157 göst.
(44 puan) tarafından
Kızlar şuan 37 haftalık hamileyim aşırınında ötesinde anemideydi kansızlığım ama dün tekrar baktırdım kan sayımıma ve akdeniz anemisinden şüphelendiler bu duruma çok üzülüyorum bebeği etkilermi acaba? Nasıl durdurabilirim bu kansızlıgımı birde sezeryan olucam neler bekliyor beni korkuyorum :(
Reklam

7 Cevaplar

0 oy
(2,566 puan) tarafından
Canim oncelikle gecmis olsun. Daha yenimi bu kadar ciddi boyuta ulasti. Doguma az kalmis. Zaten doktor bunu bildiği icin gerekli tedbiri alir sen korkma insAllah. Umarim akdeniz anemisi degildir canim. Normal anemidir oda geçer insAllah. Stres yapma. Doktorun ne yapmam gerektiğini soyler. Sen yinede son ana kadar kan yapıci şeyler yemeye calis. Rabbim sifa versin.
(44 puan) tarafından
Zaten kansızdım ama yeni yeni ciddi boyutlara geldicanım teşekkür ederim inşallah geçer
Reklam

0 oy
(904 puan) tarafından
Canim hamileliginide tamamlamissinn zaten doktorun tedbirini alir Allah yardimcinizz olsun insaallh 
(44 puan) tarafından
Amin allah razı olsun canım :)
0 oy
(461 puan) tarafından
Akdeniz anemisi çocuk yaşlarda anlaşılırdı ve farklı bir hastalık kansızlık değil ateş yapar ve mikrobu kabullenmez. Anemi bende de var ve ileri derece de geçen hafta kan takılmıştı sorun teşkil eder derece de olsa zaten tedaviye alır Dr un. Takibe alır rahatsız edecek dereceye ulaşmadan müdahale eder. Ama Akdeniz anemisi ile anemi farklı şeyler karıştırmayın birbirine
0 oy
(3,940 puan) tarafından
Canm tek sıkıntı kansizliksa bende de kansızlık çok vardı doktorum çocuğu doguramazsin bu değerlerle dedi. Ben 1 ay önce gitmiştim dün gittim kansızlığın geçmiş çok az kalmış dedi doktorum. Kan şurubu iciyorum ama hergun kuru üzüm yedim 1 2 avuc. Sonra pekmezi as sulandırdim içinede limon sıkıp içtim. Çok faydası oldu 1 ayda duseldim sana tavsiyem canm. 
(44 puan) tarafından
Tek sorun kansızlık canım iki senedir ilaç kullanıyorum yanında pekmez üzüm ceviz yerim bol bol yemek yeme düzenimde hep aynıdır bebeğimin sağlıgı için derim dikkat ederim ocak ayındada 6 ünite kan verildi ama malesef işe yaramıyor :(
(3,940 puan) tarafından
Sigara mı içiyorsun ?
(44 puan) tarafından
Yok canım.. Ne sigara ne çay ne kola ne nescafe hiç sevmem o tarz şeyleri yani hatta meyvesuyumu bile kendim alır sıkarım taze içerim çoğu zaman ama anlayamıyorum.. Ablamda tam tersimdir sigarası bol bol var kolayı çayı su gibi içer nescafeyi desen gününü onsuz geçirmez iki yeğenim oldu hamileleğindede hiçbir alışkanlıgını bırakmadı kendide yeğenlerimde çok şükür hastalıksız sapasağlam lar
0 oy
(1,255 puan) tarafından
Canım anemi derken kansizlikmi yoksa anemimi. Ikisi farklı şeyler yani. Akdeniz anemisi tasiyiciligi kansızlık olmuyo başka bişey oluyo
(44 puan) tarafından
Kansızlık olarak anemi
0 oy
tarafından
Geçmiş olsun canim.bende yaşadım yıllar önce mesela cekirdekli kara uzum yeşil mercimek pekmez bunları tuektmen lazım.daha çok besin var netten arasti r ama.bu dediklerim çok yararlı şeyler inşallah iyi olursun canim korkma çok zor durumda kalininca ameliyat esnasindan kan takviyesi yapılır için ferah tut
(44 puan) tarafından
Saol canım ilaçlarla birlikte herşeyi tüketiyorum zaten ne yemekte nede meyvede seçici biride değilim herşeyden bol bol yerim yani ama düzelmeyince insanın canı sıkılıyor :(
tarafından
Korkma canim moralini bozma ben 4 sene önce 3 e düşürdüm kanimi yatiricaklardi beni hep ilaçlar ek besinler sukur ki yükselttim beni örnek al moralini yüksek tut canim Allah daha büyük dert vermesin yeter ki
(44 puan) tarafından
Amin allah daha büyüt dert vermesin rabbim yavruma hastalık deydirmesin :(
tarafından
Amin canim cumkemize inşallah
0 oy
(322 puan) tarafından
Kansizlik mi var canm akdeniz anemisi falan mi sende
Reklam

İlgili sorular

33 cevap 936 göst.
6 cevap 82 göst.
17, Ağustos, 17 Zümra'nin annesi☆♡☆ (195 puan) tarafından soruldu
13 cevap 129 göst.
24, Temmuz, 24 CeroşşŞ (1,639 puan) tarafından soruldu
6 cevap 199 göst.
29, Eylül, 29 Aaayys (186 puan) tarafından soruldu
2 cevap 418 göst.
Reklam

40,362 soru

386,382 cevap

692,822 yorum

4,042 kullanıcı

Kategoriler

...