394 göst.
(49 puan) tarafından
Neden karantinaya alınmamış ki 

15 Cevaplar

+2 oy
(1,585 puan) tarafından
Nerden biliyorlarmış alninda mi yazıyor koronali diye
(1,585 puan) tarafından
Ihtimal dahi vermiyorum böle bi durumu
(49 puan) tarafından
İnşallah ihtimal dışıdır veya adam kaçmıştır ben de öyle düşünmüştüm
(1,585 puan) tarafından
Kacsa böle polis peşini bırakmaz yani
(49 puan) tarafından
Bilmiyorm gerçekten
(88 puan) tarafından
Eczacı nasil böyle biseyi gelen müşteriye söyler ki benim eşim de eczacı böyle bir hasta geldiğini söylese eve gelme eczanede yat derim.
+2 oy
(887 puan) tarafından
Ayyyy Allahim kıçınızın ustunde oturup oturup sacma sapan seyler yazip ciziyorsunuz.Alninda mi yazıyormuş hadi onu gectim virus olan hastaneden salmazlar sacmalamayin yaaa offf
(49 puan) tarafından
Biraz terbiyeli olursanız memnun olurum
(887 puan) tarafından
Sende mantikli atarsan sevinirim
(49 puan) tarafından
Kişi herkesi kendi gibi bilirmiş galiba siz terbiyesiz bi yalancı olduğunuz için herkesi öyle sanıyorsnz sizin adınıza üzüldm
(887 puan) tarafından
Kendini ne kadar guzel anlatmışsın.Baska sallayacagin bir sey yada yalanlarin varsa baska postta gorusmek uzere cinim
(49 puan) tarafından
Mümkünse görüşmeyelim..
+1 oy
(1,494 puan) tarafından
İnanmadim post olsun diye post mu actin.

 Eczacı muneccim mi hadi bunu fark etti yada hasta soyledi eczaci cahil mi bildirir insanı güldürmeyin!!!
(3,225 puan) tarafından
Katılıyorum ..........
(49 puan) tarafından
Gördüğümü dedim kızlar bende panik oldum küçük bebeğim var neticede
+1 oy
(704 puan) tarafından
Keske burdakileeri de sikayet etme imkanim olsa millete yalan yanlis haber veriyo insanlari korkutuyo diye!!!!!
(49 puan) tarafından
Yalan yanlışsa sen inanma bacım buyur şikayet et
(704 puan) tarafından
Burdan sarı çizmeli mehmet ağasın sansina. Yoksa coktan sikayet etmistim ve yaptigin suç
(49 puan) tarafından
Ayyy canım neymiş suç şaşırdığım bir olayı paylaşmak mı
0 oy
(287 puan) tarafından
Eczacı onun korona olduğunu nerden biliyomus ki
(49 puan) tarafından
Reçeteden...
0 oy
(6,293 puan) tarafından
Nerden anlamışlar hadi anladılar neden bıraktılar gitsin???
0 oy
(1,253 puan) tarafından
Nerden biliyorlarmış corona olduğunu. Corona olan çıkmaz ki öyle her yere yani aklı tamamsa
0 oy
(88 puan) tarafından
Hangi eczane kim söyledi korona olduğunu
(49 puan) tarafından
Küçükçekmece de
0 oy
(4,110 puan) tarafından

Eşimin arkadaşının onunda arkadaşının teyzesi:Dkorona testi pozitif çıkmış git eve dinlen demişler 

(49 puan) tarafından
Demekki çıkarıyorlar olay bildiğimiz gibi değil
0 oy
(514 puan) tarafından
Kessin öksürüyormus yada ne bileyim ateşi yüksek çıkmış eczacıda tanıyı keni koymuştur
0 oy
(2,030 puan) tarafından
Kız herşey e inanma öyle 
0 oy
(2,478 puan) tarafından
Nerden belli koronalı olduğuu
0 oy
(83 puan) tarafından
Kaynak?. ... 
(49 puan) tarafından
Kendim yaşadığım olay
0 oy
(736 puan) tarafından
Hepsi hastaneye alınmıyor ki cnm solunum sıkıntısı olan ve kronik hastalığı olan alınıyor yoksa herkes ağır atlatmiyo koronayi
(49 puan) tarafından
Teşekkür ederim resmen linç yedim ya nasıl bir uslupla konuşuyorlar
0 oy
(49 puan) tarafından
Eczaneye gittim adam gelmiş reçete vermiş ordan anlamışlar ben gördüğümü duyduğumu anlatıyorm hatta dedim ki nasıl salmışlar neden karantinaya alınmamış eczacı kız bilmem ki dedi küçük

İlgili sorular

3 cevap 705 göst.
29, Temmuz, 2018 Brcuu (247 puan) tarafından soruldu
22 cevap 479 göst.
8, Mart, 8 ❣ Sempatik Hatun ❣ (1,061 puan) tarafından soruldu
23 cevap 371 göst.
29, Kasım, 2019 Özlemm ❤ (713 puan) tarafından soruldu

67,129 soru

1,848,054 cevap

5,799 kullanıcı

...