317 göst.
(1,743 puan) tarafından
Kızlar oğlum 50 günlük banyo yaptırdık içeri girdim annem çikolata yalatmış ya 50 sefer bişey vermeyin bu çocuga diyorum annem vermiş bir sefer de reçel yalatmıştı kafayı yiyeceğim annem 4 4 lük bakıyor ama artık anneme de güvenmiyorum. Çatlıyorum şu an.
Reklam

6 Cevaplar

+2 oy
(1,285 puan) tarafından

Çok iyi anlıyorum seni canım. Benim annemler uzakta ama elimden geldiğince kaynanamlarla yalnız bırakmamaya çalışıyorum kızımı. Geçen üst kata kaynım gile çıkmıştım aşağıya kızımın biberonunu almaya indim geldiğimde bi baktım kaynım kızıma limon yalatıyo. Yapma abi daha küçük o ekşi dedim gülüyolar anlamıyolar. Sende yalnız bırakmamaya çalış ki benim kızım 4 aylık senin daha 50 günlükmüş kıyamam ya :(

(1,743 puan) tarafından
Annem çok iyi bakıyor canım ama işte yedirmiyor yalatıyor alışsın diyor yoksa iyiliğini istiyor dayanamıyor
Reklam

0 oy
(159 puan) tarafından
Bütün anneler böyle galiba benimki de öyleydi çikolata verirdi emziğini reçele batırırdı güzel bi yemek olunca burnuna kokmuştur deyip yemeğin suyundan tadına baktırırdı:))))))) hatta bi keresinde yemek yerken iki dk wc ye gittim bi geldim ki işkembe çorbası iciriyo 2 aylık çocuğa ayyy o sıpa da nasıl yiyo bi görsen :))) deli ederdi beni ilk kızımda sürekli bu sebepten kavga ederdik bide seni de ben büyüttüm neyin eksik diye üste çıkmaya çalışmaz mı iyice sinir olurdum :)) ama artık alıştım napim anne sonuçta atsan atılmaz satsan satılmaz:))) insan ilk bebekte evham yapıyor çok pimpirikli oluyor ama ikinci üçüncü derken alıştım artık ufak tefek şeylerini görmezden geliyorum yoksa yeriz birbirimizi :)
0 oy
(1,127 puan) tarafından
Benim annemde surme ceker bide limon damlatir gozune 3 cocugumada yapti
(1,743 puan) tarafından
Onu bizde yaptık
0 oy
(287 puan) tarafından
Eski zamanda değiliz ya ne çikolatası ne receli el kadar bebek
0 oy
tarafından

Ayy şu an kendimi gördüm sanki :)benim de kaynanam yapardı daha bi haftalıkken başladı herseyden tattirmaya çikolata pekmez reçel yemek suları hatta bal bile  sinirden kudururdum vermeyin derdim ama ben öyle deyince gülüyorlardı bisey olmaz diyorlardı yarim bardak çay içtiği bile oldu yavrumun cahilce davranıyorlar işte çok sinir:angry::angry:

(1,743 puan) tarafından
Yuh ciddi misin ben o kadarına dayanamam benim kaynanam bişey vermez
0 oy
(3,924 puan) tarafından
3 gün önce esimin yengesi bevek ziyaretine gelmisti bebegim 50 günlük bebeğe cay icirmis beb mutfaktaydim bebegimin genzine kacmis düşün cay i sicak vermis cocugum pancar gibi oldu iceri nasıl girdigimi bilmiyorum esimde lavabodaydi o sıra ne oldu dedim cay sicak geldi galiba demesin mi inan ki aldim cocugu bir daha asla size vermeyecegim dedim esimde cok kizdi gitti yenge gitsin gelmesin ya bogulsaydi 
(1,743 puan) tarafından
Ay inanmıyorum şaka yapıyorsun okurken catladım
(3,924 puan) tarafından
Sinirden cildirdim cahilde degil öğretmen olmuş dersin ama tam cahilmis dengesiz
Reklam

İlgili sorular

4 cevap 200 göst.
29, Kasım, 29 Gercek anne (49 puan) tarafından soruldu
5 cevap 141 göst.
1, Ekim, 1 eylül63 (54 puan) tarafından soruldu
18 cevap 557 göst.
30, Nisan, 30 Mrym♡♡ (285 puan) tarafından soruldu
16 cevap 56 göst.
16, Nisan, 16 ceylin34 (54 puan) tarafından soruldu
5 cevap 232 göst.
23, Şubat, 23 Nedime Karalar (1,743 puan) tarafından soruldu
3 cevap 71 göst.
Reklam

39,447 soru

384,391 cevap

688,273 yorum

3,978 kullanıcı

Kategoriler

...