428 göst.
(101 puan) tarafından
Kızlar sonda takilmasa olmazmi ya :))) vala çok tırsıyorum ben ondan çok mu ci veren birsey

25 Cevaplar

+1 oy
(632 puan) tarafından

Ben ayikken taktilar aci falan yok nefis bisey bence keske evde de takabilsem hic gitmesem tuvalete :D

(1,732 puan) tarafından
Deli :))) bi ucunuda wc ye bağla oldu olacak:))
(632 puan) tarafından
Valla yapsam keske ozellikle emzirirken buyuk kolaylik valla :D
(101 puan) tarafından
Çok mantıklı evde dolaşmak bende bu son ayda istiyorum aslında gece WC de uyuyacagim nerdeyse :)))
0 oy
(647 puan) tarafından
Canim.sezaryen olmadim ama yogum bakimda yattiginda takmislar duymadim bile..
(101 puan) tarafından
Yaaa anladim cnm sagolasin
0 oy
(3,559 puan) tarafından
Kız ben genel oldum bayıldıktan sonra taktılar kendime tamamen gelmemişken çıkardılar acımadı normalde de uyyştuktan sonra takıp uyuşma geçmeden çıkarıyolar devlet mi özel mi gittiğin hastane
(886 puan) tarafından
Ben istemedim valla. Korkumda neydi biliyor musun :) karnimi kesip kızımı alacaklar bana vermeyecekler :) :)  yoksa ameliyat tecrübem fazlasıyla var ondan korkum yok ama ne biliyim ya hala aklıma geldikçe gülüyorum :) hangi akla hizmet böyle saçma bir düşünceye girdiysem
(101 puan) tarafından
Tüh Zeynep ya seninki daha kötü olmuş iste aman ben istemem ya takmasinlar bez flan bağlansın olmazmi :))
(101 puan) tarafından
Bunu bende sorucam yaparlarsa uyusukken flan yapsınlar ua
(886 puan) tarafından
Yok tatlım bez halletmez o işi :) sonda şart. Bize taktilar sana da takacaklar öyle mizikcilik yok ❤
(101 puan) tarafından
Ahhahah peki peki :))) bide onu taksinlar bakalım napacaz:))
0 oy
(2,811 puan) tarafından
Uyuştuktan sonra taktılar hiç hissetmedim çıkartırkende hiç öyle acı hissetmiyosun canım
(101 puan) tarafından
Anladım cnm vala çok korkuyorum ya ne bilim çok sağol
(2,811 puan) tarafından
Korkma sadece yavruna kavuşacağın anı düşün =))
(101 puan) tarafından
Tamam cnm teşekkür ederim :)
0 oy
(1,598 puan) tarafından
Ah brnimde tek korkum o ☺️☺️ 
(101 puan) tarafından
Bazı şeyleri bilmemek gerek ya :)) bunu hiç duymamaliydim ben
(1,598 puan) tarafından
Ah ahhh iki kezsezeryan oldum 3. Hamileliğim tek derdim o sonda ilk sezeryanda acıdı
Ama ikinci sezeryanda rica etmiştim özrlde doğum yaptım uyuşturduktan sonra takmışlardı
Bunda da rica etmeyi düşünüyorum
Daha olmadı yalvarcam ☺️☺️
(101 puan) tarafından
Hadi ya tooh ben napacam yaaa :))
(1,598 puan) tarafından
Hayjrlısı artk canım sende rica ediver ☺️☺️❤
(101 puan) tarafından
İnşallah uygularlar ya valla acaip eftik oldum suan
0 oy
(526 puan) tarafından
Hissetmiyorsun korkma :) ne takilirken ne cikarilirken ;)
(101 puan) tarafından
Bak şimdi :))))
(1,598 puan) tarafından
Aaa valla yalanım varsa senden beter olayım ☺️☺️☺️☺️ benim canım çok acıdı ama kimisinin hiç acımıyo ben ona çok şaşırıyorum ☺️
(526 puan) tarafından
Sen hadi ordan
(101 puan) tarafından
:)))))))) ayyyy vala ne dicegmi bilemiyorum ya
(1,598 puan) tarafından
Ahahahahah gece gece boşver ☺️☺️ yat uyu
0 oy
(51 puan) tarafından
Hiç acı vermiyor hissetmiyorsun bile .. Sonda takılmazsaa olmaz çünkü sezeryan sırasında altına işeyebilirsin ya da ameliyattan sonra hemen kalkamıyorsun tuvalete gidemiyorsun mecburen sonda 1 gün boyunca takılı kalıyor.
(101 puan) tarafından
Anladim cnm mecburi artikta ayağa kaç saatte kalkarım acaba
(2,159 puan) tarafından
Hayir 1 gun degil ayagin kendine geldiginde cikartiyorlar cubku sezeryanda yurumelisin canm
(101 puan) tarafından
Tamamdır cnm çünkü onu duydum bide bol bol yurursen kolay kurtulursun dediler sonda sıkıntı:)))
0 oy
(1,671 puan) tarafından
Sinek ısırığı gibi canım. Beni de görümcem korkutmuştu doğumunda bende kendi doğumuma giderken korktum panik yaptım ama doğumhaneye girer girmez bildiğim bütün duaları okudum rahatladım etrafa gülücükler saçıyodum çok şaşırmışlardı doktorlar ☺️ sondayı taktiklarinda da hiç acıtmadı 
(101 puan) tarafından
Ay valla adına çok sevindim insall ben ve diğer arkadaslarinkide kolay olsun cnm bnm tşk ederim
(1,671 puan) tarafından
Amin inşallah canım. Adaşım ☺️
0 oy
(10,359 puan) tarafından
Ben apandisit ameliyati oldugumda takilmisti valla acayip bisi bidaha asla istemem ama herkesin aci hisso farkli benim canim tatki biraz
(101 puan) tarafından
Ya ben çok takıntılı değilim bu güne kadar neler gördüm de işte idrar noktasi en hassas yer acaip tırsıyorum
0 oy
(353 puan) tarafından
Valla ben anlamamistim bile. Gerci ben normal doğum diye gittim sürekli çatı muayenesi oldu suyumu patlattilar suni sancı verdiler onun yanında sondayi hissetmedim bile. 
(101 puan) tarafından
Sen baya zorluk cekmisin o sana viz gelmiş cnm bnm ya geçmiş olsun inan çok zor olmuş üzüldüm
(353 puan) tarafından
Aynen canım en azindan sen sezeryan olduğunu biliyosun cati muaynesi yok sancı yok onlar cok zordu benim için sondayi inan hic sma hic hissetmedim
(101 puan) tarafından
Çok geçmiş olsun güzelim ya valla
(353 puan) tarafından
Cok tesekkur ederim cnim geçti cok sükür 9 aylik oğlum :)
(101 puan) tarafından
Maşallah op basayi annesi rabbim sağlıklı ömür versin
0 oy
(886 puan) tarafından

Yok be acimiyor. Sadece ellerini hissediyorsun. İnan çocuğu yaparken daha çok canın acimistir deyim sen anla :D saat 12 yi geçti demi yazabiliyoruz böyle şeyler :P

(101 puan) tarafından
Ahahahah :)))) ilahi ya tam cnm sağol insallah kolay olur
0 oy
tarafından
Yo bana narkozdan sonra taktılar  tam bacaklarım ke dendine gelmeden çıkarttılar hiç birşey hissetmedim☺
(101 puan) tarafından
Ay insallah ya :/
0 oy
(2,416 puan) tarafından
Canım hissetmedim.. ama uyuşmadan sonra takılmasını rica edebilirsin :)
(101 puan) tarafından
Aynen kuzu bı denicem ama yaparlar mı bilmiyorum inan
(2,416 puan) tarafından
Onlar için ne fark eder ki bence yaparlar ;)
0 oy
(1,841 puan) tarafından

Malesef canlı kanlı takdılar kızz ama bişey anlamadım ben kadına dedimki halen takmadınmi abla kızz sallanıyoya takdımya dedi :D

(101 puan) tarafından
İnşallah bende hissetmem yok sa curk diye bayilirim oraya en büyük korkum çünkü :)
(1,841 puan) tarafından
Yokbee devlette oldum sezeryan valla kadın takmış da giyin dedi eee takdınmiki dedim o derece korkma bişeycik olmaz
(101 puan) tarafından
Tamamdır cnm çok sağol :))
0 oy
(1,732 puan) tarafından
Canım takıp çıkarmada sodun yok ama sonrasında idrar yaparken acı veriyor biraz. Hiç düşünme bi zorluğu yok
(101 puan) tarafından
Haaaaah işte korkum bu ben enfeksiyon dan çok korkuyorum bir yere wc ye gireyim aklıma gelsin eve gelince kesin hastalanirsin idrar yollarimdan
0 oy
(836 puan) tarafından
Hiç bişy olmuyor kuzum uyuşunca takiyorlar  zaten skma canını 
(101 puan) tarafından
Sağolasın güzelim valla insallah hayirla bı gecseydi
0 oy
tarafından

Canim uyusuk olacaksin zaten hic hissetmiceksin ki hemde bi alemsin karnini ikiye bolecekler ondan korkmuyon kucucuk bi sondadan mi korkuyon deliii :D

(1,732 puan) tarafından
Kız Allah seni sen de öldürdün temelli :)))
(101 puan) tarafından
Kız valla oraları hiç dusunmuom bilionmu :))))) küçükten başladım o gün gidince napacam bilmem hepsi aklıma gelecek orda ::)))))
tarafından
Yok yok gecer gider oda korkma canim türkler hicbiseyden korkmaz :))))(
(101 puan) tarafından
Ahahah yerim ya :)))
0 oy
(524 puan) tarafından
Biraz icin ciz edoyor ama tam ayilamadigin icin bitiyor hemen
(101 puan) tarafından
İnşallah kuzum kolayce geçsin gitsin
0 oy
(1,562 puan) tarafından
Canım bence harika birşey. Ben daha önve yoğun bakımda çalıymştım hastalara takılırdı sonra eve gidince nöbetten sonda takıp wc kalkmadan hep uyubam derdim. Derken doğum için gittiğim yerde iki kere takıldı. Ben bildiğim için rirek sordum kaç numara diye 10 12 gibi ince olan takıldı. Birde sanki sızdırıyormuş gibi hissettim birazda yakıyor gibiydi. Sonra biraz daha şişirin dedim böylece rahatladım. Hamileyken sürekli qc gittiğim için ilk defa böyle kalkmadan yattım. Benim ilk doğum olmadı  çıkartldı. 4. Gün doğum oldu. O günde doğumdan sonra ben çıkartırmadım çünkü sezeryan sonrası bikaç kere kalktım ama süt gelsin diye de su içiyorum sürekli yatıp kalkmak çok zondu o yüzden sabaha kadar durdurdum. Çok açık ve net yazdım :) inşallah sende memnun kalırsın.
(101 puan) tarafından
Ay insallah cnm o yönden düşününce güzel şu son ayda bile ihtiyacım var emin ol yoksa WC de uyuyacagim :))) işte o takma anı sıkıntılı biraz
(1,562 puan) tarafından
Kuzum kayfanlaştırıcı jel kullanıyorlar. Yani kan bile verirken iğne giriyinde az bir acı oluyor sonuçta sondanın acısı bundanda az. Sonucunu düşünürsen takmaya değer :)
(101 puan) tarafından
Öyle tabi balım doğru herşey bebisler icin
0 oy
(340 puan) tarafından
mantar ya da enfeksiyon varrsa berbat bisey diyebilirim .. iki kez sezeryan oldum.ikisinde de mantar vardi sezeryanda mahvoldum.sontayuzunden .. bicak gibi igne gibi batiyor  ve yorumlarda acimiyor falan diyenler de mantar enfeksiyonu olmayanlardir .... 
(340 puan) tarafından
beni yatis yaptigim odada ameliyata hazirliyorlar once o esnada takiliyor yani her ikiside oyle yapildi ustelik.ozel hastahameydi ...... ve mantar oldugu icin  mahvoldum ......
tarafından
Ya kuzum yanlış yapmışlar bazı hastaneler hastaları hiç düşünmüyor  beni ameliyat hane de takmışlar ben hissetmemiştim
(340 puan) tarafından
boyle bisey oldugunu bilmiyorumdum.canm bendde ...... vallaha canim gidiyordu .. sezeryandan once o sontadan korkuyordum hepp.. ama neyseki bitti bi kac yila.kadar cocuk mocuk yok:))
tarafından
Dinlen kuzum en iyisi bende 2 yıl dinlenmeyi düşunuyorum☺
(101 puan) tarafından
Vala mantar bilmemde endeksi çok gecirdim

İlgili sorular

6 cevap 157 göst.
6, Aralık, 2019 Kubrraa (51 puan) tarafından soruldu
23 cevap 440 göst.
1, Kasım, 2019 Mina (630 puan) tarafından soruldu

55,436 soru

1,546,108 cevap

4,992 kullanıcı

Kategoriler

...