76 göst.
(271 puan) tarafından

Seker hastaligi belirtileri nelerdi netten baktim da cogu bnde var seker hastasi olabilirmiym ki

5 Cevaplar

0 oy
tarafından

Bende şeker var. Açlık ve tokluk şekerini öğren dahiliye gidebilirsin aklında soru kalcgina 

0 oy
(158 puan) tarafından

Benim açlık.196 çıktı tokluk 220 iki gündür çok hastayım sonu hayır olsun inşallah 6 sina randevu aldim bakalım 

0 oy
(742 puan) tarafından

Bi test yaptır canım daha iyi olur bazen belirtiler karışabiliyor başka hastalıklarla

(271 puan) tarafından
Hamilelikte yoktu ama smdi şekerim cok dusuyo yemek yiyom ediyom bi sure gecmiyo gidym de varmi yokmu bakilsn
0 oy
(199 puan) tarafından
Açken titreme
Sürekli susama
Sık idrar
Ani üşüme yada sıcak basması
Kontrolsüz öfke
Tende bölgesel kararma
Uyku Bozuklukları vücudun bazı yerlerinde hissizlik uyuşma vb
Bunlardan hangileri var sizde
(271 puan) tarafından
Acken titriyorum ellerim fln titriyo icim cok tuhaf oluyo surkli su icmk istiyorum mesela yarim litrelik sise varya onu bi dikiste iciyorum hala icesim oluyo surkli tuvalete gidiyorum su ictigim icin olabilir bilmiyom onu sicak basmasi oluyo terliyom esim hamilesin ddi lohusasin ddi adetten ddi surkli sinirlisin kucuk şeye kiziyon diyo bn farketmiyom ama uyusukluk oluyo ayaklarimda karincalar geziyo gibi oluyo ellerim de oyle bunların cogu internette yaziyodu bndede var yani bunlar uykusuzluk da var çocuk 3 aylik olduğundan oda surkli uyaniyo cocuk bnde duzgun bi uykum olmuyo
(199 puan) tarafından
Muhtemelen var ne yazık ki açlık tokluk şekerine baktır mutlaka
(271 puan) tarafından
Gitcm cocugu da goturcm ztn kontrole o zmn baktirym :(
0 oy
(194 puan) tarafından

Bende açlık toklukta bisey çıkmadı fakat yükleme yapıldı 50 gram 223 cıktı sekerim. Haftaya dahiliyeye gidicem. Keske yukleme yaptirmasaydim morelim bozuldu :/

İlgili sorular

10 cevap 216 göst.
24, Nisan, 24 Fadime kaya (1,607 puan) tarafından soruldu
1 cevap 80 göst.
5, Haziran, 5 Bir Umuttur Yaşamak (1,259 puan) tarafından soruldu
10 cevap 115 göst.
8, Temmuz, 8 Esmanurrr (688 puan) tarafından soruldu
5 cevap 120 göst.
2, Temmuz, 2 Azem duhanin annesi (988 puan) tarafından soruldu
12 cevap 537 göst.
11, Mayıs, 11 elif merve (1,657 puan) tarafından soruldu
3 cevap 163 göst.
2, Mayıs, 2 Azem duhanin annesi (988 puan) tarafından soruldu

24,021 soru

220,531 cevap

395,180 yorum

2,858 kullanıcı

Kategoriler

...