228 göst.
(1,136 puan) tarafından
Kizlar evimi boyaticam siz olsaydiniz hangi renk boyatirdiniz cok kararsizim boncuk mavisi dusunuyorum ama fikirlerinizide bekliyorum bu arada boya (su bazli olacak)
Reklam

8 Cevaplar

0 oy
(351 puan) tarafından

Bembeyaz yapardım :)

(766 puan) tarafından
Benim beyaz çok pişmanım şimdi değiştirmeyi düşünüyorum
(351 puan) tarafından
Çabuk kirleniyo dimi
(766 puan) tarafından
Çocuklu eve göre değil hiç birde duvardaki en ufak kusuru bile belli ediyor nasipse bende degiştircem çok pişmanıö beyaz seçtiğime zaten evde büyük bom bos gibi duruyor
(351 puan) tarafından
Haklısın aslında ama ne bilim ben beyaz aşığıyım sanırım biraz :)
(766 puan) tarafından
Bende çok severim beyazı mutfagım hep beyaz çocuk odamız bile beyaz ama duvarlarda beyaz  riskli oluyormuş çok geç fark ettim:)
(351 puan) tarafından
Sağlık olsun artık napalım :) bi dahaki boyamaya değiştirirsin :)
(766 puan) tarafından
Aynen öyle:)
Reklam

0 oy
(1,371 puan) tarafından
Fildisi yapardım yaptım da aydınlık her şeye uyumlu
(1,136 puan) tarafından
Fil disi dediginiz sampanya rengimi su jani cok acik sari olan
(1,371 puan) tarafından
Sampanya hangi renk bilmem canım;) Ama fil dişi krem gibi bir renk yani hafif sararmış bir diş düşün
(1,136 puan) tarafından
Anladim canim tesekkerler
0 oy
tarafından
Çiğ damlası yapardım çok istiyorum ama eşyalarıma uymuyor malesef 
(1,136 puan) tarafından
Cig damlasi hangi renk gurubuna giriyo
0 oy
(136 puan) tarafından
Beyaza yakın yapma tavan duvar aynı oluyor hafif renk olsun :) içine sinen bir renk olsun :)tavsiye vermek isterdim ama kelin ilacı olsa kendi kafasına sürer gibi oldum ben :)"
0 oy
(766 puan) tarafından
Aynı dertten bende muzdaribim hatta tavsiye için post açmıştım benimde aklımda bi boya rengi var adı Rüzgar gülü çok tatlı mavi desen mavi değil gri desen gri degil halam boyatmış çok aydınlık ve güzel duruyor bi  bak derim 
(1,136 puan) tarafından
Boyaci bi katolok getirecek belki vardir icinde
(766 puan) tarafından
Varsa düşün o rengi derim halam da gördüm gerçekten çok hoş benimde şuanlık aklımda sadece o renk var boya olarak
(1,136 puan) tarafından
Aklimda canim bir bakicam katolok gelince
+1 oy
(1,315 puan) tarafından
Bende buz mavisi boyatmistim. Renk olarak favorim mavi ve tonları. Ama cesaret etsem geride cok güzel. Mimari projelerde gri görüyorum duvarları o kadar şık duruyor ki ama nedense kendi evime yakıştıramadım :)
(1,136 puan) tarafından
Gri belli bir zaman sonra sanki kirlenmis gibi duruyo
+1 oy
(236 puan) tarafından
Benim evim full beyaz aşırı aydınlık ve uyumlu bi renk bence
0 oy
(1,166 puan) tarafından
Ben gri tonunda boyatcam sarı gri beyaz yapcam odayı Allah in izniyle erkek olucak benim. İstersen şeker pembe tonlarında boyat 
(1,166 puan) tarafından
Pardon kız sandım bebisni kızlar yazınca =D
(1,136 puan) tarafından
Sanirim yine yanlis anlamissin ;)evi komple boyaticam canim
Reklam

İlgili sorular

19 cevap 927 göst.
19 cevap 469 göst.
4 gün önce ❣IyI işdeee❣ (237 puan) tarafından soruldu
4 cevap 202 göst.
22, Kasım, 22 miracin Annişi (1,136 puan) tarafından soruldu
16 cevap 513 göst.
24 cevap 838 göst.
1, Ekim, 1 Yenibiranne (191 puan) tarafından soruldu
Reklam

39,563 soru

385,798 cevap

690,904 yorum

3,986 kullanıcı

Kategoriler

...