116 göst.
(2,850 puan) tarafından

Sabah randevüm vardı 9 uz da gittim öğlen 2 de eve geldim yürüdüm de yoruldum biraz da bebeğim karnım sağ tarafın da durmadan şişiriyor kendini bel ağrım var karnım sancı yapıyor karnımın ortasına dokununca sanki için de yara varmış gibi acıyor bacaklarımdan dolayı zar zor yürüyorum 34 haftalığız yalancı sancı mı ? Doğum sancısı mı ? Nefesim de kesiliyor gynoferon içiyorum bir de büyük abdeste çıkıyorum ilk gebelik olduğu için hiç bir bilgim yok 

Reklam

5 Cevaplar

+2 oy
tarafından
tarafından seçilmiş
 
En İyi Cevap
Canim suyun geliyor yada nişan geliyor mu kahverengi sümüksu gibi afedersin ama belinden yada karninda agri varmi
(2,850 puan) tarafından
Suyu yada kahverengi akıntı yok bebeğim karnım da toplanıyor bel ağrım var hafif kasıklarıma vuruyor ağrı kasıklarımdan dolayı ayağa kalkmakta çok zorlanıyorum
tarafından
Yok canım bu normal o zaman yorgunluk ağrısı dinlen hatta ılık bı duş al inşallah düzelir :*
Reklam

+1 oy
(2,850 puan) tarafından
Bilgisi olanlar cevap verebilir mi ?
+2 oy
(1,750 puan) tarafından
canm agrin varsa nekadar siklikta geliyo ona bak benm belimden kasklarima gelmsti ağrı sonra sklasti birden durdurmadi beni ne suyum ne nisanm geldi o sekilde gttim doğum yaptm yalancı sancida olablr sklk derecesine bak
(2,850 puan) tarafından
Hiç sıklığına bakmadım ama hastaneden geldiğimden beri böyle ağrım var bebeğim akşamları çok haraketli olurdu tekme atardı bu gün sadece yer değiştirmesini hissediyorum o kadar
(1,750 puan) tarafından
doğum sancisinda sıklık onemli ona dkkat et durdurmuyosa acile bi git nolur nolmaz ntsden bakarlar cnm
(2,850 puan) tarafından
Peki kuzum takip edeceğim bilgilerin için teşekkür ederim❣
(1,750 puan) tarafından
rica ederim cnm dkkat ol
+2 oy
(409 puan) tarafından
Ben hiç sancı çekmedim sezeryan oldum oyuzden cok bilgim yok ama yalancı sancı dinlenince geçer diyolar..yorulmuşsun bugun belki oyuzdendir..hastane yakınsa bi acile gidip nstyle baktır istersen..
(2,850 puan) tarafından
Hastane uzak ağrımdan dolayı kalkmak istemiyorum inşALLAH öyledir yalancı sancıdır inşALLAH dinlenince geçer
+1 oy
tarafından
Çok yorgun olunca bebek kasılır canım 
(2,850 puan) tarafından
Galiba öyle oldu bu gün aşırı yürüdüm inşALLAH dinlenince geçer ya yarın da böyle olursa acile giderim artık
tarafından
Dinlen geçer canım yalancı sanci da da öyle olmaz zaten.
Reklam

İlgili sorular

3 cevap 301 göst.
2 cevap 69 göst.
18, Ekim, 18 Ftmdila33 (362 puan) tarafından soruldu
1 cevap 109 göst.
6, Eylül, 6 Ratas61 (475 puan) tarafından soruldu
15 cevap 209 göst.
24, Haziran, 24 Bebegimherseyim (389 puan) tarafından soruldu
9 cevap 195 göst.
21, Mayıs, 21 Küpra (19 puan) tarafından soruldu
4 cevap 106 göst.
2, Mart, 2 Beyza5 (2,850 puan) tarafından soruldu
Reklam

39,364 soru

383,265 cevap

685,886 yorum

3,974 kullanıcı

Kategoriler

...