254 göst.
(231 puan) tarafından

Kizlar ben finish kullanyorm tuzunu parlatiscisini kullaniyorum 7 aydir evimde ama simdi bardagimda tenceremin camli kapaklarinda beyaz beyaz iz birakiyor tirnagimla ovaladigim zaman cikiyor hic boyle olmazdi eskimis gbi duruyor ya nasil gecirecem bunu :(

8 Cevaplar

0 oy
(6 puan) tarafından

Ben bimin tuzunu buulaşık makinesi deterjanını vr parlatıcısını kullanıyorum ve çok memnunum hiç değiştirmedim hep böyle sadece bi ara şokun ki hediye geldi o kadar ama ben hep BİM kullanıyorum

0 oy
(659 puan) tarafından

Parlatıcı yerine sirke koy canım

(231 puan) tarafından
Sirke makinayi bozar diyorlar ama bilemedim
(3,748 puan) tarafından
Ben de parlatici yerine domestos koyuyorum
(659 puan) tarafından
Ben hep kullanıyorum sirkeyi iki seneden beri kullanıyorum canım
(109 puan) tarafından
Parlatici yerine sirkeyi kimyasaldan kacmak icin kullaniyoruz onun yerine domestos kullanmak bilemedim.
(3,748 puan) tarafından
Ben elimde de yikasam deterjan ile domestosu mutlaka karistirip yikiyorum makinede de icim rahat etmiyo zaten az bi miktar kullaniyo makine zaten cikarip dizdikten sonra kullanirken calkaliyorum huy olmus bende
(7 puan) tarafından
Sirke mahvetti bütün bardaklarımi asla koymam serviste kesinlikle koymayın sirke makinanın ömrü azalıyo dedi en güzeli finishin performans güçlendiricisi a101 e geliyo
(109 puan) tarafından
Evt benim de bardaklarda cizik olusmaya basladi biraz makinanin omru de kisalsa bence insan sagligindan onemli degil.insan yas ilerledikce coluk cocuga karistikca daha iyi anliyor bunlari :)
0 oy
(282 puan) tarafından

Pril kulln cnm duzelie

(29 puan) tarafından
Bnde pril kullaniyrm gayet guzel dene derim cnm
(231 puan) tarafından
Prilin parlatcsimi?
(29 puan) tarafından
Pril tablet tuzunu kullaniyrm bn bide domestos dokuyorm calistrmadn gayet guzl cikiyo.eski tabletim oyle yapiyordu benmkinide
(231 puan) tarafından
Bende denicem insallah duzelir
0 oy
tarafından

Finish öyle yapıyor canım  ben feyri kullanıyorum jel sadece. Hiç öyle bsy yaşamadım. Bulaşıkları bı kaç kez elden yıka 

(231 puan) tarafından
Biliyorum o daha guzel ama cok pahali o da malesef bunu alabiliyorum
tarafından
Finish daha pahalı diye ben feyri aldım
0 oy
(109 puan) tarafından
Deterjan olarak fairy kullaniyorum parlatici yerine sirke koyuyorum.belki zamanla makineye zarar verebilir yada vermez bilmiyorum ama uzun vadede saglik acisindan bakinca zararindan cok fayda getirecegi kesin.
(231 puan) tarafından
Fairy cok guzel yikiyor platinyum olani ama o da pahali
0 oy
tarafından

Filtresini guzelce cikar temizle. Limon tuzu koy parlatici kismina. Bi de yarim limonda koyabilirsn catal bicak sepetinin icine. 

(231 puan) tarafından
Filtresini hep yikiyorm zatwn tertemiz bulasiklari elden gecirip makinaya attgm icin . Limon tuzu nasil cozulur ki parlatici kisminda?
0 oy
(49 puan) tarafından

Canım benimkilerde çiziliyor du tuz kullanmayı bıraktım sanki artık olmuyor eskisi kadar zaten tabletlerin içinde tuzu falan oluyo parlatıcı ışığı yanınca sirke koyuyorum ve birde cok sicakta yıkama 50 derece yeterli uzun programda yıka daha tasarruflu oluyor kısa yıkayınca daha fazla enerji harcıyor ;))

0 oy
(120 puan) tarafından

Canım Finish bende de o etkiyi göstermişti değiştirdim fary tablet ya da pril kullanıyorum memnunum :)

(231 puan) tarafından
Mecbur degistircem paraya kiyip :)

İlgili sorular

9 cevap 125 göst.
22, Haziran, 22 misafir tarafından soruldu
9 cevap 119 göst.
22, Mayıs, 22 Rakiraki (106 puan) tarafından soruldu
5 cevap 140 göst.
14, Nisan, 14 Yasmengungor (375 puan) tarafından soruldu
1 cevap 62 göst.
7, Nisan, 7 Gamzeoksuzz (282 puan) tarafından soruldu
4 cevap 97 göst.
24, Mart, 24 ✨⭐Mizgin‍‍‍‍⭐✨ (3,629 puan) tarafından soruldu

91,945 soru

2,471,675 cevap

7,615 kullanıcı

...