+3 oy
1,388 göst.
Diğer kategorisinde (8,702 puan) tarafından

Yani böyle yapınca insanların eline ne geçiyor bilmiyorum 😅 şimdi şöyle anlatayım. Eşimin bi ortağı vardi ailecek görüşüyorduk. Eşiyle aramizda iyiydi ya bir hafta onda bi hafta bende tanımıyorduk sürekli. Kızlarımızda yaşıttı hamilelik dönemi falan hep birlikteydik. Neyse işler yolunda gitmedi eşimin ortağı ayrıldı hissesini satıp. Bu dönemde arkadaşım da bana hep diyordu ortaklık bitti mi yine gelip gideriz birbirimize falan. Bende o görüşteydim zaten. Eşlerimiz belli bir süre daha ortaklık olmasada birliktelik çalışmaya devam etti. Sonra tamamen çıktı gitti baska iş yerine. Bu süreçte arkadasimda benden uzaklaştı sanki suç bizdeymis gibi kendi kendine tripere girmeye basladi. Laf sokmalı durumlar falan paylaşıyordu anlıyordum yani bana olduğunu ama takmam öyle şeyleri cevapta vermem. Neyse şuanda durumlarima bakmıyor yafa gizli bakıyor neden böyle yapıyor anlamıyorum. Kendini ağırdan mi satmak istiyor anlamadim 😅 ben onun durumlarimi görüyorum ama numaramı silmemiş o kesin. Şimdi ben napim hiç umursamadan devam mi edeyim yoksa numarasını silip onu gerçekten durumlara bakmamasi için yardim mi edeyim 😅 ayy hiçte sevmem ha böyle saçma sapan işler ergen gibi. Ama sinir bozucu yani

22 Cevaplar

0 oy
(32,624 puan) tarafından

Sil numarasını fazla kasmış belliki 😂

-Reklam-
0 oy
(5,501 puan) tarafından

Ben herkesin durumuna bakarım ama karşı taraf görmez cubkuo özellik kapalı bence öyledir 

İlgili sorular

+2 oy
53 cevap 2,924 göst.
8 Şubat 2025 Diğer kategorisinde ASENA40 (32,624 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 326 göst.
27 Eylül 2023 Diğer kategorisinde Isteoylesine (375 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 264 göst.
6 Eylül 2023 Diğer kategorisinde Merva90 (167 puan) tarafından soruldu
0 oy
15 cevap 695 göst.
5 Eylül 2023 Diğer kategorisinde Babygirl babyboy (1,337 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,173 soru

24,665,876 cevap

366,973 kullanıcı

...