340 göst.
(2,080 puan) tarafından
Sabah TV 8 izledim soruyor spiker niye diyor Türkiye'den gitmek istiyorsunuz cevap bu burda kimse yardım etmiyor Avrupa'da yaşamak daha iyi diyor diğer mülteci de şöyle diyor  8cocugum var burada aç kalıyorum diyor İnan bizim türk insanı gibi kim bunlara yardım etsin   sunucu bile vaybe cidden nankörlük yapıyor bunlar dedi ve hâlâ sağolsun Bizim milletimizin sınır kapılarına yemekleri taşıyor bizmi enayiyiz bunlar mı çok Zeki 

10 Cevaplar

+1 oy
(870 puan) tarafından
Ben hep dedim nankor bunlar ekmeksiz kendi vatanini korumayandan ne bekliyorsunuzki
(2,080 puan) tarafından
Öyleymiş
0 oy
(4 puan) tarafından
Bide bu nankörleri denizin ortasındn kurtarmaya gidiyoruz.neyse en azından tüm dünya türkün gücünü ve merhametini gördü her tarafından medeniyet akan yunanlarda gördü yüzleri varsa utanırlar 
0 oy
(739 puan) tarafından
İyilik yap denize at diye boşa dememişler 
0 oy
(2,433 puan) tarafından
Allah hepsinin belasini versin 7 sinden 70 ine net..
0 oy
(3,553 puan) tarafından
Biz enayiyiz yaranılmaz onlara
(2,080 puan) tarafından
Valla bide suçlu olduk aç birakmisiz onları
0 oy
(263 puan) tarafından
hepsi pisliğin önde gideni 
0 oy
(10,644 puan) tarafından
Biz yardımseveriz onlar nankör. Tabi türk yardım ediyor onlar hem faydalanıyor hemde aciz diye dolaşıyorlar ortalıkta srfszler
(2,080 puan) tarafından
Avrupa da yardım edermiş hele bi gitselerde duysak hallarini
0 oy
(903 puan) tarafından
bunlar kendi ulkelerine karsi nankor oncelikle gelip de bizim ulkemizi nasil nankor olmasin.masallah hepsi de 4 5 cocuk yapmis bu kosullarda o da enteresan
(2,080 puan) tarafından
Ya onca yokluk diyorlar ya   boynada çocuk yapiyorlar
0 oy
(1,363 puan) tarafından
Biz enayi olmasak hala bunlarin ellinden tutmayız birakcan ne hali varsa gorecekler
0 oy
(3,368 puan) tarafından

Yunan adasına gidenlere yapılanlar belli pislik muamelesi yaptılar defolun burdan istemiyoz deyip sopalarla botları ittiler TÜRKİYE min insanlarına kurban olsunlar hepimizde merhamet var ama onlarda yok bu farkıda görmüş olsalarda artık çok geç

(2,080 puan) tarafından
Bizim mahallede yardım toplandı erzak felan verildi ertesi gün bı baktık çöpte hepsi negersem bu arkadaşlar et yermiş  kuru gıdayı sevmezmis belkide o yüzden aç kaldılar
(3,368 puan) tarafından
Bak senn bide et yerlermiş vah vahhhh çok şey denilir ama diyemiyorum kınamakda istemiyorum oyüzden susayım bari şimdilik

İlgili sorular

7 cevap 227 göst.
7, Şubat, 7 Betül'ün Annesi‍‍ ❤ (3,042 puan) tarafından soruldu
12 cevap 312 göst.
9, Aralık, 2019 Turkuaz Damla (4,610 puan) tarafından soruldu
5 cevap 415 göst.
25, Ocak, 25 Aylin Hüma (3,623 puan) tarafından soruldu
18 cevap 1,848 göst.
11 cevap 238 göst.
4, Şubat, 4 Eymen kuşum (2,953 puan) tarafından soruldu

81,982 soru

2,168,225 cevap

7,112 kullanıcı

...