56 göst.
(608 puan) tarafından

Annem dun gece aniden sancilanip hastaneye gitmek zorunda kaldi orda testler tahliller vs. Yapilmis megerse bobrek tasi varmis idrar torbasinin ucuna kadar gelmis sanirim artik cikicak bi sekilde ama daha once boyle bisi hic yasamadik doktor mutlaka yarin bi urologla gorusun demis duserse iyi ama dusmezse ya kirdirmayi yada ameliyat olmayi dusunebilirsiniz demis. Bu tas mesaneye kadar geldiyse bu cikis yolunu bulmus demek degilmidir arkadaslar? Ne yapmak gerekiyo? Yazik kadincagiza uzuldum.valla ilk defa annemi okadar kivranirken gormenin verdigi sokta var tabi bize ne onerirseniz daha once bobrek tasi dusurmus kisilerden bilgi bekliorum tskr ederiz.

Reklam


9 Cevaplar

0 oy
(979 puan) tarafından

Ben suan kum dusuruyorum canim tek yapabildgm bol su 


Ama bobrek tasi icin aktarlarda girebolu diye bi meyvenin satiliyo onun suyunu kaynatip suzup icince dusuruyormus cok kisiden duydum 

Birde torba yogurdu yaparken yogurttan akan o eksi su olur ya oda iyi geliyo

(608 puan) tarafından
Cok tesekkurler  sanada allah sifa versin canim gorundugu kadari bukadar aciliysa yasayan kimbilir neler cekiodur allah yardimciniz olsun.
(979 puan) tarafından
Sagol canm bisi de yapamiyolar suan bana sol yanimla belimin agrisi mahvediyo tas daha zordur eminim
0 oy
(115 puan) tarafından

Yoğurt suyu... Bol su... Ve ip atlasın... Yatmasın... Allah kolaylık versin. Geçmiş olsun

0 oy
(42 puan) tarafından

Bol su ve maydonoz suyu içsin bol bol ip atlasın bizde ailece var genetik galiba anneden bana geçmiş ben böyle düşürdüm Allah yardımcısı olsun doğum sancısından daha beter taş düşürmek 

+1 oy
(141 puan) tarafından

Benim babamda taş düşürüyor eşkina diye bir dip balığı var onun kafasından çıkan bir taş oluyor onu ezip limonda bekletiyorsunuz 1 gece sonra su ilave edip içiriyoruz tabi ağrısı oluyor ama taşıda düşürüyor. Birde bol bol su 

(42 puan) tarafından
Aynen  canım. Bende onu diyecektim benim kayinpederimde de vardı bir ay önce  o taş sayesinde düşürdü taşı şuan gayet rahat
(141 puan) tarafından
Çok faydalı bişey bide benim babam felçli konuşamıyor derdini anlatamıyor yatalak yani ona rağmen bu taş hızır gibi yetişti şükür
(42 puan) tarafından
Çok geçmiş olsun canım benm
0 oy
(3,144 puan) tarafından

Yoğurt suyu iyi geliyor diye biliyorum canım 

0 oy
(128 puan) tarafından

Canim bizde bobrek tasi irsi annem ben hep dusururz hatta ben 35 haftaligim ve arada bobrek sancim tutuyor tas var bobregimde suan bisey icemiyorum

 Ama sunu mutlaka aktardan alin bizm ailedeki herkes bu bitkiyle tasi dusurur. Altin otu diye bi bitki var ondan iciyorsun ve hemen dusuyor bi pet bardaga yapsin idrarini bol su icsin ziblasin vede bu bitkiden icsin aktar nasil kullanilacagini soyler ama mutlaka bundan alin benimde kanala dusmustu acile kaldirdilar sancidan kivraniyordum. Sonra doktor 10 gne fusmezse ameliyat dedi ben bol su ictim bu bitkiden ictim acisisz bi skeilde mercimek kadar tas dusurdum 2 defa boyle oldum ve bu bitkiyle dustu annemde oyle dusurdu anneminki mercimekten buyuktu kanli cikti dusun

0 oy
(7,293 puan) tarafından

Anneminde bobrek tasi sorunu vardi dogal yollar denedik maydonoz ilik dus vs ama ise yaramadi. Meger tasin ilerlediği kanal kapaliymis. Ameliyata alındi. Ilk olarak o kapali alana cubuk(tipta ne denilir bilmyrm) sokuldu ve tas alindi. 1 ay sonra da kanal acilinca o cubuk alindi amelyatla. Iyi ki de acilmis kanal çünkü tas1 sorunu bitti kum dökmeye basladi bu kez de. Böbrek tasi agrisini dogum sancisiyla bir tutuyilar. Rabbim yardimcisi oldu.

0 oy
(561 puan) tarafından

salataligi digra kaynat icsin annen o cabuk dusuruyir bnim kuzenim o sekil dusurdu

0 oy
(3 puan) tarafından

Ben daha önce kırdırdım yine tekrarladı böbrek içindeydi busefer düsmesi zordu dr ameliyat dedi yaptirmadim aktarda gilaburu kayseri şurubu var hazırı satiliyor meyvesuyu  gibi sisesi doğa harikasi birsey resmen zor düser denilen tas 3günde düstü doktor sasirdi nasıl düstügune denesin annende canim böbrek ağrısı cok kötü Rabbim bütün hastalara sifa versin insaAllah

(608 puan) tarafından
Amin tesekkür ederiz

İlgili sorular

9 cevap 80 göst.
14, Ağustos, 14 G❣️A (304 puan) tarafından soruldu
6 cevap 55 göst.
1, Ağustos, 1 G❣️A (304 puan) tarafından soruldu
2 cevap 28 göst.
29, Mayıs, 29 elif merve❤yusuf (2,149 puan) tarafından soruldu
2 cevap 71 göst.
29, Nisan, 29 Lokman.tuba (141 puan) tarafından soruldu
3 cevap 44 göst.
19, Ağustos, 19 .•°•.❤Y❤Ç❤Y❤.•°•. (146 puan) tarafından soruldu
2 cevap 59 göst.
7, Temmuz, 7 Meleginannesi (88 puan) tarafından soruldu

31,494 soru

304,807 cevap

543,587 yorum

3,452 kullanıcı

Kategoriler

...