94 göst.
(44 puan) tarafından
Tamamen ek gıdaya mı gectiler yoksa hla gnüz yada gece mama veriyor musnz??

8 Cevaplar

0 oy
(636 puan) tarafından
kizim 12 mayis dogumu, gunduz tamaen ek gida.gece 3 4 defa kalkar o zaman da mama veriyorum .
(44 puan) tarafından
Gecede dört kere mi mama alyr masllh benm kzm bikere gece bide sabah o kdar:/
(636 puan) tarafından
aliyo da  kilosu az yine de :(
(44 puan) tarafından
Benm kzm kadr az  degldr kilosu biz onbirbuck aylgz ve kilomuz daha 7.500 siznki kac
0 oy
(9,058 puan) tarafından
7 mayis dogumlu kizim gunde 2 kez sadece mama aliyo çünkü biberonla uyuyo. Gece uyanmiyo o yzden vermyrm.  1 yasinda mamayi bırakırız diye umut ediyrm yada süt veririm
(44 puan) tarafından
Bizde iki hfta sonra bir yas oluyrz bnde onu düsnyrm acaba mama yerine süt versek nasl olur dye
0 oy
(3,705 puan) tarafından
25 subat dogumlu 13 aylik gunduz tamamen ek gida veriyorum gece yatmadan once ve sabah kalkinca mama 
(44 puan) tarafından
Bende yatmadan önce mama veriyordm ama annemler sürekli mama cocugu gece tok tutmaz katı bseyler ver mama olmaz svı cocugu tok tutmaz muhallebi ver dye dye braktrdılar:/
(3,705 puan) tarafından
Yok canim ya anne sutunu bile 2 yasina kadar  birakmayin diyolar  2 yasina kadar devam edicem ben
0 oy
(6,108 puan) tarafından
14 aylık kızım gece istediği kadar meme 3 4 tabi aralarda ek gıda gece de uyanır sa meme 
0 oy
(1,537 puan) tarafından
Biz anne sütü alıyor her ögunden sonra emmem istiyor 
(44 puan) tarafından
Ne gzel benm kzmda memeyi hic vermesem aramaz bile
(1,537 puan) tarafından
Senin ki de bana güzel geliyor işe dönmek istiyorum gündüzleri nasıl yapcam diye dusunuyorum
(44 puan) tarafından
Anladm isteyen bebeklerde brakmak zor cdden Allh kolaylk versn:)
(1,537 puan) tarafından
Amin canim hepimize insallah
0 oy
(4,109 puan) tarafından
Cnm bennsutten kestim 

Mama zaten vermiyordum

Kasik mama,muhallebi,

Aksam biz ne yerseknondan
(44 puan) tarafından
Gece vermeyide brakmssn heralde ben bi gece bide sabah veryrm hla mamada ondan sordm
(4,109 puan) tarafından
Kuzu yatmadan 10 dk once 10 tane cicibebe veriyorum tok tutsun diye
0 oy
(1,126 puan) tarafından
Canım benim 1 yaşında değil 8 aylık ama ben sadece mama ile beslendiği için 1 aydır nerdeyse gündüz sadece ek gıda veriyorum 
0 oy
(2,768 puan) tarafından

11 ayımız bitti canım.. Allah nasip ederse 23 Nisan'da 1 yaşı dolacak.. mama+ek gıda kullanıyoruz. gündüz ek gıda, gece mama seklinde alıyor.. gündüz istisnai zamanlarda mamada aldığı oluyor ama genelde gececi :)

(44 puan) tarafından
Aynı bizim gbisinz bizmde 5 nisanda bir yaş insllh
(2,768 puan) tarafından
Allah bağışlasın canım :)

İlgili sorular

66,339 soru

1,827,844 cevap

5,721 kullanıcı

...