126 göst.
(153 puan) tarafından
12 haftalık hamileyim dün ikili test yaptırdım araştırma hastanesinde cinsiyeti söylemedi eşim de özele gidelim dedi gittik ve bi kızım daha oluyomuş yüzde 90 bi kızım var keske erkek olsaydı ama olsun sağlıklı olsun da

14 Cevaplar

+1 oy
(137 puan) tarafından
Rabbim sagliklica kucagina almayi nasip etsin canımmm
(153 puan) tarafından
Teşekkür ederim rabbim olmayanlarda nasip etsin
(137 puan) tarafından
Aminn canim oyle inş
0 oy
(869 puan) tarafından
Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah ☺️
(153 puan) tarafından
Sağol canım
0 oy
(749 puan) tarafından
Hayirli olsun Allah anali babali buyutsun :)
(153 puan) tarafından
Sağol canım teşekkür ederim
0 oy
(30 puan) tarafından
12 de benmde kıza benziyo ama haftaya kesin söylicem dedi 13+3 de gittim erkek net dedi resmide verdi elimize :)))
(153 puan) tarafından
Canım erkek kız hayırlısı olsun ama yüzde 90 deyince çok küçük ihtimal kaliyo inşallah hayırlısı olur
(30 puan) tarafından
Allah gönlünüze göre versin canmm
0 oy
(1,319 puan) tarafından
Olsun canım Allah tan gelen baş göz üstüne saglıklı olsunlar da bazi insanları rahmine bile bebek düşmüyor şukur halimize 
(153 puan) tarafından
Kesinlikle eli ayağı düzgün olsun insan sıfatında olsun da kız erkek ne fark eder ikiside benim mellegim
0 oy
(60 puan) tarafından

Kız kardeş iyidir... Bı kızım vardı ikincide kız olsun istedim Rabbimde nasip etti çok şükür<3

(153 puan) tarafından
Aynen kızıma bacı geliyo )))
0 oy
(599 puan) tarafından
Rabbim sağlıklı bir şekilde kucağına almayı nasip etsin inşallah amin ❤️
(153 puan) tarafından
Amin canım sağol rabbim olmayanlara da nasip etsin inşallah
0 oy
(546 puan) tarafından
Hadi senin de benim gibi iki cennet kapın var cnm hayırlısı buymuş ❤
(153 puan) tarafından
Canım sağlıklı olsunlar rabbim inşallah ceketine alır bizide
(546 puan) tarafından
Amin amin inşallah
0 oy
(1,155 puan) tarafından
Rabbim sag salim kucagina almayi nasip etsin inşallah 
0 oy
(2,087 puan) tarafından

Rabbim sağlıklı bir şekilde kucağına almayı nasip etsin inşallah

0 oy
(212 puan) tarafından
12.hafta da bana da kız demişlerdi 16.haftada erkek olacağını ogrendik
(153 puan) tarafından
Inşallah canım çok istiyodum bi kizim bi oğlum olmasini ama saglik olsun belki erkek olur yüzde 10 luk bi ihtimal var
(212 puan) tarafından
Allah hayırlısını sağlıklısını nasip etsin
0 oy
(799 puan) tarafından

3. Erkek olur :D 

Onun için yatak işi sona erince 1 saat kadar sağına dön yat kalkma erkek olur :D

(153 puan) tarafından
Inşallah canım olur
(84 puan) tarafından
Böyle şeylere inanmayın arkadaşlar istersen sağına yatmak değil göğe çık aya çık Allah ne derde o olur. Kız yada erkek olacagının bilimsel açıkalmalarıda vr hani sağa yatmak ne demek nasıl saçma bişey yapmayın
0 oy
(7,429 puan) tarafından
Gözün aydın canım, hayırlı evlat olsun inşallah:)
(153 puan) tarafından
Sağol canım teşekkür ederiz
0 oy
(118 puan) tarafından
Saglikli olsunlarda önemli olan o hem ne güzel her kızın bir kızkardeşi olmalı inşallah benimde saglikli bir kızım olur Allah sizinde gönlünüze göre versin  kızda olsa erkekse olsa sağlıklı olsun hepimizin bebisleri 

İlgili sorular

4 cevap 103 göst.
9, Ocak, 9 Dilamm (232 puan) tarafından soruldu
14 cevap 265 göst.
9 cevap 183 göst.
11, Kasım, 2019 Mucizemi Bekliyorum (194 puan) tarafından soruldu
6 cevap 178 göst.
12, Eylül, 2019 Esila65 (238 puan) tarafından soruldu
9 cevap 208 göst.
29, Haziran, 2019 Zeynooooo (68 puan) tarafından soruldu
41 cevap 910 göst.
25, Mayıs, 2019 İncitanem16 (77 puan) tarafından soruldu

48,542 soru

483,184 cevap

852,114 yorum

4,615 kullanıcı

Kategoriler

...