225 göst.
(90 puan) tarafından
Annemler bu hafta sonu beşik alcaklardi bebegm icin ama tüm bebek magazalari kapali ne zaman acilir belirsiz 35 haftaym kimler bu durumda

4 Cevaplar

0 oy
(1,991 puan) tarafından
İnternetten sipariş verin canım gelir o zamana :) 
(90 puan) tarafından
Annem internetten alma nolur nolmaz dedi
(931 puan) tarafından
Ben netten sipariş verdim bi hafta oldu gelmedi üstelik ups kargo arıyorum açmıyorlar ups hiç böyle yapmazdı bence de netten sipariş vermeyin
(1,991 puan) tarafından
Aaa neden öyle yaptılar ki? Valla benim annem de öyle diyo. Bilemedim o zaman
(931 puan) tarafından
Hiç bilmiyorum sitelerine bakıyorum ups dışında beklenmedik bi sorun falan yazıyor
0 oy
(2,430 puan) tarafından
İnternet ten al 
(90 puan) tarafından
Annemler internetten almyo canm guvenmyolar
(2,430 puan) tarafından
Valla biz hep oradan aldık
(931 puan) tarafından
Almasınlar canım kargolar karman çorman benim kargomdan haber yok açmoyorlar da
0 oy
(931 puan) tarafından
Tavana mıh çakın ortaya hamak yapın :)
(90 puan) tarafından
Sorma :))
0 oy
(508 puan) tarafından
Beşigin aciliyeti yok zaten daha 1 ayın var. Bide bebek yeni doğduğun da beşige konulmuyor ben 40 ım çıkana kadar yanımda kanepede yatirdim . Daha o zamana kadar alirsiniz
(90 puan) tarafından
Insallah şu vrus bitsinde baska bisey istemiyorum

İlgili sorular

25 cevap 259 göst.
20, Mayıs, 20 Demet1 (8 puan) tarafından soruldu
23 cevap 183 göst.
15, Nisan, 15 Demet1 (8 puan) tarafından soruldu
32 cevap 315 göst.
11, Nisan, 11 Gulsahh00 (16 puan) tarafından soruldu
9 cevap 325 göst.
6, Nisan, 6 ZeynepPlt (416 puan) tarafından soruldu
5 cevap 100 göst.
24, Şubat, 24 Umber (42 puan) tarafından soruldu

79,669 soru

2,098,164 cevap

6,974 kullanıcı

...