636 göst.
Diğer kategorisinde tarafından
Biraz once markete gittim hızlı hizli  alışveriş yapıyordum bir de baktım telefonum yok şok oldum iki tane de apaçi tipli.oglan markette resmen peşimden ayrılmadılar bir şey demedim.kimseye ama onlardan şüphelendim neyse aradim taradım.marketi aldığım şeylerin olduğu reyonlara baktım yok kasiyer kıza dedim bi çağrı atarmisin diye saolsun yardımcı oldu bulduk meyve almıştım herhalde meyveleri poşete koyarken telefonu alışveriş arabasına koyuyorum derken düşürmüşüm meyve kasaların'ın  altından bulduk çünkü hiç böyle bir şey yaşayan oldu mu çok korktum valla yeni bir şey değil telefonum.ama insan korkuyor

24 Cevaplar

+7 oy
(707 puan) tarafından
Insanlarin gunahini almissin.Once tovbe et bence.

Suizanda bulunmak buyuk gunah.Tiplerine bakip insanlari yargilamamak gerekiyor.Benimde bazi seyler unutmuslugum var ama baskasini degil ilk kendimi suçlarım.
(2,596 puan) tarafından
Ağzına sağlık bacım
-Reklam-
tarafından
Unutmamak icin cebi olmayan seyleri giymiyorum giydiysemde eşim yanimdayken giyiyorum ki telefonu ona vereyim cunku benim telefonum cuzdanim cantam
Cepli bir şey giymemistim canim normalde bende cebime koyarım
Ben yanlizken giyemiyorum cebi olmayan bisi
(2,548 puan) tarafından
Hiç unutmuyorum pazar tezgahında unutup gitmişim ara ara buldum sonra.  Pazarcı vermişti allah razı olsun ondan
tarafından
Bende bulamazmisim valla çocukların günahını aldım boşuna
(2,548 puan) tarafından
Helallik isteseydin sonradan keşke.
tarafından
Çıkmışlardı kız marketten zaten kimseye bir şey demedim içimden düşündüm acaba onlar mı aldı diye
0 oy
Allah korusun kaybetsem çok üzülürüm. İçindeki resimler falan bi daha bulamayacağım şeyler. Telefona değil içindekine üzülürüm. Ben kimlik ve parayı da kılıfın içine koyuyorum bi de
tarafından
Kılığa bir şey koymak gibi huyum yoktur ama bende dediğin gibi telefonun içindeki dosyalarimin gittiğine üzülürüm
Bende cüzdan taşımamak için koyuyorum ya. İyi bişey değil aslında  :))
tarafından
Bende cüzdanımı pazarda unutmuştum biraz ilerledim 5 dk sonra geldi aklıma Allah tan iyi insan çıktı karşıma hemen aldım cüzdanımı :) Allah razı olsun oylelerinden
(1,939 puan) tarafından
Beeen sürekli unuturum bişeylerimi bi defasında avm de yemek yedik masanın üzerindeydi telefonum eve geldim telefon yık arıyorum açan yok sonra düşündüm ki orda unuttum gittiğimde aynı yerde duruyodu allahtan
Allahtan kimse almamış canım
(1,240 puan) tarafından
Dün eşimin amca oğlu ve hanımı ile restoranta girmiştik.Yemeğimizi yedik çıkarken bakım çantamı unuttum:) saldayeye koymuştum sandalyeyi de masaya kadar itince masa altında kaldı görmedim bir an dalgınlık;) yanımdakiler dalgındı;) çantamda da 100 gram altın bin euro vardı bankaya yatırmak için almistim yanıma telefon ufak tefek şeyler yine vardı.Araba ile hareket ederken garson getirdi çantanızı unutmuşsunuz kameradan görmüşler dediler.Vallaha çok yorgundum ilk değil son da olmayacak bu unutkanlarım ve dalginliklarim :)
tarafından
Bende hızlı hizli alıp cikayim derken oldu canım çocukla annem arabada beliyorlardu sıcakta beklemesinler arabanın içinde diye acele ettim ondan oldu unutmam yoksa eşya mı bir yerde ilk kez başıma geldi
(3,617 puan) tarafından
Oğlumu bebek arabasina kattım arabanın altında da mini bi çantada 200 tl katolik evin anahtarı vardi annemlere gidiodum eve vardım 1 saat sonra katolik için arabaya baktim çanta yok geldiğim yarim saatlik yol yürüdüm kostüm önüne gelene sordum ve pazar kurulu  dedim daha gitti bi ton insan Biri aldı gitti neyse sorarken biri dedi az once camide anos ettiler bi çanta bulundu die  gittim pazarının biri bulmuş pazara gittim adamı buldum adam sordu ne vardı icinde herseyi saydım anahtirligima kadar soledim adam çıkardı verdi helal paraymış :)
tarafından
Aynen canim helal paraysa bulunuyor zaten bir şekilde donup dolaşıp sana geri geliyor
0 oy
Cuzdan unutsam bulan içindeki faturaları bulup acıyıp odermj ki
Hahahah güldürdün beni ya
(3,036 puan) tarafından
Ben herşeyimi unutabilirim gittiğim yerde telefonumu bende 101 de rayonda bisey bakarken bırakmıştım çanta ki özellikle heryerde bırakabilirim dugjnden sonra evimize geldik farklı şehirde evimiz arabamız yoktu otobüsle geldik 2 büyük bavul bitane küçük valiz 2 sırt çantası var ikimizdede birinde altınlar takılar eşimin silahı vardı bitincede ayakkabılarım falan benim ben çantanın birini üstte eşyalık yerler var ya oraya koydum 8 saat yol uyumuşuz tabi sabah otobüsten indik benim sırtım boş baktık otobüste gitmiş allahtan altin olan çanta değildi diğeriydi eşim kızdı bana çok sonra hallettik bi şekilde aldık cantanyi geçen günde eşimin üzeri müsait değildi dışarda silahı üzerine alamazdı evde bırakamıyoruz arabada olmaz ondan  çapraz çanta taktim bana verdi ama o gün o çantayla bütünlestim resmen bisey olacak diye hep tedirgindim hayatımız biter yoksa,  bende çok unutkanım canım oluyor yani başka şeye dalıyoruz
tarafından
Oyle bir şey olunca silahı evde bırakıyoruz biz eşim üstünde taşımayı sevmiyor zaten
(3,036 puan) tarafından
Biz büyük bi site de oturuyoruz ne olur ne olmaz kapılar çok çabuk açılıyor biz de alıyoruz maalesef
(528 puan) tarafından
Pizzacida masanin ustunde bırakmıştım yan tarafta markete girmistim ordaki çocuk beni yakaladi marketin içinde sağolsun. Allahtan aksam saati boştu. Sık sık da gidiyoduk hamileydim o zamn.
tarafından
Ben kuyumcuda unutmuştum eşimin tanıdığı olduğu ifin eşimi arayıp söylemişler :D
Iyi barı canim bulunmuş en azından
tarafından

Ayy ben :) :) nisanliyken çarşıya gittmistik annemle, annemde altınlarını fallan hepsini çantaya koy kendinle getir evde birakma diye ,

Ayakabbiciya gittim ayakkabı aldım, altjnlarimjn olduğu çantayı orda unuttum..

Baya yol gittikten sonra farkettim koşarak gidip geri aldım, neyseki çantam bıraktigim yerde duruyordu :)

tarafından
Altın kaybetmekte koyar insana be ben eski püskü telefonum için bile ne kadar korktum
Ayyy çok kötü bir duygu ya , Rabbim kimseye yaşatmasın
(860 puan) tarafından
Çok geçmiş olsun inşAllah birdaha yaşamasın canım ama insanların kılık kıyafeti ne veya dış gorunusune göre yargilamayin lütfen belkide sandığınız kadar kötü insanlar değiller dir
tarafından

İlk evlendiğim yıllar unutmuşum dolmuşda hemde neyse eve bi geldim çanta yok Ben çanta kullanmayı pek sevmezdim o zamanlar elime alırdım hep genelde neyse dedim giden gitti sadece içinde 5 tl vardı birde kimliğim vardı fotoğrafım ön yüzünde durur hep cüzdanın arkasına annemin cep numarasını yazmışım adam aramış annemi demiş işde böyle böyle oldu gelsin alsın kızınız gittim aldım adam bana demesinmi kızım sen öğrencimisin hayır niye diye sordum oda cebinde hiç para olmayınca öğrenci sandım dedi :)))

(119,086 puan) tarafından

Ben bazen kendimi kaybediyom :ermm:

tarafından
Onu bende yapiyom da böyle bir şey ilk defa başıma geldi
(5,436 puan) tarafından
Ay çok kötü bi durum :((  yaşadım ben eşimin babaannesi rahatsızlandı acile götürdük su almaya gittim kantine telaşla teli kasada unutmusum suyu getirdim verdim sonra cebimi bi yokladım tel yok çantada yok hemen kostm elim ayağım titriyor ama çocuk bizde ***** olmaz bacım korkmuşsun belli dedi :D teli verdi
(4,237 puan) tarafından
Ben ic camasiri alirken orda birakmisim eve gittim tlfn yok aradik actilar tlfnunuz burda kalmis dedilerde gidip aldik
tarafından

Geçenlerde alel acele markete gittim cüzdanı açık unutmuşum hiç farkına varmadım 200 liram kayboldu düşmüş içinden :ermm:

Amaaa az da değilmiş kuzum geçmiş olsun
(2,447 puan) tarafından

Hamileyken yemek yemeye gitmiştik eşimle. Antalyadaydik. Çantayı asmisim sandalyenin arkasına taa çıkışta farkettim geri de dönemiyoz tabi dönecek yer yok. Aradım dedim çantam kalmış kasaya koyar misiniz kardeşim aldı artık :)