303 göst.
(50 puan) tarafından

Kızlar benim görümcem sara hastası Allah kimsenin başına vermesin bebekken havale geçirmiş kaynanam da anlatıyo cok zor zamanlar geçirdim diyo ben de onu sürekli gördügümden mi anlattıklarından mı nedir Allah korusun benim çocugumun başınada gelirse diye kendi kendime kuruntu yapıyorum. Sizce hamilelik psikolojisinden midir ya kızlar siz söyleyin aklıma getirmemeye çalısıyorum ama sürekli içindeyim.

2 Cevaplar

0 oy
(986 puan) tarafından

Hamilelik psikolojisinden canim hamile olmadan bile geliyo insanin aklina ama hersey Allah tan benimde kaynim bi bacaginin dizden alti yok oyle dogmus gorumcem zihinsel engelli ama esim cok sukur ki gayet saglikli uc kardesler durum boyle ve benimde aklima geliyo bazen genetik midir acaba olir mu bebegimde diye korkuyorum kendimde kan kanseri hastasiyim ondan da ayri korkuyorum omur boyu sorumlulugunun sana ait olscagi canindan can kanindan kan dunyaya getiriyosun bu tarz korkular normal ama Allah buyuk ben testlerimin hepsini yaptirdim kontrollerimi aksatmadim hic elimden geleni yaptim icim rahat uzme sende kendini

(50 puan) tarafından
Canım benim sanada çok geçmis olsun inşallah bebeklerimiz saģlıkla gelir ben de senin dedigin gibi genetik olabilir mi acaba diye aklıma getirdigimden oluyor. Birde evet ömür boyu sorumlulukları bizde olacak inşallah Allah korusun öylr bişey olsa sen ondan fazla hastalanırsın bebegini gördükçe kayınvalidem de suan 55 yasında ama 70 yaşında gibi gösteriyo resmen çökmüs kadın Allah düsmanimjn bile başina vermesin inşallah
(986 puan) tarafından
Yok canim beni etkilemez oyle uzulmem bile allah buyuk kndimde cok zorluk cektim saglik konusunda bi gun bile aglamadim kahretmedim kndimi salmadim saclarin dokulecek kemoterapiden dediler kalcama kadar olan saclarimi oturdum kendim kazidim dokuldigunu gorecegime kendim kestim dedim :) motivasyon insanin icinde saklı yavrumun hastaligi beni uzer illa ki ama yikmaz micadeleciyimdir cok sukur
(9 puan) tarafından
Sadece dua et Allah a sığın korkma
(50 puan) tarafından
Ne direyetli kadınsan maşallah valla canım su anlattıklarından sonra kafama takmam sacmaymiş dedim ama elimde degil olumlu düşünelim olumlu olsun inşallah sanada rabbim bir daha göstermesin öyle acılar inşallah yavrunla güzel günler görürsün
(986 puan) tarafından
Aynen olumlu dusun kotuyu cagirma insallah cumlemiz guzelngunlerde buyutelim bebeklerimizi :)
(50 puan) tarafından
Amin inşallah canım
0 oy
(83 puan) tarafından

Hamilelik psikolojisi canım öyle düşünme sadece yıpranırsın zaten herşey olacağına veriyor kaderin önüne geçemezsin ki

(50 puan) tarafından
Öyle canımda yanımzda oldugu ıcin aklıma geliyo

İlgili sorular

21 cevap 759 göst.
4 cevap 125 göst.
1 cevap 108 göst.
3, Haziran, 3 Aleynamira (158 puan) tarafından soruldu
11 cevap 347 göst.
9, Eylül, 9 GülşahG (143 puan) tarafından soruldu

28,250 soru

263,519 cevap

475,996 yorum

3,137 kullanıcı

Kategoriler

...