339 göst.
tarafından

image

nasil bu hale geldik biz nasıl bir yaratığa dönüşuor insan oğlu :( sırf elektrik f. ödeyemediği için sayaç sökülurmu bee vijdansiz ev sahibi bu karda kış da yapılır mı bu inanın küfür edesim glior da değmez allah ıslah eylesin böyle insanları o minik yavrunun vebalini nasıl ödeyecek acsba.. acaba bir vijdani varmıdır sızlayacak :( ALLAH İSLAH ETSİN İNŞALLAH.. YAVRUCGZ 3GUN DAYANMS 4. GUN DONARAK ÖLMÜŞ :(
Reklam

7 Cevaplar

+1 oy
(346 puan) tarafından
Bende izledim Dün bu haberi psikolojim bozuldu resmen haber izlemek içimden gelmiyor artık bebeklere çocuklara olan işkenceleri yapılan yanlışları gördükçe içim almıyor artık 
tarafından
aynen öyle valla :( o insani bulsam var ya bir kaşık suda bogarm o derece sinirliym hala
Reklam

+1 oy
tarafından
Bnde etkisinde ksliyorm.hamileligin 25. Haftasndan snra.boyle oldum siddet icerklinolum icerkli film dahi izliyemiyorm cok takiyorm kafama bakmiyorm haberlere ben snde bakma bnce insan etkisndennckamiyi 
tarafından
normalde bakmiorm ben haber hic sevmem izlemm ama arada ister istemez dikkatimi çeken bir haber oluyor drken ole üzücü olaylarida görmüş oluorm fln :(
tarafından
Olsn hic bakma. İnsan ck.etkileniyo
+1 oy
(2,213 puan) tarafından

Bilemedim acaba gerçekten kim dondurdu bebeği günahları boynuna annesi çok zalimce bakıyor :'(

tarafından
valla orasina bende tkildm biraz sanki hic üzülmüş e benzemior günahları boyunlarına ne diyim
tarafından
Olayi hc bilmiyorum şmdi burda gördum ama bi çeliski war anne makyaj malzemesi alablyo saç boyatablicek para buluyo fatura ödeyemio
tarafından
valla kuzum herşeyin gercgni bir tek Rabbim blior ben o melegme acioe üzuluorm :( hep o masum melekler e olan oluyor :(
tarafından
Ewt gercektn üzücü bi durum minik yawrunun yaşamini yitirmesi
tarafından
cennette allahın huzurunda güvende ve mutlu olması sdce en büyük teselli benim adima
+1 oy
(276 puan) tarafından

Medyayi kullanmayi çok iyi bilmeliyiz. Dogru haberleri izleyip, iyi analiz edip dogru sonuca ulaşmak lazim.

Geçen hafta,sırf ekonomik krizi ön plana çıkarmak için ve bundan yola çıkarak devlete yüklenmek adina Tv haber kanallarinda çöpten yemek toplayan kadinin resmini servis ettiler. Hatta muhalefet liderlerinden biriside bu resmi meclis kürsüsünden gösterip dillendirdi.

Bir gün sonra başka bir tv kanalinda o kadin çıkıp açıklama yapti. "Beni taniyanlar bilir. Benim 4 katli evim var. Ben, lokantalarin oldugu bölgelerdeki çöplerden ekmek ve yemek artiklarini toplayarak baktigim onlarca sokak hayvanim var. Hem çöpteki yemekler ziyan olmuyor. Hemde sokak hayvanlarinin karni doymuş oluyor. Ama bu haberden sonra çok rencide oldum. Insanlarin yüzüne bakamiyorum. Çöpten ekmek toplayan kadin olarak anildim dedi"

Bu yayinladiginiz haberin detayini bilmiyorum. Ama Annenin dış görünüşü bana saglikli bir ebeveyn olmadigi hissini verdi. Bilip bilmeden günah almiyalim derim.

Benim artik medyaya güvenim kalmadi.

image


tarafından
valla benimde içime dönmedi tam olarak ama ben kimsenin günahını almak niyetiyle pylamsdm kimseyi suclamiorm çünkü allah kimin sucu günahı var ise ıslah etsin benim tek derdim o melek ve aci sonu :(
(276 puan) tarafından
Senin haberi paylasmana bir şey demedim cnm. Sadece her yayinlanan habere inanmayalim dedim.
Olayin detayi nedir? Ben onu anlayamadim.dogalgaz kesintisi yüzünden bebek mi ölmüş? Eğer böyle ise, hic mi yakini yokmuş ki, neden onlara gitmemiş yada bebegi yorgan ve battaniye ile iyice örtüp de, neden ısıtmamış. Benim aklim almadi doğrusu.
tarafından
ayrıntılarını da paylasckdm aslında ama paylasmdm. elektrik f. odeyememis ev sahibi sayacı sokmuş kadın sevglsnden hamile kalmis tek başına bebegne bakiorms geçim skntisi ckiorms bebegni sarıp sarmalyp yatiriorms 3gun dayanms 4.gn ayni sklde yatrms ama bebeğini donarak öldgnu görmüş kısaca anlttm cnm ayrıntılı şekilde istersen arastrblrsn:)
0 oy
(1,732 puan) tarafından
Göğüsüm sızladı be hala da sızlıyor :((
tarafından
benimde vallaaa.s
0 oy
(139 puan) tarafından

Al işte psikolojisi bozulanlar arasına yazın benim adımıda... 

Günahsız meleğim benim .. telefondan bebeği öptüm içim sızladı rabbim düşmanım dahi varsa yaşatmasın bu durumu :'(  
tarafından
amin inşallah inşallah :(
(139 puan) tarafından
Ay varya hamilelerin duası geçermiş derlerya,rabbim yanına bırakmasın o pi sli kde donarak ölsün.  Nasıl birşey görsün.  H a y v a n herif.. allah indan bulsun
0 oy
(1,375 puan) tarafından
Bunda annenin de hatası var cnm insan yavrusunu alıp annesine kaynanasına olması komşusuna arkadaşına gider yani o soğukta bide yeni doğan 3 aylık uşudugunu bilmez ev sahibi öyle yaptı diye tek onu suçlu görmesin siz olsanız o parayı bulmak için elinizden geleni yapardınız olmadı annenize giderdiniz doğrusu bu degilmi kimse kınamasın ben mantıklı olanı diyorum bir taneside doğar doğmaz çöpe atmış bu nasıl bi vijdan söyleyin yani geçen günü yurt dışından bi haber yaptılar bebeği evde bırakıp partiye gitmiş annenasi bulmuş ölü bi halde ve bilerek yaptığı itiraf etmiş nerde bu insanları aklı ben çok merak ediyorum kusuruma bakmayın bu konuda çok hassasım tv yi bile kırasım geliyor izlerken 
tarafından
yoo sorun değil kuzum inan bende çok hassasm ben tek o ev sahibine kizmiorm ama kmseszlk nedir blirm belki de kimsesi yoktur gidick yoksa giderdi snrm anne oda sncda:(
(1,375 puan) tarafından
Kuzum kimsesi yok yada var bunu bilemeyiz sen kendini onun yerine koy başına gelse allah korusun kavga ettigin yıllardır kus olduğun görümcem yada kaynin var diyelim gitmez misin o küslük olsa bile bebegin için yapmazmısın bu bebegin babası nerde hepsini geçtim o niye uğraşmamış biyeri gidin soğuk bebeğe bisey olur dememiş mi o kadar çok seçenek varki kızım ben her şeyi yaparım cnm giderim yedi kat yabancıya da derim bebeğim için o parayı bulurum yinede olmadı komşumda yatarım soğukta hasta edeceğime ölmesine sebep olacağıma
tarafından
aynen ole canım hic bisi yapamiorsam gidermek hastane de yatrm veya karakola gider yardım isterdm
(1,375 puan) tarafından
Yanı onda başka bi iş var cnm ve sahibine ne elektrikten hem elektrik su eve girince üstüne kendi üstüne yapıyorsun onlarla bi bağı olmuyor
Reklam

İlgili sorular

5 cevap 294 göst.
5, Mart, 5 Aslıhan (229 puan) tarafından soruldu
2 cevap 312 göst.
8 cevap 479 göst.
8, Mart, 8 Ummuhanemir (905 puan) tarafından soruldu
2 cevap 69 göst.
9, Mart, 9 Hifa azra (199 puan) tarafından soruldu
7 cevap 235 göst.
23, Kasım, 23 ❤Melisa❤ (289 puan) tarafından soruldu
16 cevap 527 göst.
10, Şubat, 10 Aslalya (72 puan) tarafından soruldu
Reklam

40,409 soru

386,886 cevap

693,776 yorum

4,045 kullanıcı

Kategoriler

...