72 göst.
(541 puan) tarafından

Ellerinin içi ve topuklarim hep çatlıyor evde uygulamak için yöntem var mı bilen arkadaşlar öneren bilir mi ya da iyi gelen krem falan

3 Cevaplar

+1 oy
(818 puan) tarafından

Benim de son haftalarımda ellerim çatladı yara oldu kurudu , sadece vazelinin faydasını gördüm tavsiye ederim.Duştan sonra sürdüm ayaklarıma ellerime.

(541 puan) tarafından
Vazelin kullanıyorum canm ama elimin içi çok kötü oluyo sertlesiyo
+1 oy
(2,594 puan) tarafından

Yanlıs degilsem farmasi yada oriflamedı bi krem var zeytinyagli o cok iyi gelmisti bana boyle bol yagli cok guzel nemlendiriyo buyuk bi şişe ufak değil kutusu sıvı sabun kutusu gibi    

(541 puan) tarafından
Him sağol peki el içi çizgileri olur ya onlara da iyi gelir mi
0 oy
(38 puan) tarafından

Ellerini ayaklarını sıcak suda beklet biraz sonra şekere bir kaç damla limon ve zeytin yağı damlar iyice ov sonra vazelin sür ayağına eline pamuklu birşey geçir ve öyle gece uyu sabah kalk yumuşacık olur

(541 puan) tarafından
Sudan çıkarınca mi ovuluyo
(38 puan) tarafından
Evet sıcak sudan çıkınca ov iyice sonra yıka vazelin sür ayağına çorabını geçir sabaha kadar uyu sabah pamuk gibi ayakların olur
(38 puan) tarafından
Her duştan sonra vazelini kullan koltuk altın olsun bikini bölgesi olsun kararma bile olmaz
(541 puan) tarafından
Teşekürler denicem:)
(541 puan) tarafından
Teşekürler mimi :)
(38 puan) tarafından
Rica ederim tatlım

İlgili sorular

3 cevap 127 göst.
20, Eylül, 2019 Meltem&resul (66 puan) tarafından soruldu
4 cevap 99 göst.
11, Haziran, 11 Esmaaaaaa (28 puan) tarafından soruldu
7 cevap 345 göst.
6 cevap 181 göst.
3, Mart, 3 ✨Lavinia✨ (3,481 puan) tarafından soruldu
14 cevap 264 göst.
15, Aralık, 2019 Canımınici (228 puan) tarafından soruldu

89,815 soru

2,416,151 cevap

7,538 kullanıcı

...