282 göst.
(2,816 puan) tarafından

Kızlar lisans mezunuyum ve mezun olali 2 sene oldu artik sene kaybetmek istemiyorum hamile veya doğurmuş olup kpss calisan var mi? Varsa programiniz nasil. Ev bebek ve dersi nasil yurutuyosunz

Reklam


7 Cevaplar

0 oy
(100 puan) tarafından
Cocukda yaparim kariyerde isi hep yurumuyor pek tavsiye etmiyorum bebeginle yeterince ilgilenemezsin yoksa sirf bu yuzden ben bir yil erteledim sirf bebegime verim kendimi diye ve eger icinde okumak varsa 1 sene degil 10 sene bile gecse yone okursun 
(2,816 puan) tarafından
Zaman gectikce insan soguyo bilgiler siliniyo yaş geçiyo evde bunaliyorm calismak istiyorm kafam çok karışık :-(
(100 puan) tarafından
Bilgiler silinmiyor sadece koreliyor eline bir kitap alip okusan tekrae gun yuzune cikar bilgiler. Yasin ne alakasi var okumak ile 50 yasinda okuyan universite okuyan kadin tanıyorum yeterki icerde istek olsun suan bende evdeyim benimde canim sıkılıyor evet ama baska alanda kendimi gelistiriyorum suan strese sokmuyorum kendimi sivandi vs gibi
(2,816 puan) tarafından
Kendimi biliyorum malesef rahatlığa alışırsam baslamam zor olur bi an önce olsun istiyorum o yüzden
(100 puan) tarafından
Ozaman sen bilirsin ben sadece dusuncemi soyledim allah yardimcin olsun
0 oy
tarafından

Kariyerle cocuk sahibi olmak zor oncesinde calsiyo olsaydin daha hazir olurdun ama sonradan cocukla birlikte birde ise baslarsan olmaz .biraz buyut sutten kestigin zaman bakici tutup baslayabilirsin 

(2,816 puan) tarafından
Onun için önce atanmam lazım henüz işim yok :-(
tarafından
Bende ugrastim ama beceremedim hem evlilik hem.cocuk hemde ders calismak cok zor oluyo  insaallh gonlunce olur hersey kuzum
(2,816 puan) tarafından
Amin inşallah emeklerimiz boşa gitmez
tarafından
Amin insaallah
0 oy
(735 puan) tarafından

Ben çalisiyorum seneye kpss icin insallah

(2,816 puan) tarafından
Kaç haftalık hamilesinz nasıl yapabiliyosnz
(735 puan) tarafından
15 haftalik bide kızım var onu uyuttukca calsyorum
(2,816 puan) tarafından
Oo maşallah maşallah özendim şu an
0 oy
(115 puan) tarafından

Ben ilk çocuğum 3yaşındayken atanmaya karar  verdim. 2011de çalışmaya başladım konuları öğrendim önce 2012 de test ve deneme çözdüm. Ama ne çözmek .. Klozetin yanında bile testlerim vardı. Asplatörün üstünde yine testler. Çorba karıştırırken bile çözdüm.... Yanlış çıktığında postit kere yazıp çalışma duvarıma astım .. Sonunda tüm duvar doldu... Ve 2012 de atandım..  Çocuğumu eşimi bırakıp 22 saat uzaklığa gittim 1yıl sonra eş durumu ile geri geldim. Evet çok zordu. Evet bir ara aklımı yitiriyorum dedim  Ama hep şükrettim daima çalıştım ve asla vazgeçmedim. Kim ne yapmış ya da face instagram da ne varmış hiççç bakmadım.... Sadece çalıştım.tabi Bu arada eş, çocuk, evişi ve birde haftanın 5günü gittiğim  İşim vardı.... Şükürler olsun o günlere de bugünümede. Vazgeçme çalış 

(2,816 puan) tarafından
Maşallah maşallah azminize hayran kaldim. Bebeğim doğsun biraz büyüsün birilerine birakabilcek kdar birakmiycam inşallah
Bölümünüz neydi
(115 puan) tarafından
Görsel Sanatlar Öğretmeniyim... Allah dileyen isteyen herkese huzurlu yuva, sağlıklı hayırlı evlat ve iş nasip etsin... Çekmeden erilmiyor. Biz işçi karıncaları. Sürekli çalışmamız şart. Yoksa en ufak bir rüzgara bile dayanamaz sürükleniriz. Dik durmalı ve asla vazgeçmemeli. Ağlayarak sürekli şikayet ederek değil gerekirse tuvalette bile ders çalışmalı. Yoksa olmuyor.... Bebeğinizi büyütürsen konuları bitirin derim. Sonra test çözersiniz. Ben atanmaya çok sonra karar verdim... Öncesinde karara verseymişim keşke... Allah Yardımcınız olsun
(2,816 puan) tarafından
Aynen oyle emeksiz yemek olmuyo malesef ayaklarimizn üstünde durmamiz lazim bunun icin de biseylerden fedakarlık yapmamiz lazım
0 oy
(2,848 puan) tarafından

Benim 6 yaşında bir çocuğum  var devlet dairesinde çalışıyorum.daha önce de çalışıyordum.cocugum a hamileyken kpss girmiştim 83 puan aldım.3 sene dondurdum çocuğum 20 aylıktı çalışmaya devlet dairesinde başladım.hala çalışıyorum 20 aylıkken annem baktı 4 yaşına kadar devlet 'in kresine verdim birlikte gidip geldik bu sene de 1 e başladı ben hiç zorluk çekmedim.çocuğumun  geleceği için çalışıyorum.ve cocugumda hiç zorluk çekmedi şimdi 2.ye hamileyim 28+3 haftalik 36 haftada izine 1 yıllık ayrılacağım.tekrar annem 3 yaşına kadar bakar .

(2,816 puan) tarafından
Annem uzak kaynanam calisiyo henüz atanamadim malesef :-( işim hazır olsa illaki bakıcı kreş bulunur da sıkıntı hem çocuk hem ev hem koca hem ders çalışma :-(
(2,848 puan) tarafından
Valla bende de aynı durum okula giden cocugum yemek iş ev temizliği eşim herşey bende yardım tabiki ediyor eşim ama kadınlık herşeyin üstesinden gelmek demek ;))) saat kaç oldu ben Yarin a 2 çeşit yemek yaptım eşim ütü yaptı anca yatacağım sabah 6.30 kalkacağım.
(2,816 puan) tarafından
Allah yardımcın olsun çok zor Rabbim kolaylık versin çalışıp evine bakan annelere
(2,848 puan) tarafından
Amın canım aminnnn
0 oy
(295 puan) tarafından

Canım ben yüksek lisans mezunuyum hamileyim ve ikinci master imi yapıyorum şu an tıp fakültesinde :) kpss değil ama ales yds ielts falan ne varsa alıyorum sınav. bir yandan freelance iş yapıyorum çeviri tez yazımı gibi. yoğun ama keyifli oluyor

(2,816 puan) tarafından
Yuksek lisans aklimdan geçmiyo değil yoğunluğa alışmışım çok boş hissediyorm kendimi :-(
(295 puan) tarafından
O boşluk hissini yaşayan bilir ancak. bir şekilde uğraş edin hamileyken işe alım pek olmuyor ne yazık ki ben bilim insanı olduğum için hele laboratuvara giremiyorum mesela benim girişim daha zor olmuştu. branşın nedir?
(2,816 puan) tarafından
Siyaset kamu yönetimi alan derslerim fazla yogunlasmadan yapamam diye düşünüyorum özelde de tecrübe istiyolar malesef bebiş büyüsün de artık bakcaz
(295 puan) tarafından
çok rahat yaparsın hiç büyümesin gözünde. derse girip çıkacaksın alt tarafı evde oturmayacaksın sınıfta oturacaksın öyle düşün. insan yüzü görmek çok iyi geliyor. yalnız kaç haftaliksin bilmıyorum ama ales yds yoksa çoğu programa basvuramazsin bir de şubatta başlarsın ancak.
(2,816 puan) tarafından
Seneye kaldı artik ocakta doguruyorum 5 6 aylık olana kadar birakip gidemem yavrumu
0 oy
(394 puan) tarafından

Ben değil ama bi yakinim bu konuda kayınvalideden yardim alıyor. Esi de destekçisi bebeğe ve ev işlerine anne bakıyor kadın da çalışıyor aksam geldiğinde oğlu ile ilgileniyor bazen esi ile beraber ders çalışıyorlar 

(2,816 puan) tarafından
Annem uzakta kayinvalideminde başında kayınvalidesi var eşim sözde destekçi icraat yok . Ne yapabilirsem tek başıma yapcam malesef
(394 puan) tarafından
O zaman Allah yardimciniz  olsun zor bi tempo. Ama olur da yetisemezseniz kendinizi kasmayin. Ara boşluk olduğu zamanlarda konu calisamasaniz bile test cozebilirsiniz bi şekilde hallolur inşallah.
(2,816 puan) tarafından
Pskolojimene kdar islediyse bugün rüyamda test cozuyodum :-)

İlgili sorular

7 cevap 128 göst.
18, Eylül, 18 Zahidew (1,322 puan) tarafından soruldu
19 cevap 272 göst.
14 cevap 155 göst.
11, Eylül, 11 Piera (32 puan) tarafından soruldu
8 cevap 114 göst.
5 cevap 58 göst.
30, Temmuz, 30 ❤Prenses BEYZA'm ❤ (298 puan) tarafından soruldu
8 cevap 206 göst.
10, Haziran, 10 misafir tarafından soruldu

31,046 soru

300,337 cevap

536,637 yorum

3,419 kullanıcı

Kategoriler

...