452 göst.
(82 puan) tarafından
Kızlar simdi ben 2 yıllık evli 7 aylık da hamileyim kaynanamla cok yakın oturuyoruz kaynanamla bi sıkıntım yok cok iyidir ama sık sık gidip gelmekden cok sıkıldım  ama esime bunu anlatınca hep kavga ediyorduk eşim vardialı calısınca mecbur orda kalıyordum ailesine düskündür  hemde  cok ailesi de bana kötü degil Allah için  şimdi konu su esim ailesi ile kavga etti  ve barısmayacak gibi duruyor görüşmüyor beni de göndermiyor bu işime geliyor  ama ben kavgalı olmasına üzülüyorum da napmalıyım sizce? 

20 Cevaplar

+1 oy
tarafından

Sen niye bunun derdine dustun :D

(82 puan) tarafından
Kız kayınpederime üzülüyorum benim kocamla bas edemez kimse adamla görüsmüyor yaslı adam  bise olur üzülür korkuyorum ondan:)
(2,550 puan) tarafından
Sen ara sıra ara barışır onlar
0 oy
(2,550 puan) tarafından
Kusluk durumları ne ,?

Bebek olunca gelmezler mi?
(82 puan) tarafından
Ya onlar gelir de kocam gitmiyor o yüzden  onlarda gurur yapar yani kavga nedeni de görümcem i istediğine vermelerinden cıktı yani eşim kızı verirlerse ailemi silerim dedş babasi da verdi kızı
0 oy
(7,105 puan) tarafından
Bırak karışma onlar iyi olur se kötü otur evinde dinlen gtme
0 oy
(545 puan) tarafından
Bence hiç karışma 
0 oy
tarafından

duskun diyosun barisir siniri gecince k.aşınma:ermm:

(82 puan) tarafından
Haklısın galiba:)
0 oy
(334 puan) tarafından
Amaaann boşver aralarını düzeltmeye de çalışma sen kötü olursun benden sana tavsiye , bebek olunca düzelir zaten
(82 puan) tarafından
Valla emin degilim  kocamı ilk kez böyle katı gördüm ben
0 oy
(2,650 puan) tarafından
Neyini linç edeyim bunun bence hiç karışma karışan kötü oluyo genelde
0 oy
(6,503 puan) tarafından

Rahat batmasın bence :Dkarışmaaaaaa

(2,650 puan) tarafından
:))))) ayşeeeeee
(6,503 puan) tarafından
Şu salgın bitsede bi çay kahve içsek gı :D
(82 puan) tarafından
Galiba:) batıyor hamilelikten fazla mı duygusal bakıyorum nedir artık :)
(2,650 puan) tarafından
Valla gı nasip olmadı doğurcan az kaldı şu salgın bitsin de bebiş görmeye gelirim artık Bnmde bulantı dönemim biraz açılır insallah açlıktan ölecek yoksa :)
0 oy
(90 puan) tarafından
Araya girme arada kalırsın. Onlar çözerler sana bişey derse sen bilirsin de gitsin
0 oy
(18,892 puan) tarafından
Kiz karisma sen
(82 puan) tarafından
Valla galiba haklısınız
0 oy
(2,707 puan) tarafından
Linçlik ne var onu anlamadim 
0 oy
(3,043 puan) tarafından
İllaki barışırlar canım aman dikkat et.. yapıcı olmaya çalış.. sana karşı kötüde degillermiş sen ara sor gizlide kayınvalideni falan.. kazanan olursun hem eşini hem ailesini.. 
(82 puan) tarafından
Demi haklısın üzülüyorum sonucta yaşlılar ve kötü de degiller bana karsı
(3,043 puan) tarafından
Empati yapın ne kadar küs kalabilir ki insan. :)
0 oy
(2,284 puan) tarafından
Ay aynı ben geçen yaz başıma geldi kuzum ailesini severim onlar da beni sever ama sürekli gitmeyi sevmiyodum eşim babasıyla küstü bi daha gitmiceksin dedi gitmedim kaynanam niye gelmiyon deyince oğlun göndermiyo dedim ne eşime onlar hakkında kötü konuştum ne onlara eşin hakkında kötü konuştum sonunda barıştılar geçti gitti. Zaten babasıyla küsmüştü annesi gelip gidiyodu bize 
0 oy
(130 puan) tarafından
5 yıllık evliyim ben de esimin ailesiyle çok yakın oturuyorum eşim de sürekli gitmek gelmek ister tek de gitmez ille ben de olcam ya da onlara bi misafir geliyordu ille biz de gidecez veya ben de çağırgan falan sıkılıyordum artık allah var 5.5 aylık kızım var çocuk doğduğundan beri ne çok gidiyorum ne de çok misafir istiyorum şimdi virüs de cıktı hiç gitmiyorum onlar da şimdilik gekelim demiyorlar şuraya getircem lafı kuzum bizden bir ay sonra gorumcem de evlendi neyse o bir sene sonra boşandı koyu bi şekilde eşim nerdeyse düşman oldu kardeşine ama ben sürekli eşime kardeşin o senin dedim görüşecen  tabi dedim kim bilir neler yaşadı falan yumjsattim sürekli şimdi çok şükür bi sıkıntı yok aralarında ben sevmiyor da olsam ailesi sonuçta kötü  olsunlar istemem bence sen de bir süre bekle eşini yumuşatmaya çalış ama çok da karışma esin konuşmak istemiyorsa konuşma sen bilirsin de inş barışırlar burda ailesiyle küs duracak  bi mevzu yok barışırlar bence 
0 oy
(3,626 puan) tarafından
Bence olayları akışına bırak tatlım hiç takılma
0 oy
(4,735 puan) tarafından
Tek derdin bh mu hem gitmek istemiyon isime geliyo diyon hem uzuluyom diyon karisma bence
(82 puan) tarafından
Yaslılar esim onlara karsı cok katı olunca üzülüyorum sonucta gitmek istemesem de kötü degiller ki bana  karsı
0 oy
(3,628 puan) tarafından
Karışma bence akışına bırak. Eşin görümcen in verilmesine neden karşı ki
(82 puan) tarafından
İstemiyor o kisiye verilmesini o yüzden
0 oy
(1,995 puan) tarafından
Görüşürler zamanla mutluluğun kısa sürecek:))) eşim ve babasından biliyorum.
(82 puan) tarafından
:) :) kız allah seni yaaa  azıcık tadını cıkar diyon yanı :)
(1,995 puan) tarafından
Eşim babasıyla görüşür ama ailesine düşkün değil öyle  canım . Aynı şehirde de değiliz zaten. Babası aşırı asabi bir tip, eşim de öyle anlaşamazlar o yüzden .
0 oy
(16 puan) tarafından
Arabuluculuk yapma. Sen karsima ama kötü de davranma . Sonra suc sana kalir sem kötü olursun
0 oy
(923 puan) tarafından
Hiç karışma derim

İlgili sorular

12 cevap 269 göst.
3 gün önce Anneyim2 (26 puan) tarafından soruldu
4 cevap 110 göst.
1, Mayıs, 1 ♥️ASMİRA❤️NIN ANNESİ (1,016 puan) tarafından soruldu
4 cevap 334 göst.
20 cevap 329 göst.

82,080 soru

2,170,638 cevap

7,116 kullanıcı

...