52 göst.
(91 puan) tarafından
Kızlar 38+6oldum ama hala ne açılmam var ne sancim var ama derim inanılmaz ağrıyor dayanamıyorum ben açılmam olsun istiyorum bu konuda ne yapmam gerekiyor tecrübe sahibi veya başında geçen olduysa bilgi verirse sevinirkm
Reklam


5 Cevaplar

0 oy
(233 puan) tarafından
Bende suracikda bekleyim bende acilmam olsun artiq istiyorum
(91 puan) tarafından
Yok bir hafta önce vardı oda gitti bende korkuyorum sancim olmazsa suni sancı verirler diye
(233 puan) tarafından
Insallah vermezler hurma falan yedinmi hic oyle duymusduki acilma veriyor  ama ben yemedim
(91 puan) tarafından
Yiyorum canım baya yiyorum yürüyorum da aslında ama niye olmuyor bilmiyorum hiç sancim filanca yok bebek baya hareketli kasılıyor beni mahfediyor nefesimi kesiyor artık yeri dar diye
(233 puan) tarafından
Anliyorum canm seni valla bende acilmam olsun diye kac kec merdiven inib cikiyorum tik yok olusumun yeri rahat qaliba mide yanmasida bi taraftan mahf ediyor insani sabahlara kadar uyku yok gozumde ama arilarim gunu gunden artiyor
(91 puan) tarafından
Seninki benimkine göre küçük olmasına rağmen ne güzel
0 oy
(381 puan) tarafından
Canım insandan insana degişiyo sanırım ben kendimi söleyim 1 santimle gittim sıvı azlıgından yatıs yapıldı cuma günü aksam saat 5de yattım pazar gününe kadar sancı cektım ama acılma hic olmadı verdler suni sancıyı kesi attı baya öle dikiş atarken ebe dediki senn dokuların cok kalın ondan zor acılma oldu dedi dikiş atarkn o 3günde sürekli cömel kalk ılık duş yürüyüş yaptım hic olmadı
0 oy
(2,038 puan) tarafından
Booooool bol yer gırgırla. 

Duvarlarını sil. Yukardan aşağıya sil. 

Kalk sağ tarafını sonra sil. Yani squat gibi. 

 Bol bol uzun uzun duş al. Beline sıcak su tut. 

Emekleme hareketi yap. 
0 oy
(1,154 puan) tarafından
Bol bol yuruyuş ev işi yap çomel kalk ev isi yaparken cok çömelip kalkarsin zaten yor kendini sancin başladigindada sıcak suya otur bekle sık sık sıcak duş al uzun uzun 
0 oy
(117 puan) tarafından

Canim ben 40+4 haftaligim yapmadigim sey kalmadi tik yok yani kizimdan :'(

İlgili sorular

3 cevap 101 göst.
4 cevap 276 göst.
4 cevap 92 göst.
1, Temmuz, 1 YiğitinAnnesi ❤ (1,706 puan) tarafından soruldu
5 cevap 210 göst.
6 cevap 155 göst.
31, Temmuz, 31 hatice (3,739 puan) tarafından soruldu

31,149 soru

301,518 cevap

538,709 yorum

3,430 kullanıcı

Kategoriler

...