112 göst.
tarafından
Merhaba ill kez bebeğime kıyafetler almaya başladım bi kaç sorum olacak müsadenizle.

1. Elde mi yıkadınız makinede mi 

2. Makine de yıkadıysanız çamaşır filesi kullandınız mı ?

3. Hangi deterjan ve yumuşatıcı kullandınız ? 

Şimdiden teşekkür ederim :)
Reklam

2 Cevaplar

0 oy
(242 puan) tarafından

Benimde ilk bebegim canim

  1. Makinada yıkıycam
  2. File mile kullanmadim makinam yeni ve bebegin kiyafetiyle baska bisi atmiycam icin file kullanmiycam.
  3. Bebek kiyafeti icin yumusatici önermiyolar
  4. Dalinin sivi bebek deterjanini aldim sabun tozu daha faydaliymis ama makinayi cok tikiyo dediler sivi aldim ben.


tarafından
Bende ilk elde yıkamak istiyorum aslında belki rengi solar diye :/
(242 puan) tarafından
Benim elimde egzama var uzun süre suyla deterjanla ugrasamiyorum bebeginde bisuru yikanacak esyasi var 30 derecede makinaya atmak zorundayim sen istiyosan eldede yikaya bilirsin
tarafından
Geçmiş olsun
(242 puan) tarafından
Tesekkur ederim cocukluktan beri olan bisey. Kac haftaliksiniz
tarafından
18+5 haftalığım yavaştan başlayım dedim tek seferde alınınca unuttuklarım olur diye
(242 puan) tarafından
Ben yarin 33 olcam Allah nasip ederse bu hafta sonu yikayim hepsini ütüleyim diyorum belki erken gelir benim afacan belli olmaz hazir dursun son zamanlarda genel ev temizligi olur malum gelen olursa diye
tarafından
İlla ki gelen olur bende ramazandan önce başlamayı düşünüyorum. Havalar güzelce bi ısınsın bakalım
(242 puan) tarafından
Antalyadayim burda cok yagmur yagiyo bi bakiyosun gunluk guneslik makinaya camasir atiyom makina durmadan ortaligi sel goturuyo bende biraz bekliycem
tarafından
Yani havalar da az kaldı zaten 1 aya ısınır çok sürmez Bende istanbuldayım
Reklam

0 oy
(136 puan) tarafından
Canım file kullanmadım makinemin bebek programında 40 derecede yıkadım.  Eğer sende öyle program yoksa hassas çamaşır kısmında yıkayabilirsin. Ben deterjan hem dalin aldım hemde unibaby hassas ciltler için olanı aldım ama unibaby den daha memnun kaldım.  
tarafından
Teşekkürler :)
Reklam

İlgili sorular

2 cevap 233 göst.
26, Temmuz, 26 Almilaalmila (19 puan) tarafından soruldu
9 cevap 134 göst.
2, Temmuz, 2 gizmakbs (205 puan) tarafından soruldu
3 cevap 59 göst.
17, Ekim, 17 IGülhayat (1 puan) tarafından soruldu
10 cevap 221 göst.
15, Eylül, 15 Yesim (1,101 puan) tarafından soruldu
12 cevap 208 göst.
11, Eylül, 11 Turkuaz Damla (2,410 puan) tarafından soruldu
Reklam

39,834 soru

383,809 cevap

686,473 yorum

3,997 kullanıcı

Kategoriler

...