kardesimin nişanı için aldım ama kardeşim de çok sade bir nişanlık giyicek. Abartı olmaz demi? Rengi biraz daha açık gül kurusu rengi. Eflatuna da benziyor ışıktan kötü çıkmış. Nişan 50 kişilik bir salonda olcak kafe gibi bir yerde
1,512,150 soru
24,665,544 cevap
366,953 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın