302 göst.
(390 puan) tarafından

Biz ilk evlendiğimiz zaman çocuk yapmadık diye demedigini  bırakmadı hamile olduğumu söyledimiz zaman hi iyi bosverin olsun artik zamanı geldi dedi insan bi hayırlı olsun sevindim der. Yetmedi diğer erkek toruna lan sana ortakçı çıkıyor diyor. Ben bebekle alakalı bisey anlatsam hii  iyi diyor o kadar. Moralim  bozuluyor evlat ayırıyor gibi hissediyorum artik. 

Reklam

5 Cevaplar

0 oy
(113 puan) tarafından

Evt evlat cok ayirirlar.Benim 2.oglum olacagini duyali kayinvalidem beni hic aramiyor gidince de köpek mi gelmis ne gelmis cok da sormadi bile.Artik dogumdan sonra benim evime hangi yuzle gelecek bilmiyorum.

(390 puan) tarafından
Neden boyle ama ya ben onlara saygıda kusur etmedim yeri geldi özür bile diledim kendi kızı da hamile onunkini hevesle anlatıyor bize biz bisey dediğimizde hmm iyi diyor sadece. Gücüme gidiyor ya
(61 puan) tarafından
Ayni ben valla ilk hamileligimde beraber oturuyoduk aynisini yapti yuzume bile bakmamisti simdi 3 hamileligim ben bakmiyorum kimsenin yuzune ya insan sevinir torunum geliyor ailem genisliyor diye bunlara bi haller oluyo bence ilki duyunca ogullarini iyce kiskaniyotlar
Reklam

0 oy
(2,391 puan) tarafından

Benim kaynanam doguma bir hafta kala ozelde doğurma cocuk küveze girerse cok para alirlar diye saçmaladı. Hevesi geri dursun moral bozamasaydi iyiydi. Ama simdi bebeğimin dibine düşecek nerdeyse. Heralde ilk torun diye. Bence bunlari cok takmayin keske benim kaynanam da sevmese istemese cunku anneme her gittigimde esimin burnundan getiriyo bize gelmiyo biz bebegi sevmek istiyoruz ozluyoruz diye

(789 puan) tarafından
tarafından yeniden gösterildi
Benimkisi 4 aylik olmusum birgun arayip sormadi . Ki ilk bebegimi kaybettim kadn yanma gldi ama oralikli bile olmadi uzulmedi bile . Bir hayrli olsunu cok gordu. Tamamen uzaklasti. Varsa yoksa kizinin cocklari. Bu saattem sonra sormasin da istemiyorm bn
(2,391 puan) tarafından
Canim ne takıyorsun ki yanlız degilsin merak etme benimki doguma bir hafta kala iki uc parca kiyafet aldi oda heralde ayip olmasin diye hamileyken bir kere bile iyimisin canin bise istiyo mu demedi gurbette yasiyoruz bi kere gece evde yanliz kalmak zorunda kaldim bilmediğim yerler kimsem yok o gece arayip iyi misin korkuyo musun bile demedi. Canim annemde korkuyosan goruntulu ara sabaha kadar konuşalım diyodu anne gibi olmaz kimse
(789 puan) tarafından
tarafından yeniden gösterildi
Iki adimlik mesafede. . Ne arayip ne soruyo. Beraber gibydk smdi herkes kndi evinde iyi de oldu daha rahatm ama insan hicmi sormaz birkez olsun . Zoruna gidiyor insanin annelerimiz de olmasa napariz biz bilmiyorm
(2,391 puan) tarafından
Doguma gelir sonrasinda da hicbise olmamis gibi torunu sahiplenir bunlar boyle de arsizdir iste
(2,391 puan) tarafından
O senin bilcegin is ben eskisi gibiyim ama ara ara laf sokuyorum farkına varsin biselerin
(2,391 puan) tarafından
Ne diyim ALLAH yardimciniz olsun
0 oy
(7,906 puan) tarafından

Ilk torun bi farklı oluyo sanrm yinede. kayinvalidem cok sevindi allah var ilk haftadan yelek bile ormeye basladi. Lakin eltimin 2 kizi var ilk olani bile daha bi seviyo gbi. Bende ilk torunum dedemler bu yasima geldi hala üstüme titrer o yzden anlayışla karsiliyorum. Benim cocugumu ben oyle bi severim ki kimsenin sevgisine ihtiyaci kalmaz :)

0 oy
(14 puan) tarafından

Canım benim kayınvalidem de inan hevessiz biz ayri memleketteyoz ilk torunu bide sadece soruyor öyle bide ben ne dersem bebekle ilgili kendi 50 yasinda hemen kendini de ortaya atıyor benimki de oykeydi diye normalde sorunumuz yok ama niye böyle bilmiyorum ama ben napicami biliyorum yarın doğum yapınca da bana gelip biomis lik yaparsa o Zaman da ven onu takmicM her yaptığının tersini yapicam kıyafet bile almama müdahale edecek elinden gelse gözüne soka soka alcam bende :)) hiç takma o yüzden sende o yokmuş gibi davran 

0 oy
(54 puan) tarafından

Bizimkide oyleydi evlendik cocok cocuk dedi yaomadik. 1 yil sonra yaptik bide ilk oglundan yani hani qorumcemin 3 tane var ama ilk erkek cocugundan ilk torun babannnelik baskadir normalde kaynanalar icin simdi de hic hevesi yok sadece isim dusunuyor biz isim koymusuz o kendi bulduqu ismi soyluyor sesleniyor felan. Biseyi eksik mi onu ben alayim dedigi yok tuhaf yani. 

Reklam

İlgili bir soru bulunamadı

Reklam

39,213 soru

381,707 cevap

682,919 yorum

3,965 kullanıcı

Kategoriler

...