115 göst.
(2 puan) tarafından

iyi akşamlar kızlar, eşimle bende kan uyuşmazlığı varmış yani doğum yapınca öğrendik, eşim a pozitif ben 0 pozitif, kızım da 36+6da doğdu, bugün 6 günlük oldu, kan uyuşmazlığı dolayısıyla kızımda sarılık cıktı iki gün fototerapi aldık, kızımı kaldırıp uyandırmakta çok zorlaniyorum haliyle sarılık da yükselecek diye korkuyorum bilgisi olan var mı bu konuda, yardımca olursanız sevinirim 

2 Cevaplar

0 oy
(29 puan) tarafından

Doktor egitimde yarm saatte bir emzirin burnunu skn eger hala uyanmazsa ayagini altina vurup uyandirin dedi. Bol bol emzirirsen geciyormus

(2 puan) tarafından
keşke uyansa :( gece yatmiyo hiç zaten gece 2de uyanıp 5te yatiyo haliyle ertesi güne halsiz düşüyor ve uyandırmak da zorlaşıyor
(29 puan) tarafından
Iste sarilik olunca surekli uyku halinde oluyolarmis zorda olsa yarim saatte uyandrp emzirin dedi
(2 puan) tarafından
bir se öyle deneyeyim bakalım canim çok sağol
(29 puan) tarafından
Insallah duzelir cnm kiyamm dha cok kucuk tecrubem yok doktorun dedi bu insallah ise yarar
0 oy
(221 puan) tarafından

Ama kan uyusmazlıgı yokki sizde .eger siz negativ eşiniz positiv olursa kan uyusmazlıgı olur

tarafından
Kuzum biz testte yaptirdik 4 doktora da sorduk esim
0 pozitif ben A pozitif dr larin dedigi sifir grubundaki kisi eksi olursa uyusmazlik oluyomus esim pozitif oldgu icin hic bi sorun yok dediler sizdede durum ayni bence kan uyusmazligi flan yok yani ve sifir pozitif grubu a pozitif grubuna kan bile verebiliyor sıkıntılı olan negatif grup
(221 puan) tarafından
Canım iki positiv kesinlikle kan uyusmazlıgı olmaz bi yanlıs durum var doktorunuza tekrar sorun.kan uyusmazlıgı sadece KADININ KANI NEGATİV ERKEGİN KANIDA POSİTİV OLURSA Uyusmazlık olur
tarafından
Tam tersinde de uyusmazlik oluyo canim kadin erkek fark etmiyo biri negatif biri pozitifse uyusmazlik oluyo
(221 puan) tarafından
Yok canım sadece kadın gebe olan negativ olursa kan uyusmazlıgı olur netten bak istersen .erkek negativ olsada bişey olmuyor
(2 puan) tarafından
kızım da a pozitif olduğu için sorun çıktı, 0 pozitif olsa problem olmayacaktı, 10 gün takip edicez dedi dr, bir iki güne bir sarılık olcturmeye götürüyorum sürekli

İlgili sorular

3 cevap 48 göst.
17, Nisan, 2019 Ayşeefeali (85 puan) tarafından soruldu
1 cevap 20 göst.
2 gün önce Arzummm (101 puan) tarafından soruldu
5 cevap 219 göst.
4 gün önce Marsilyadan (1,025 puan) tarafından soruldu
5 cevap 66 göst.
5 gün önce Marsilyadan (1,025 puan) tarafından soruldu
15 cevap 114 göst.
29, Haziran, 29 SağlıklaGelBebeğim (332 puan) tarafından soruldu

92,926 soru

2,486,217 cevap

7,668 kullanıcı

...