) tarafından soruldu
5 cevap 288 göst.
11, Ocak, 11 Fısdığım❤❤ (157 puan) tarafından soruldu
5 cevap 428 göst.
18, Kasım, 2018 Byzi (47 puan) tarafından soruldu

27,808 soru

261,694 cevap

472,922 yorum

3,111 kullanıcı

Kategoriler

...