295 göst.
(26 puan) tarafından

Kızlar eşimle biz ikimizin de aileleri yüzünden ayrıyız bende burda durmak istemiyorum bu yüzden eşimle başka şehre gitmek istiyorum burda olduğumuz sürece ayrı kalıyoruz çünkü ama nasıl gidicez bilmiyoruz nasıl iş buluruz ev buluruz geçiniriz burda danisabilicegimiz kimse de yok o yüzden size soruyorum kızlar napabiliriz sizce

8 Cevaplar

0 oy
(25 puan) tarafından

Esınle aran nasıl konusuyomsunuz ıyımsınz 

(26 puan) tarafından
Evet konuşuyoruz ama burda olduğumuz sürece en fazla konuşuyoruz bizde böyle bi çare düşündük ama napıcaz bilemedik sorucak kimsemiz de yok
0 oy
(3,388 puan) tarafından

once esin gider düzen kurar sonra sen gidersin canım 

(26 puan) tarafından
Ama ailelerin bu durumdan haberi olmadan yapmaya çalışıyorum yani öğrenirse annesi kesinlikle mudahele eder sürekli dolduruyodu zaten eşimi 3 ay sonra çocuğumuz olucak ama biz sevgili gibi mesajlasiyoruz eşimle baya zor durumdayız burda anlıyacağın canım
0 oy
(76 puan) tarafından

Nasıl yani cnm?ikinizde birbirinizi seviyosunuz evlisiniz ailelerinizle mi kaliyosunuz? Neden anlayamadim? Eger baska bi yerde duzen kurmak istiyosaniz once esin gitsin cnm. İs bulsun meslegine gore. Bi kac ay çalışıp ev tutsun. Sonra senide alsin yanina. İkiniz birden giderseniz daha zor olur bence.

(26 puan) tarafından
Ama eşim normalde ne dersem yapiyo sadece annesi eşimi çok dolduruyo bende uzakta olursa belki yetemez bize diye düşünüyorum sırf annesi yüzünden ayrılmak da istemiyorum kafam çok karışık napicam bilmiyorum
(76 puan) tarafından
Ayrılma tabi kuzum baska bi sorununuz yokmus. Esin ailesine rest cekicek. Sizin tek yolunuz bu. Arkasini donsun demiyorum ama resti ceksin. Esiminde cocugumunda sorumlulugu bende diyecek. Bizim kararlarimizi ikimiz veririz ancak diyecek. Annesi ne derse desin yuvasina sahip cikacak. Eger sozlerinden cikmazsa uzaktanda yeter annesi ona.
(26 puan) tarafından
Eşime bunu nasıl anlatabilirim ki nasıl yapar bunu inan bilmiyorum
(790 puan) tarafından
Cekiceksin restini . Aileni at demiyorum asla boyle bir dusuncem istegim yok diyceksin ama biz de bir aile olduk artik baba olucaksin kendine gel . Ailenle konus bunu gerekirse onlarda idrak etsinler bunu. Boyle yapip beni kenara aticaktin neden baba evindeki rahatimi bozdun . Dogcak coxugunu dusun artik bir omur beraber olmak icin kurmusuz yuvamizi yazik . Diyceksin . Anlaticaksin durumu .  Bir duzen kurup beni evimin basina ya hanim yap yada ananla beraber mutlu yasa bir omur diyip bebeginide gostermiceksin korkut biraz gozunu tavrini koy . Ne o iki ay smra dogurucaksin sevgli gibi mesajlas baba basinda yok yazk gunah dglmi sana da evladinada.
(76 puan) tarafından
Bence senin ve bebeginin ozlemine dayanamadigi zaman yapar. Bide bence akli fikri yerinde bi buyuk oturup esinle konusmali. Herkesin ailesinin yeri ayri evet ama evlendikten sonra yuvan farkli oluyo. Oncelikle esinin size sahip cikmayi ogrenmesi gerekir. Birinin bunlari anlatmasi gerekir esine ..
0 oy
(133 puan) tarafından

Farklı şehir yerine aynı şehirdeki enn uzak semte taşının iki ailede uzak olsun baktınız olmuyor sonra uzak şehire taşınırsınız. Yiyeceğin ekmek varsa bir yerde mevlam yardım eder

0 oy
(76 puan) tarafından

Esin kac yasinda canim bide bi meslegi var mi ? Sehir olarak nerdesiniz suanda ?

(26 puan) tarafından
Eşim 26 yaşında canım belirli bi mesleği yok ama şuan özel guvenlik gorevlisi yaptığı işler de guvenlik ve şoförlük zaten çanakkalede merkezdeyiz şuan
(76 puan) tarafından
Canim benim biz cok sehir degistirdik tecrubelerimden yola cikarak sunu soyleyebilirim.. internetten birkac is baksin once bir sehir kararlastirin iki uc ilan bulsun arasin konussun kalacak yer temin eden yerlere baksin ama ozellikleee..randevu alsin gitsin gorussun olumlu olursa birinden biri bir kac ay calissin orda. O ordayken ev bakmasida kolay olur rahatlikla ev bulur. Oncelikli kucuk esyali bi ev bulsaniz bile sizi idare eder bu sekilde yasamaktan iyidir sonra zaten yavas yavas duzeltirsiniz durumlari..
(26 puan) tarafından
Teşekkür ederim canım bi ise başvurduk ama hayırlısı olur inşallah
(76 puan) tarafından
Aminn canim insallahh..
0 oy
(6,936 puan) tarafından

Ailelerinizi cignemeden gönül rizalarini alip gidin. Yarin bigun yine kotu oldugunuzda yine ailene siginicaksn cunku

0 oy
(986 puan) tarafından

Evli barkli adam ve kadin uc ay snra cocuk sahibi olcaklar ama aileler yuzunden ayrilar allahim hadi siz yasinizin verdigi olgunlugu gosteremediniz esin seni sahiplenemedi koruyamadi ailesine karsi sen ses edemeden micadele edemedin ailene gittin peki basinizdakiler nasil anne baba olmusta sen karnin burnunda baba evindeyken ailen kocana bi goz dagi vermiyo yada esinin ailesi acaba kina falan yaktilar mi sizi boyle ayirinca allah islah etsin 

+1 oy
(375 puan) tarafından

Haytim bilemiorm tabi ama ailen seni bu kadr koruyorsa bildikleri bisey wardir bence belki senin qoremedqini ailn qormustur. Hem esin seni annesine daha sawunamamis baske sehirde nasil yapacaksin yine donup dolasip kaynananin yanina qidersin qibime qeldi. Yinede hayt senin karar senin. Allah yardimcin olsun

İlgili sorular

16 cevap 192 göst.
3 saat önce Büşra AKINCI (774 puan) tarafından soruldu
7 cevap 199 göst.
4 saat önce ❤Halil'in Anası❤ (1,423 puan) tarafından soruldu
8 cevap 148 göst.
2 gün önce Kurgucubiri (3,832 puan) tarafından soruldu
19 cevap 336 göst.
5 gün önce Mutlulugum6 (39 puan) tarafından soruldu
9 cevap 332 göst.
13, Eylül, 13 Rabiaua (2,282 puan) tarafından soruldu
13 cevap 232 göst.
9, Eylül, 9 Tekrar anne (3,186 puan) tarafından soruldu

28,041 soru

261,398 cevap

471,657 yorum

3,128 kullanıcı

Kategoriler

...