179 göst.
(127 puan) tarafından

bayanlar bebeğim bu akşama kadar normal yeşil kaka yapiodu ama akşam 8 den sonra baktım ki siyah kaka yapmış şimdi de değiştim altını gene siyah yapmış

Reklam

4 Cevaplar

0 oy
(575 puan) tarafından
Yarın bi acile götür cnm sarı yapması gerekiyo normal değil bu siyah ilk bi kaç gün olur sonra düzelir
(127 puan) tarafından
akşam 8 de açtım bezi siyahtı bide az önce değiştim altını siyahtı hayır öle şeyler yedirmedim sadcee anne sütü alio
(575 puan) tarafından
Bebek yedimi demiyorum tatlım sen yedinmi sütünden geçiyo çünkü gerçi ben çikolatada çok yerim ama hiç bebeğimin kakası siyah olmadı sen bi görün yarın dra enfeksiyondan korktum ben küçük daha ALLAH korusun ilerler falan ihmal etme yoğun bakıma alırlar sonra ilk kızımda neler yaşadım ölümden döndü resmen
(127 puan) tarafından
yok yemedim siyah bisey . ay allah korusun korkutma kız beni ya yarın gidicem
(575 puan) tarafından
Niye korkutayım tatlım siyah kaka genelde demir ilacı alanlarda olur bebek kullanıyomu herhangi bi ilaç seni demiyorum bak bebeği çünkü ben demir hapı kullanuyorum ama bebeğe hiç geçmedi sarı yapar kakasını tedbir için git diyorum hiç bişey yemedim diyosun e niye oldu bu birden biremi annene gelince üşütmüştür diyo benimkide üşüttü hatta grip şu an ama kakası normal onla alakası yok yani yarın git burdanda yaz bana bende merak ettim şimdi inş önemli bir durum yoktur boşuna endişeleniyoruzdur
(127 puan) tarafından
sadece vitamin kullanıyor günde 3 damla o kadar gidince sonucu sana da solerum
Reklam

0 oy
(644 puan) tarafından
Yeni dogmussa normaldir cnm benm kzm da bi 15 20 gun oyle yapiyordi doktorA sordum yenidoganlarda normal icini temizliyor dedi
(127 puan) tarafından
ama sarı yapiodu hep bugün 17. gun
0 oy
(575 puan) tarafından
Gittinmi cnm dra
(127 puan) tarafından
kuzum sabah baktım eskiye dönmüş sarı yaptı bugün hep eskisi gibi
(575 puan) tarafından
Dra gitmedinmiki
(127 puan) tarafından
yok canım eski kakaya döndü
0 oy
(3,969 puan) tarafından
Canm eğer sen demr ilacı içiyorsan bebeğinde çıkabilir ben Demir ilacı kullanıyorum sürekli büyük sbdestrim siyah renkte çıkıyor. Sen kullanıyorsan sütünden bebeğine geçmiş olabilir dikkat et canm eğer öyle bı durum yoksa enfeksiyon olabilir doktora götür . Rabbim şifa versin. 
(127 puan) tarafından
kan ilacı kullanıyorum ben bebek de vitamin damla sadece ama şükür geçti sabah sarı yapmaya başladı.
(575 puan) tarafından
Cancağızım bende kullanıyorum demir hapı ama bebeğe geçmedi hiç
(3,969 puan) tarafından
İyi geçtiyse çok şükür canm
Reklam

İlgili sorular

5 cevap 113 göst.
28, Temmuz, 28 misafir tarafından soruldu
2 cevap 69 göst.
22, Eylül, 22 Ecrin in annesi ❤️♥️ (211 puan) tarafından soruldu
2 cevap 140 göst.
18, Ağustos, 18 ❣️DenizAselim❣️ (171 puan) tarafından soruldu
1 cevap 131 göst.
4, Mart, 4 ❤Öykümİlkem❤ (2,004 puan) tarafından soruldu
1 cevap 49 göst.
20, Şubat, 20 Berilin annesi ❤️ (125 puan) tarafından soruldu
Reklam

39,363 soru

383,302 cevap

685,942 yorum

3,974 kullanıcı

Kategoriler

...