98 göst.
(225 puan) tarafından
Avona üye olunca sürekli satış mı yapılması gerekiyor bilgisi olan var mı?

5 Cevaplar

+1 oy
(67 puan) tarafından
tarafından seçilmiş
 
En İyi Cevap
Hayır cnm canın ne zaman isterse o zmn alabilirsin mesela bn canım ne zmn isterse o zmn aliriyorim yanlız 6 ay hiç bişey almazssan üyelik duser onun dışında zorunluluk yok hatta paketler var temsilcilere baya uygun geliyor
(225 puan) tarafından
Çok teşekkür ederim canım benim de çevrem yok o yüzden kendim almak için üye olmak istiyorum.
(67 puan) tarafından
Kiz kota dediği şey mesela hediye kazanmak fln istersen oluyo belli bir şeyi var onu ulaşırsa hediye veriyolar cnm bide kargo ücreti ödemek istemiyosan belli bir miktarı gecmen gerek oda.10 lira yani sen merak ettiğin varsa bana sor kız bn biliyorum
(225 puan) tarafından
Ayy canım benim çok teşekkür ederim istediğim tüm bilgileri verdin☺️❤️
(67 puan) tarafından
rica ederim canım bnm
+1 oy
(1,512 puan) tarafından
Belli bi kota oluo dye biliorum cnm
(225 puan) tarafından
Teşekkür ederim canım bilgi için☺️
+1 oy
(4,746 puan) tarafından
Yoo ben üyeyim hiç satış yaptığım da yok kendim alıyorum ihtiyaçlarımı 
(225 puan) tarafından
tarafından düzenlendi
Çok saol canım bilgi için ☺️ önceden mi vardı acaba kota. Be zamandır üyesi bir de sorabilir miyim
(4,746 puan) tarafından
1 seneden fazla oldu canım üye olalı
+1 oy
(3,633 puan) tarafından
En az 100 tl idi benim zamanimda 1 zenedir yapmıyorum  liderde oldum  ama bıraktım  
(225 puan) tarafından
Teşekkür ederim canım cevap için. Sorabilir miyim neden çıktınız ayıp olmazsa☺️
(3,633 puan) tarafından
Ne ayibi kiz
Grup lideri  sinir etti  beni ☺☺☺
 Aylik 500 tl sipariş  veriyirudm  gebe kaldinca bıraktım
(225 puan) tarafından
☺️ Sebep ciddi gerçekten teşekkür ederim canım ☺
+1 oy
(69 puan) tarafından
Cnm ben kac sene avon yaptim ama suan urunleri baya pahali valla kimse almiyidu biraktim.hazir paketlerde oluyo ister oyle ister katalogdan siparis topluyosun.belli bi kota oluyo kota dolunca kargo vermiyon..simdi nekadar bilmiyorum 1 yildir biraktim.100 tl ve uzeri kargo ucretsiz mesela.kampanya cikiyo ornegin bu paketi alirsan kargo bedeli yok dyo.temsilcin seni bilgilendirir
(225 puan) tarafından
Teşekkür ederim canım temsilcim yok farmasi var ablam üye ben de avona üye olmak istedim ama sadece kendim almak istiyorum çevrem yok pek. Pahalı gerçekten ama parfümlerini seviyorum o yüzden istiyorum bakalım. Sen neden bıraktın canım ayıp olmazsa sorabilir miyim☺️
(69 puan) tarafından
Cnm estagfirullah niye ayip olsun.cnm dedimya fiyatlar artinca kimse almiyodu elimde kaliyodu oyuzden.cevren varsa guzel benim fazla cevrem yok olanlarda almiyodu artik
(225 puan) tarafından
Teşekkür ederim canım ☺ yok benimde çevrem maalesef kendim alırsam diye sadece.

İlgili sorular

1 cevap 73 göst.
25, Ocak, 25 Nrtb (138 puan) tarafından soruldu
0 cevap 45 göst.
1, Nisan, 1 Papatyaa (5 puan) tarafından soruldu
11 cevap 177 göst.
12, Mart, 12 Ceren44 (6 puan) tarafından soruldu
4 cevap 470 göst.
14, Ocak, 2019 Halilim (136 puan) tarafından soruldu
1 cevap 65 göst.
21, Aralık, 2018 Zeynepalpemre (50 puan) tarafından soruldu

81,160 soru

2,143,770 cevap

7,068 kullanıcı

...