Kayınvalidemle görüşmek istemiyorum, bu durum normal mi?

+1 oy
281 göst.
önce Diğer kategorisinde (41 puan) tarafından

Evinize çağırır misiniz yada evine ne sıklıkta gider siniz sever misiniz mecburiyetten mi görüşüyor sunuz 

21 Cevaplar

0 oy
önce (2,261 puan) tarafından

Günahım kadar sevmem onu 4 gün sonra Memlekete gideceğim utanmadan peşimden geliyor O da benimle gelecekmiş bir türlü kaçış yok ondan zorla hayatıma dahil oluyor zamanında neler neler yaşattı bana nereye gitsen kurtulamıyorsun ancak uzak bir şehre taşınayım

-Reklam-

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

Kayınvalide ile ilişkilerde mesafe nasıl korunur?
Kayınvalide ile ilişkilerde sağlıklı mesafe korumak için sınırlarınızı nazik ama net bir dille baştan belirlemelisiniz. Özel hayatınıza dair detayları sınırlı tutmak, eşinizle birlikte ortak kararlar almak ve görüşme sıklığını kendi aile düzeninize göre ayarlamak çatışmaları önler. Saygı çerçevesini koruyarak evinizin kurallarını zamanla hissettirmek, uzun vadede daha huzurlu bir ilişki sağlar.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Kayınvalide ev ziyaretleri ne sıklıkla olmalıdır?
Kayınvalide ziyaretlerinin sıklığı tamamen çiftin yaşam tarzına, çalışma temposuna ve kişisel tercihlerine bağlıdır ancak ideal olanı haftada bir veya iki haftada bir planlanan ziyaretlerdir. Önemli olan ziyaretin zorunluluktan değil, gönüllülük esasına dayanmasıdır. Sık görüşmek yerine kaliteli ve huzurlu zaman geçirmeye odaklanmak, ilişkinin yıpranmasını engelleyen en etkili yöntemdir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Kayınvalideye karşı soğuk davranmak yanlış mıdır?
Kayınvalideye karşı soğuk davranmak genellikle iletişim kopukluğuna ve aile içi huzursuzluğa yol açar. Soğukluk yerine mesafeli ve nazik bir tutum sergilemek, karşı tarafa sınırlarınızı hissettirirken aile birliğini de korumanıza yardımcı olur. Empati kurarak neden bu şekilde hissettiğinizi analiz etmek ve eşinizle bu konuyu yapıcı bir şekilde konuşmak, durumu çözmek için daha sağlıklı bir yaklaşımdır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Kayınvalide ile görüşmek istememek normal mi?
Kayınvalide ile görüşmek istememek, ilişkide yaşanan geçmiş kırgınlıklar veya karakter uyuşmazlıkları nedeniyle gelişen oldukça yaygın ve normal bir duygudur. Bu durum sizin kötü biri olduğunuzu değil, sınırlarınızın zorlandığını veya beklentilerinizin karşılanmadığını gösterir. Önemli olan bu duyguyu eşinizle paylaşmak ve zorunluluk hissini minimuma indirecek orta yolu bulmaya çalışmaktır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Kayınvalide ile ilişkilerde huzur nasıl sağlanır?
Kayınvalide ile huzurlu bir ilişki sürdürmenin temeli, beklentileri düşürmek ve eşinizle bu süreçte bir ekip olduğunuzu unutmamaktır. Onunla iletişiminizi resmi tutmak, özel konulara girmemek ve gereksiz tartışmalardan kaçınmak aile içi huzuru artırır. Her iki tarafın da farklı kişiliklere sahip olduğunu kabul etmek, çatışmaları azaltan en temel psikolojik yaklaşımdır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular

0 oy
35 cevap 854 göst.
6 Nisan 2026 Diğer kategorisinde Tomatimm (40 puan) tarafından soruldu
0 oy
38 cevap 1,999 göst.
3 Kasım 2020 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
10 cevap 362 göst.
0 oy
22 cevap 1,051 göst.

Kategoriler


1,512,202 soru

24,666,196 cevap

366,986 kullanıcı

...