114 göst.
(640 puan) tarafından

Merhaba kizlar sacimi sariya boyamak istiyorum hatta boyadim ama yarim saattir hic ni degisiklik yok sacimda tek seferde acilmiyomu acaba bu sac rengi ben acemiyimde ilk defa boyuyorum sacimi ama yarim saattir acilmadi sacim aynii yaa:ermm:

9 Cevaplar

0 oy
(3,223 puan) tarafından
Hangi  renk saçın   önce  acıcı  surseydin  diycem  ama ne berbat   birsey
(640 puan) tarafından
Acici mi koyu kahverengi cnm hic bilmiyorum acici almadimko off yaaa
(3,223 puan) tarafından
Köyü kahveden  sarı ya dönmez  canım  acıcı  sürmen gerkyir  du
(640 puan) tarafından
Bilemedim cnm artik cok gec uzun bi sure beklemem gerekcek
(3,223 puan) tarafından
Ben kına sürmüştüm  açma işleminden sonra  küllü  kumral  yaptım  ama bakır oldu iyikide öyle oldu çok yakıştı; )) bence  en geç 1 ay sona açabilirsin
0 oy
(1,803 puan) tarafından
Canım açıcı olmadan sacini acanassin ister boyalı ister boyasız olsun saç rengini açmadan sarı yapamassin açsan da istediğin sarıyı elde edemezsin önce açma işlemi sonra boyama işlemi yapman gerek saçında boya varsa açman zorlaşır
(640 puan) tarafından
Ilk defa boyadigim icin bilemedim acici yi ben boyadim sacimi offf kahretsin yaa moralim bozuldu
(1,803 puan) tarafından
Bozma moralini kuzum duzeltirsin ilerleyen zamanlarda
(640 puan) tarafından
Insallah cnm
0 oy
(2,312 puan) tarafından
Kendi sacinsa biraz açılır ama tam sarı olmaz .ama boya varsa saçında kesinlikle açıcı kullanman lazım oda çok yıpratıyor 
(640 puan) tarafından
Yok kendo sacim ilk defa boyuyorum acemiyim off bilemedim aciciyi
(2,312 puan) tarafından
İstediğin renkten bir kaç ton koyu olur ama her saç boyayı kabuk etmiyor .ablamın da öyle bı saat bekletse yinede değişmiyor illa kuaför boyuyor aciciyla
0 oy
(1,314 puan) tarafından
Önce açıcı sür 2 gün sonra da sarı boyayı sür tamamdır canım sadece boyayla olmaz kii
(640 puan) tarafından
Artik cok gec boyadim bilrmedim keske ilk burya sorsaydim yaa
(1,314 puan) tarafından
Canın sağolsun ama acaba nasıl bir renk çıkıcak
0 oy
(190 puan) tarafından
Koyu ustune acik tutmaz. Rengini sariya boyatcaksan sacini temizlemelisin yani acici yapmalisin acicida saat yok goz karari istedigin sariya gelmesini istiyorsan o na gore bekleceksin. Ama saci cok yipratiyor . Sacin rengi tonuna bagli belki az bekletirsen aciciyi yeterli olur sariya boyamak icin. Cok bekletirsen cok acar ve yipratir. Gozune dikkat et allerinle yapma alerji yapar kasinir. Eldiven giy. Da sonra 1 sampuanla. Sonra boyani sur. Da sonra 1 sampuanda yap ve krem bitti 
0 oy
(2,373 puan) tarafından
İlk saçı aciciyla acacksn sonra boya
0 oy
(3,245 puan) tarafından
Hangi açıcı kullandın 
0 oy
(7,087 puan) tarafından
Olur olur ama saçlarını çok aşırı yorarsın ve evde tek yaparsan tehlikeli olur 
0 oy
(1,620 puan) tarafından
Acıcı kullanmadan sarı ya dönmen çok zor cnm

İlgili sorular

34 cevap 498 göst.
14 cevap 180 göst.
18, Kasım, 2019 misafir tarafından soruldu

55,898 soru

1,558,054 cevap

5,019 kullanıcı

Kategoriler

...