980 göst.
önce (440 puan) tarafından
pazar gunu esimin annesi mini bir elbise giyip benim evime gelmişti 9 gun önce sezeryan dogum yaptim mutfagimi dagitti mahfetti tek bi tabak kaldirmadi pazar günunden beri esimle evin icinde huzursuz kavga ediyoruz 

bugün aksam isten geldiginde annesinin yüzünden yine kavga ettik eşim evi terk etti ve biraz sonra 

esim anneden bir babadan ayrı olan ablam ve eniştemi alıp bize gelmis bnde o evi terkedince annemi aramistim annemde geldi bize 

sonra esim ablamla enistemin yaninda bizim huzurumuzu annem kacirmiyor kayinvaldem kaciriyor dedi sok olduk annemle annem yanliz yasiyor kimsesi yok esim arada sirada anneme haşlık veriyordu 50 lira 100 lira falan ablamlarin yaninda ne dese begenirsiniz kaynanamin avucuna sıkıştırirsan iyisin yoksa kötüsün dedi annem o kadar üzüldüki aglayarak cekip gitti gözümün icine bi bakısı vardi cigerimi biraktim sonra ablamlarin yaninda senide cocuguda istemiyorum al cocuguda git dedi bana ablamgil gitti esimde gitti evden 9 günlük bebegimle ben bir basıma kala kaldim ablamgilede giderken hayatimda baska birisi var onunla evliligimiz bitti artik demis 

yarin sabah bebegimide alip gidecegim birdaha dönmryecegim nolur bebegime dua edin insallah onu tek basima koruyabilirim insallah ona yetebilirim 

36 Cevaplar

+3 oy
önce (365 puan) tarafından
önce tarafından düzenlendi

En başından okudum en başına göre cevap vereyim .

Iki taraflı . 

Kaynanan mini bir elbise giyebilir bunla yaşananlar hakkında bagdaşlatiracak birsey bulamadım. 

Tabağı kaldirmadi diye mi kavga ettiniz ? 

O da çok açık değil . 

Onu dolduran annesi .

Senide dolduran senin annen .

Sen farkına varmadan önce. 

Esin annenin seni doldurdugunu farkinda varmis .

Ayrı annene para vermekten şikayetçi üstüne bahanede yaratmış .




Hayatımda biri var mis. 


Gerçekten biri var mı buna emin ol. 
önce (75 puan) tarafından
Bi post açmış lohusa iken 5 gündür annem bakıyor bana ama burnumdan getiriyor demiş  herseferinde Yüzüm e vuruyor bi ben yanındayım eşinin ailesi yanında yok bu çok yanlış bi haraket lohusa kadının üzerin e o kadar varilmaz
Ekliyorum hastanede iken kocan bana yiyecek içecek yermisin dememis belki adam da para yok yada belki düşünememiş Allah aşkına böyle birşey olabilirmi cidden sınır oluyorum kapıyı açma gece kocan eve gelince diye. Demekki annesi eşini ailesini sevmiyor onu dolduruyor diye çocuk bunun bilincinde diye böyle konuşmuş. Iyilik yap  denize at diyorlar ama malesef bazen besliyorsun kargayı oyuyor gözünü adam  belki o yüzden ona para verdiğini dile getirmiş olabilir.
önce (365 puan) tarafından
Benim annemde eşimin ailesini sevmez daha doğrusu seven insan sayısı azdır.
Bunu bana hissettiriyor fakat bunu eşime hissettirmiyor .


Şimdi lohusa kadın olduğu için annesinin söylediği lafları kafaya takip eşine saldırmış olabilir .
Bak annem böyle diyor bence kadında haklı .
Benim yanımda neden senin annen yok diye ?


Aynı durumu yaşadım eşimin ailesi yanında değildi.
Ama hiç birşey de yanimda olmadıkları için bu durumu ben kafaya takmadım çünkü yapıları bu hiç bir evladinin yanında olmadı ve çokça evladı var .

Ben bunu kafaya takarsam dolayisi ile anneme hissettiririm annemde bundan güç bulur ve beni doldurur .


Bu zaman içerisinde bence aynı evde yaşadığı hariç insanı kafaya takmamalı huzurunu bozmamalı.


Şimdi burda okuyor kiminin kaynanası yada görümcesi yanında..


Yada kaynanası ona tam altın takmış .
Ben gidip eşime annen bana neden birşey takmadı diye hesap soramam ?

Bırakında o hesabı allah sorsun:))


Vardır allahın hesabı.


Inan bunlar kafaya takicak şeyler değil.
Şimdi yeni bir bebeği olmuş ve yeni bir düzene alışmaya çalışıyor.

Bence iyiyi ve kötüyü ayırt etmeli iki tarafı idare edip bu süre zarfında eşi hariç herkesden uzak kalmali
önce (1,440 puan) tarafından
Aradığım yorum +++
önce (349 puan) tarafından
Dur kız artılayacağım. Ne olursa olsun bi evliliğe üçüncü kişi müdahale etmemeli bence de.
önce (124 puan) tarafından
Bazen susup izlemek gerekiyo o an senin için çok büyük bi sorun ama bir ay sonra dönüp bakıyon ki boşmuş şahsen aynı şeyleri yaşadım ve O dönem aileme anlatsaydım onlar bana eminim destek olacaktı ve ben eşime yüklenecektim eşimle aram bozulacaktı sabrettim dua ettim sessizce ağladım ve sonra geçti yani aileyle sorun varsa ve eşin bu konunun dışındaysa gerçekten o evliliğe yazık oluyo
0 oy
önce (479 puan) tarafından
Amannn(( Rabbim yardimcin olsun canım( çök üzüldüm vallahi( inseAllah bu acıdan kurtulursun(
0 oy
önce (282 puan) tarafından
Canim benim ya. Rabbim yardimcin olsun diğer postunu görmüştüm. Kendine ve bebegine dikkat et ve temkinli davran ayrilacaksan tum haklarini al asla hic birinden feragat etme 
0 oy
önce (875 puan) tarafından
Üzülme kuzum bırak gitsin başkası varmış defolup ona gitsin erkekler olmadan da blz kadınlar ayakta durabilir bebeğinize bakabilir geçinebiliriz canları cehenneme ona bağlı kalça git davanı da aç kruşu kuruşuna da al herşeyini yuvanı dağotöa derdim ama başkası var demiş ezdirme kendini sakın 
0 oy
önce (533 puan) tarafından
Ona tek başınada yetersin yeterki dik dur boyle kocadan hayır gelmez zaten
0 oy
önce (1,618 puan) tarafından
Neden yetemeyesin kuzum ya Allah var Allah yar korkma annen tek yasiyomus calisirsin bakarsin o pisman olsun senin alnin ak uzulme
0 oy
önce (70 puan) tarafından
Allah yardımcın olsun canım boyle Bı ınsan için deymez Allah gönlüne göre versin inşallah canım hayatında hep guzellık huzur mutluluk olsun inşallah 
0 oy
önce (936 puan) tarafından
Geçen postunuda okumştm yazıklar olsun ndmdk haytmda biri var süründür o adamı bebeğine hertürlü yetersin sen annesin çnkü hakknda hyrlısı cnm :(
0 oy
önce (1,918 puan) tarafından
Ya canım çok üzüldüm Allahım yardımcın olsun rabbim evladının yüzüne hatrına acısın iniallah 
0 oy
önce (619 puan) tarafından
Okurken içim acıdı ya ne dmeek hayatımda biri var demekki annneni bahane ediyor yazık kadına ya 50 lira 100 lira için kalbini kırmaya değer mi ne biçim bı adam bu hiç mi cocuguni dusunmiyor
0 oy
önce tarafından

Canim Allah uardimcin olsun da esin bahanelr bulacagina  bari en azindan baska biri var deseymis mertce bırak gitsin sakin pesinden gitme sakin yalnizca dua et kendi basinin çaresine bakmaya calis bu gunler geçecek herkes ektiğini biçecek. Utanmaz insan başına kalkar mı bir de gitmiş kaynanasina neler demis. 

0 oy
önce (3,904 puan) tarafından
ALLAH ın belası pislikkkkkkk nafaka tazminat al utanmaz ne demek eline 50-100 sıkıştırmak ne demek başkası var ahlaksız
0 oy
önce (348 puan) tarafından
Allh yardımcin olsun canım annenede cok üzüldüm zavallım  kiyamam ona  dualarım seninle canim hakkında hayırlısı olsun inşallah 
0 oy
önce (167 puan) tarafından
Allah yar ve yardımcın olsun allah görüyor ya asla mutlu olamasin o herif adam demeye dilim yetmez allah büyüktür oyle guzel gunlerin olsun ki sen güldükce millet aglasin kahkalarin her yerde duyulsun sen evladına sahio cikmaya çalışan bir annesin emeklerin bosa gitmiyecek emin ol o adamdan fayda gelmez bu saatten sonra bebegin küçük evet canim ama onun guzel bir annesi var cok sansli sen hep mutlu ol sen hep gül emin ol belki daha mutlu olucaksin daha güzel gunlerin olucak sen mutlu oldukca onlar kahrolacak senin göz yasini o kucuk sabinin hayati kimseye mutluluk vermez canım sen guclu kadin güçlü annesin ne olursa olsun sen bir annesin sen cok guzel bir annesin allah büyüktür canim.
0 oy
önce (4,684 puan) tarafından
Ahh kıyamam sana nereye gidiceksin peki ayrıca sen neden gidiyorsun ki o gitsin sana da bebeğinede bakmak zorunda hiç düzenini bozma al nafakanı aç tazminat davası o düşünsün gerisini pislik herif el kadar bebeğindende mi utanmadı başkası var demeye
0 oy
önce (241 puan) tarafından
Ağzım açık kaldı valla yazıklar olsun pislik herif Allah onu kahretsin insallah senden sonra yeni  bi yuva kuramaz sana naptıki  ele napsin  yazik baskasininda başını yakacak 

Çocuğunda  bakarsin guclu ol annende varsa arkanda başka kimseye ihtiyacın olmucak inşallah Allah yar ve yardimcin olsun 
önce (440 puan) tarafından
üzüntüden sütüm gitti onla kavga etmekten dogru duzgun bebegimle ilgilenemedim bile ona yetemiyorum diye cok üzüluyorum
önce (241 puan) tarafından
Ne diyeceğimi bilemedim valla üzülme değmez de diyemiyo insan ama bebeğin için  dayanmak zorundasın o pislik yüzünden sütünde gitmiş çocuğun bunları haketmiyo sadece
önce (440 puan) tarafından
bebegimin rızkına sebep oldu Allaha havale ediyorum
önce (241 puan) tarafından
Artık bebeğine ada kendine ve sana kötü gelen herşeyi sil at Allah yar ve yardımcın olsun  inşallah
0 oy
önce (122 puan) tarafından
Bal gibi de yetersin güven kendine rabbim kolaylığını verir allah muhtaç etmesin böylesi şerefsizlere 
önce (440 puan) tarafından
amin Allah razi olsun
0 oy
önce (583 puan) tarafından
Allah yardimcin olsun canim cok uzuldum inan ama emin ol yanina kalmaz cok pisman olur ama son pismanlik fayda etmez iste hic korkma kirkin cikinca bi is bulur calisirsin annen de bebegine bakar hem anne olursun hem baba o kocan olacak erkek musveddesinden daha iyi bakarsin cocuguna hic uzulme haklarinida al mahkemede ne alabiliyosan donuna kadar al gerekirse. Bizim bi akraba oyle bosandi da gercek anlamda donuna kadar aldi avukatina donunuda istiyom demis valla aldilar donunu dusun artik
0 oy
önce (1,774 puan) tarafından
Canım çok üzüldüm. Birde salgın var bişey de yapamıyorsun,şuan. Bu saatten sonra eyinle barışmayı düyünür müsün bilmiyorum. Ama haklarından feragat etme ve mümkünse evden gitme. Evden giden suçlu oluyor,sonra. Karakoldan mı nöbetçi savvıdan mı bilmiyorum geri dön çağrısı yap eşine gelir ya da gelmez sen yuvayı ayakta tutmak için çaba gösterir olursun. Kısacası bir avukatla görüymeden hareket etme duygusalsın ama mantığınla hareket etmeye çalış 
0 oy
önce (245 puan) tarafından
Herkes  her şeyi  hakettiği  için  yaşamaz  bacım  kimine ceza kimine ise imtihandır. Onu da yalniz  yaratan  bilir. Allah yardımcın olsun 

İlgili sorular

30 cevap 1,018 göst.
17, Ağustos, 2019 Çerkez kızı (1,262 puan) tarafından soruldu

63,951 soru

1,749,355 cevap

5,580 kullanıcı

...