134 göst.
(1,094 puan) tarafından
Simdi benim yasadigim yerde tatlimi tatli sekermi seker saglk ocaginda ebe miz var sagolsun allah razi olsun herseyimle ilgilenir mesajlasrz konsrz hep. Hamileligmde tansiyonm dusunce simit cay getirip bunu yemeden gitmiceksin demisti. Sonra kızım aşı oldu annemlerin burda aradi sordu. Ve cumartesi pazarda olsa beni ara bise olursa ben seni yonlendrrm dedi. Iste hamilelgmde leke geldgnde falan herseyimi rahatca sorup konusmustum. Her neyse:) ben ona bi hediye almak istyorum ama pahali bise degil yani o kadar butcem yok kucuk ama degerli kullncgi bisey olsun istyorum ne alabilirim? Uzun oldu hakknzi helal edin:)

11 Cevaplar

+1 oy
(1,465 puan) tarafından
Kapaliysa sal alabilirsin canim ya da kupe bileklik fln guzel olur bence
(1,094 puan) tarafından
Açık canim buldum ama ne alcgmi tskr ederm:)
0 oy
(2,592 puan) tarafından
Ne kadar bi butcen var canim kolye, saat alabilirsin
(1,094 puan) tarafından
50 lira anck harcayablrm canim kolye falan takarmi hic bkmyorm ama saat de pahalidir dye düşündüm
0 oy
(887 puan) tarafından
Net bişeu hgelmedi aklıma ama ben olsam masasında çok kullanacağı bişry alırdım. Hep hatırlasın diye 
(1,094 puan) tarafından
Aynen olablr masada kullanlck seylere bi bakayim:)
0 oy
(1,280 puan) tarafından
Kapalı ise şal yada eşarp. Takı olabilir yada masasına bir vazo yada foto çerçevesi kalem felan. Hiç birşey bulamazsan bluz felan olur 
(1,094 puan) tarafından
Kapali degil. Takida takarmi blmyorum sade bir kadın, bluzda dusundum ama bedeni olurmu olmazmi goz karari alsam dedm ama iste bilemedim gozume kestireblrsem bi bakarm bluza
(1,280 puan) tarafından
Bence en iyisi masa üstüne bir hediye al
0 oy
(3,405 puan) tarafından
Canim kapalımı ebe güzel bi iğne oyası tülbent hediye edebilirsin çeyizinden kalan varsa patik de koyarsin yanına benim aklıma bu geldi 
(1,094 puan) tarafından
Saol kuzum ama kapali degil oyle bisey hediye edersmde bi kenara koyablr kullancgi bisey olsun istyorum ama ne :)
(3,405 puan) tarafından
O zamaaaaaannn güzel saksıda bi çiçek al canim
0 oy
(1,385 puan) tarafından

Benim de direk aklıma masasında kullanabileceği bi hediye geldi ama ne bilemedim :) hiç olmazsa ikili fincan falan alabilirsin yada evde yada masasında kullanabileceği dekoratif bi saat yada bak terarıum dıye hediyelıkler oda olur çok güzel. Duruyorlar süs olarak hem çiçek yerine bunu alıyorlar artık 

(1,094 puan) tarafından
Fincan cok iyi fikir tskrler kuzum:)
0 oy
(3,002 puan) tarafından
Bence kupa yaptir hem masasinda kullanir hemde şirin bişey hemsireler gunu de yaklasiyo google dan bak hemsirelere çok şirin bardaklar var fotografcida 20 30 a yaptirabilirsn
(1,094 puan) tarafından
Aynen ya fincan ya da kupa alicam tskrler canim:)
0 oy
(1,556 puan) tarafından
Imkan olsa ebenin resmi varsa kupa yaptir bardagin uzerinde o bayanin resmi cok hos olur hem anlamli hemde surekli kullanacagi bisey olur resimli yaptiramiyosan isimli yaptir 
(1,094 puan) tarafından
Isimli ya fincan ya da kupa yaptrcm tskrler canim:)
0 oy
(107 puan) tarafından
https://www.migros.com.tr/kutahya-porselen-ataturk-imzali-fincan-seti-2-kisilik-p-1f82580?gclid=CjwKCAjwndvlBRANEiwABrR32FVL3OPxSp3SP3FvpEJPPp5V6ZsSO1nhLFqoc4j0tjbAz6nsmQpF_BoC1BUQAvD_BwE canjm bir arkadaşımızın hediyesi eşimle en sevdiğimiz fincanımız 3yıllık evliyim hep kullanırım çok uygun ve güzel bir hediye bence.. :) 
(1,094 puan) tarafından
Cok guzel cok ucuzmus kiz ya fincan ya kupa alcm:)
0 oy
(719 puan) tarafından

Hediye kralı. Com var canım ordan çok güzel masa başı hediyeleri var aklında bulunsun :)

0 oy
(812 puan) tarafından
Kapaliysa başörtü  alabilirsin. Ya da kendi elinle yaptigin bir sey verebilirsin hani el emegi daha degerli olur bence 

İlgili sorular

9 cevap 253 göst.
21, Ağustos, 2019 ♥️İkRa'M♥️ (1,094 puan) tarafından soruldu
4 cevap 347 göst.
16, Ağustos, 2018 ikranur'un annesi:) (231 puan) tarafından soruldu
8 cevap 280 göst.
11, Aralık, 2019 ❤Pitikcan❤ (320 puan) tarafından soruldu
10 cevap 554 göst.
8, Eylül, 2019 ♥️İkRa'M♥️ (1,094 puan) tarafından soruldu

90,452 soru

2,435,985 cevap

7,559 kullanıcı

...