166 göst.
(547 puan) tarafından

meraba kizlar bn hamilelikte 15 kilo aldim suan 75 kilo civarindayim ve doguma giderkn pijama takimi alacam ama Lmi XL mi almam gerektigini bi turlu bilemedim. XL alsam dogumda gobegim indigi icin düsermi bolmu gelir acaba 

4 Cevaplar

0 oy
tarafından

Alt ust pijamayi beli baglanabilenlerden aldim suanki halimle giydim.gobegin altindan tutturunca azicik bollugu var dogumdan snrada en fazla bu kadar olurum bol olursa ipini sikarim biraz boydan olan gecelikte m aldim evatlar boldu bakarsn alirken zaten belli ediyo kndini ayniyiz senle bende 72 kiloym suan 13 kilo aldm toplamda :) 

0 oy
(214 puan) tarafından

Bende 75 kiloyum pijama takımımı polar şeklinde aldım benimki M  beden

0 oy
(140 puan) tarafından

Gobegin sandığın kadar inmez sn yinede buyuk al sıkmasın hem sezeryan olursan dikişlerini falan acıtır 

0 oy
(24 puan) tarafından

Ben xl aldım karnımı sıktı kollarım geniş oldu L aldım kollarında iyi oldu karnimi azcik sıktı ama karnım hafif bı inince güzel olur

(547 puan) tarafından
artik bnde hem xl hem l alacam degisim olursa olmayni degistiririm deneme imkanimizda yok alirkn o yuzden kararsiz kaldim

İlgili sorular

3 cevap 182 göst.
27, Ekim, 2019 Ozlemesrash (80 puan) tarafından soruldu
14 cevap 193 göst.
28, Mart, 28 Meryem Ana (396 puan) tarafından soruldu
20 cevap 751 göst.
13, Aralık, 2019 admin (28,009 puan) tarafından soruldu
3 cevap 75 göst.
24, Kasım, 2019 Derin (75 puan) tarafından soruldu
1 cevap 70 göst.
18, Kasım, 2019 Zeyno♡Mustik♡Talha (11 puan) tarafından soruldu

80,518 soru

2,121,831 cevap

7,019 kullanıcı

...