1,039 göst.
(111 puan) tarafından

Kizlar dogum yaptiginizda esiniz kayinvalde kayinpeder falan size ne takti ve ya ne aldi hediye olarak

21 Cevaplar

+4 oy
(10 puan) tarafından

39 gün önce doğum yaptım sağolsunlar hiçbir şey almadılar...

(39 puan) tarafından
Şahsen benim de hiç bir beklentim yok eşim veya ailesinden ama kendi ailem çok meraklilar ilk torunları herşeye hevesleniolar  hastane çıkışına besigine kadar herşeyi aldılar ama kayın validen 2 tane yelek ordu bide a101 den battaniye aldı o kadar
(105 puan) tarafından
Benim kaynanamda ilk torunu iki picama bide 15 liralık elbiseden başka bişey almadı ama annemler kızıma kaç bin lira harcamştr şimdiye kadar  ama kaynanam gorumceme neler aldı neler
+2 oy
(362 puan) tarafından

Henuz dogum yapmadim ama acikcasi bise beklemiyorm esimdende ailelerdende. Benim ailem zaten alinmasi gereken seyleri alip yolladilar bebeqe kiyaft yelek battaniye carsaf tarzi seyler. Kaynanam da 2yelek ordu bebeqe daha bise alicaqini sanmiyorum. Esimde alsa alsa yicek bise alir ye sut olsun der cicek falan alicaqini sanmiyorum oyle altin bilezik yuzuk falan zatn zor qecinios onada imkani yok. Bnde istemiom zaten esimden yanmda olsun yeter bana ❤❤

tarafından
Bizim maddi manevi cogu seyimiz ayni heralde :D
(362 puan) tarafından
:D tek farkimiz senin kaynanan anlayisli biri benimki cazqir :)
tarafından
Aynen canim ne guzel ni fark benim acimdan allahtan cazgir degil cekemezdim valla :D
(39 puan) tarafından
Valla bizimde aynı ama kayinvalidede de saf görünen cazgirlardan  kendi ailemin yaptığı hiç bir şeyi cekemiy8
+2 oy
(555 puan) tarafından
Ilk dogumum olucam bisi almasada olur bebegime iyi babalik yapsin evinin erkegi olsun yeter bana.
+2 oy
(214 puan) tarafından

Eşim kaynana kayınpeder hiçbişey alıp takmadı. Sadece benim kendi annem bi tane çeyrek altın taktı.kaynim bekar onunda çocuğu olsun evlensin.ben de ona hiçbirşey takmiycam 

+1 oy
(67 puan) tarafından

Canım ben ilk doğumu yeni yıl bebeğin olarak yaptım aniden doğuma aldılar beni o şaşkınlıkla kameralar basın gazeteciler hepsi derken o an şaşkınlıkla bir şey almadı bit kaç gun. (2012 yılının ilk bebeği yaren oldu) konya da hala internette varız.dıger aile üyeleri de altın taktılar hep. Tabı hastaneden de bir suru hediye aldım. 

(74 puan) tarafından
Ohhh ne guzel
(288 puan) tarafından
Kızın olmuş adı yaren mi canım baktım ben nete
+1 oy
(3,914 puan) tarafından

Esim cicek aldi. Kaynanalarda bebege yarim altin takti o kadar

+1 oy
(94 puan) tarafından

Ben eşime bana ne alcaksın dedim, bişey mi alınıyo ben bilmiyorum ki diyor.. Diğer ayda doğumum olcak bakalım bende merak ediyorum ne alacağını.. ben demesem belki hiç göremezdim :) şuan yine biraz umutluyum bekliyorum bakalım..

(1,387 puan) tarafından
Ayy ayni benimki de oyle dedi ama emin ol unuturlar o telasta almayi :D benim pek umudumda yok valla :D
+1 oy
(137 puan) tarafından

Eşim bi tane çiçek almıştı onuda diye diye aldirmistim uzerinede bi not yazmisti sadece bana okuttu ve kimsenin görmesine musade etmemişti :))

+1 oy
tarafından

Esim dahil kimseden beklentim yok esimden cicek bile beklemiyorum durumumiz ucu ucuna idare ediyo bizi hele bebek gelmisken on tl bile onemli bizim icin icinde kalir biliyorum ama ilerde hepsi olir nasilsa yapar esimi biliyorum  ailelerde kendi havasinda 

+1 oy
(53 puan) tarafından

Esim cicek almisti ilk dogumumda kayinvaldemde kolundaki bilezigi takmisti 

+1 oy
(14 puan) tarafından

Doğumuma daha var olmasına rağmen bana gerdanlık oglunada yarım altın alıp koydu kenara doğumdan çıktığımda takması için, kendi ailemde yine altın takar biliyorum, ama karşı taraf hakkında hiç bir fikrim yok açıkçası :/

+1 oy
(14 puan) tarafından

Ilk doqumumda bis3y almadii ama simdi 30 haftalik gebeyim. Her gun adama.diye diye biktirdim ;)) alacam dio ama altin istiyom walla oda bilio bakalim.ne alcak ;)

+1 oy
(179 puan) tarafından

Eşim bildiğiniz öküzlerden.

:( Hiç birşey almadı :(

+1 oy
(74 puan) tarafından

Vqlla hic biri hic bisey almadi cok ac gozluler annem kiz kardesim aldi sadece

+1 oy
(1,387 puan) tarafından

Bende esime bana dogumda ne alcaksin diyorum oda bilmedgndwn aliniyormu dedi bendw sana bagli zorunlu degil dedim yani bana kalsa bi cicek bile alsa yeter ♡ :)) buyuklerde ailelerimiz yani altin yapicaklar insallah 

+1 oy
(139 puan) tarafından
Şimdi eşime sordum bana doğumda ne alacaksın diye :) bilmem sen ne istersin diyor :) 
Yok öyle dedim sen kendin alacaksın ben söylesem olmaz dedim. Bi bakarsın hastanenin önüne bi araba çekerim diyor :)
Kaynanam gil tr deler ama bu yaz gideceğimiz zaman bakacaz hele torunlarına ne takacak yada ne alacaklar. Düğünümde bi çeyreklerini bile görmedim o yüzden hiç bi beklentimde yok açıkçası. 
Kendi ailemlede görüşmüyorum :(
Sadece annemle telefonda konuşurız o kadar
+1 oy
(7 puan) tarafından

Eşimden hiç bişey istemem cicek falan alir ama onda bile gözüm yok ne istersem yapti bugüne kadar şimdi 10 bine altın al desem asla hayır demez Deee ne gerek var yine biz sıkışcaz kiradayız ... Benim annem yarim babam yarım altın takicak valiz puset pijama takımı falan aldılar bütün gebeligim boyunca onalrda yedim içtim ev temizliğime kadar anneciğim yaptı ....kaynanama gelince 1500 TL'ye beşik almışlar o parayla oda alınır ama kendi istedikelri olucak ya sırf bana sormakmak için kendi ne istiyorsa onu almış ha kazak patik virt zırt yaptılar inkar edemem ama gebelik başından beri söyledim ilk cocugum bişey alırsanız benide götürün çok heves ediyorum diye ama yok ...buarada bı kere gelip evimi temizlemişligi yoktur 5-6 aylıkken bı tartıştık bana etmediği laf kalmadı ağla ağla catladim o gebe halimle doğuma bir hafya kalmaya kadar hiç araamdi kustuk şimdi arıyo yuzssuz neden çünkü doğumdan sonra bizim eve gelicek ya derdi o ....takı ise bişey takmazlar zaten bende  istemem düğünde bütün altınlarımi aldilar bı çeyrek için içleri gider aman aman kalsinn

+1 oy
(1,431 puan) tarafından
Doguma 50 gün var ama eşim besi bir yerde bileklik yapmış kizimiza da bileklik alms iismi yazılı 
+1 oy
(7,344 puan) tarafından

Cahilliğime geldi bisi istemedim hic bisi de almadi. 2. Dogumda 2 ay 10 gun oldu hamilelikte firsat buldujca kupe ve kolye istedim ama gene almadı..  Benim kocam romantizmden jestten bi haber.. bana hediye almaya gider sorar sana doğum günü ne hediyesi alayım der nezaketen istemem oda eli kolu boş bir çorap bile almadan gelir..

+1 oy
tarafından

Mamalar kaç gün dayanıyor dedi daha doğruau sordu 

İlgili sorular

35 cevap 524 göst.
6 cevap 190 göst.
9, Temmuz, 2019 Ebrualpaymst (8 puan) tarafından soruldu
29 cevap 397 göst.
41 cevap 980 göst.
25 cevap 463 göst.

81,244 soru

2,146,778 cevap

7,070 kullanıcı

...