374 göst.
tarafından
Kızlar bebeğim 24 günlük gece 1 2 gibi uyanıyor gece sabaha kdr 6 7 ye kdr uyumuyor agliyor. Karnı tok altı temiz gazını güzel çıkarıyor ne derdi var acaba. Böyle olan var mı?? 

Uyku uyuduğum yok valla zor yetisiyorm eve yemeğe. Çok yoruldum sütüm de geri gitti kafayı yedim dün gece. Ağladım sıkıntıdan :(( 

14 Cevaplar

0 oy
tarafından
Canım gündüz o uyudukça sen de uyu şart değil ki gece uyuman. Hatta gece o uyanıkken sessiz durduğu anlarda yapabildiğin sessiz işleri yapıp gündüzünü dinlenmeye ayır. Sil süpür işini haftasonu eşin evde oldukça yaparsın aksi halde uykusuzluk mahveder miniğe de sabrın azalır baş ağrısı yapar vs vs 
tarafından
Canım gündüz de aynı 15 dk uyuyor sonra uyumuyor uyuyamadım kdr 2 saat geçiyor rengim soldu valla
tarafından
40 ı çıkınca canım belki o zaman düzelir ne diyeyim. Psikolojine dikkat et yinede fırsat oluşturmaya bak canım. Merak ediyorum ağlayan ve uyumayan bebeklerin bu davranış sebeplerini hamilelikle alakası var mı sence? Mesela hamilelikte senin uyku düzenin, mutluluğun yada stresin gibi. Daha doğmadı benim minik bakalım nasıl olacak
tarafından
Gece zaten karnımı tekmelerdi hep:))
tarafından
Kiz hatce ben 6 aydır bu durumdayım geceleri uyuduğu çok nadir görülmüştür her gece düzenli gelen bas agrim başladı rengim soldu cirkinlestim uykusuzluktan:) doğmadan önce de  geceleri hiç durmazdi uyutmazdi Allah sana kolaylık versin benim ki Aksam 11 e başlayıp sabah 9 lara kadar  uyanuk kalan bir bebek sen yine benden iyisin :)
0 oy
(458 puan) tarafından
Cnm ben dogdu dogali fön sesi ucak sesi falan aciyorm onla uyuyor sakinlesiyor bu ara bzmde duzen bozuldu ama toparlaycm bi skilde yine. Bende bi program var bebek uyuytma diye onu indirdm her gece onu acmazsm uyumyr sende dene
(1,714 puan) tarafından
makibeyi sakn cocugun yanina koymayn bi anne bebgni yakmisti sussun uyusun diye fön makinesini yanına koymus yuzu yanms hep Allah korusun
(458 puan) tarafından
Cnm makina degil internetten uygulama indirdm orda var bu sesler :)
tarafından
Adı ney canmm
(458 puan) tarafından
Bebek uyutma sesleri cnm
tarafından
İndiridm uyudu ama daha yeni :)
(458 puan) tarafından
İse yaradi mi cnm
tarafından
Biraz işe yaradı canım. Gözler tavanda :)
(458 puan) tarafından
Alisir cnm ben sallamiyorm bile onu acip koyuyrm yanina oyle uyuyordu smdi babamz geldi o iyice bozdu huyunu ama hep kucagina aliyor uykusunu kaciriyor oda 2 3de yatiyor sirf babayla oynamk icin
0 oy
(6,023 puan) tarafından
Yıkayıp rahatlatsan belki daha rahat uyur denedin mi canım?  Bide bazı bebisler ten  isterlermiş onun için yanına sıcak havlu falan koysan ? 
tarafından
Denedim canım kaç kez
0 oy
(383 puan) tarafından
Canıım aynı dert bende de var valla evde 4 kişiyiz bi ağlayışı var kimseyi uyutmuyo.. niye ağlıyo çözemiyorum geçen sabahın 5inde arabayşa dolaştırmaya çıkardım 1 saat gezdik arabada uyudu eve girdik yine uyandı yine ağlamaya başladı.. delircem sanıyorum artık.. o ağladıkça ben ağlıyorum.. internette okuyorum bi süre böyle devam edicekmiş 6.haftadan sonra azalıyomuş bu ağlama krizleri.. akşam olunca odada ışık olmasın ki gece gündüz ayrımı yapsın diyolar bakalım ne zaman düzene gircez..
tarafından
Bizde de kapalı ışıklar ama deli olyorm yaa
(383 puan) tarafından
Allah yardımcımız olsun valla
tarafından
Amin canım bnm
(383 puan) tarafından
Hala uyumadı mı kuzucuk
tarafından
6 buçuk gibi uyudu canım az daha eşim geç kalıyordu ise servise zor yetişti Off dbbdjdbdb
(383 puan) tarafından
Benimki de 1 saat önce uyudu :(:( sesi kısıldı ağlamaktan :(
0 oy
(5,511 puan) tarafından
Aynısını  ben yasiyorum kolik teshisi konuldu yeteri kadar gaz cikartmiyormus yıkıyorum aksam 10 gibi 40 gunluk daha 3 haftadir boyleyiz en azindan yikamasam aksam 9 dan gece 4 kadar uyumuyor yikayip karnina bebe yagi ile masaj yaptigim zaman 10 dan 1 e kadar uyuyup emip 4 e kadar gene uyuyor 
tarafından
Bnmki 8 9 saat uyumuyo
(5,511 puan) tarafından
Kolikler icin kiraz cekirdekli bel kemeri aldim bugun birde aci elma yagi ayaklarına masaj yapınca rahatlayip uyuyormus bakalim iyi gelirse sana da yazarim
tarafından
Tamam haber ver canım
tarafından
Aslı canım şu yazıyı okur musun acil. Okumuştum ben. Senin yorumu görünce hemen aklıma geldi bulup kopyaladım

https://www.instagram.com/p/BsCeYDLlJvh/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=1dc114e0oxvrw
(5,511 puan) tarafından
Ama adacagini yani aci elma  yagini günde 1 kere dr um onerdi  ki bunu çocuk cerrahisinede sordum  oda ayagi sicak tutuyor gunde 1 kere masaj yaparsan rahatlar dedi Allah Allah neye kime inanacağımi şaşırdım gercekten.
tarafından
Belki kullanım dozu ile alakalıdır canım bilmiyorum illa doktor daha iyi bilir ama sanırım bu yazıyı yazan esas kişi de doktor çünkü vaka ile karşılaştım diyor. Kafanı karıştırmak istemezdim ama söylemeden edemedim
(5,511 puan) tarafından
Çok iyi yaptınız çoook teşekkür ederim
0 oy
(724 puan) tarafından
Yardım eden kimse yok mu gündüz uyusan benimkide 2 aylık oldu ancak kucağımda uyuyo yeni ortama alışmaya çalışıyor olmazsa bi doktora git
tarafından
Şuan sadece kardeşim var
0 oy
(127 puan) tarafından
canım bizde 15 gunluguz 2 gündür akşamları banyo yaptırioz 2 gecedir iyi uyuyor dene derim 
tarafından
Denedim tabi olmuyor
0 oy
(171 puan) tarafından
Benim kızımda aynı, geçenlerde tüm gün hep ağladı artık dayanamadık acile gittik meğer çcocuk soğuk almış kulağına su kaçmış o ağrı yapıyormuş yavruma :( ilaç kullandık 3 gün kontrole gittik geçti şükür ilerlemeden. Çok gazlı bebeğim gündüz uyusa gece uyumuyo gece uyusa gündüz uyumuyo hep bi feryat figan halinde ama derdi olmasa güzel uyuyo uyandıramıyoruz. Biran önce büyüseler Allah yardımcımız olsun 
tarafından
Amin inşallah kuzum.
0 oy
(169 puan) tarafından
Ağlamıyorsa bırakın yatağına uyanık dursun siz uyuyun
tarafından
Ağlıyor canım. Öyle olsa ne iyi uyurdum
0 oy
(1,540 puan) tarafından
Yaa canim kiyamam ya allah yardimcin olsun bi kontrole gotursen belki baska bi skntsi vardr . Ya senin kucagni istyrdur belki bilemedim kii 
tarafından
Kucağa alisti zaten. Bak sabah 6 buçuk yeni uyudu
(1,540 puan) tarafından
Canim ins duzene girer zamanla daha cok yeni alisiyor sonucta tabi bi kontrol ettrmenn faydasi vqr belki baska bi sknti vardir
tarafından
Götürdüm gazli bebek ondan dediler
(1,540 puan) tarafından
Duzelir zamanla canim sabirk etmkten baska yapacgn bisey yok :(
0 oy
(131 puan) tarafından
Aliskanlik etmis desene seninn bebis cnm gündüz uyumaya firsat buluyorsan uyumaya calis biraz onunla beraber ilk oglumda bende cekmistim 9 yil once hemde cok cok fazla allah yardimcin olsun
tarafından
Saol kuzum Allah razı olsn
0 oy
(4,047 puan) tarafından
Zaten uykusuzluk sütü kesiyor tatlım gece yanında bir kardeşin yada görümcen olsa o uyanıkken baksa sen uyusan iyi olur kuzum uyku sütü çok etkiler tatlım rabbim yardımcın olsun canım benim 
tarafından
Görümcem falan yok canım. Kardeşim burda ama o da çok anlamaz bebek bakmaktan ev işlerinde yemekde yardımcı oluyor
(4,047 puan) tarafından
Gece otursun bebeğin yanında tatlım
0 oy
(54 puan) tarafından
Bizde 21 günlüğüz bizimde durumumuz aynı canm uyumuyor 40 çıkınca değişir diyorlar inşllh değişir ben yusuf suresini acıyorum İbrahim suresi açıyorum onu dinlerken uyuyor belki seninkide uyur bi dene istersen
tarafından
Denemediğim bsy yok valla. İsmi de Yusuf Eymen oğlumun. Dinletiyorm her gün
0 oy
tarafından
Canım bizimde öyleydi 40 ından sonra değişti akşam 8 de uyuyodu 12 de kalkıyodu  sonra bi daha uyutuyodum sabah 4 5 gibi uyanıyodu  daha kısa kısa uyuyodu ama hastaneye yattıktan sonra değişti gündüzleri kısa kısa uyuyo gece 10 11 kadar böyle gidiyo ondan sonra uykuya dalıyo sabah 4 5 kadar

Düzene girer yani yanında kimse yok mu o baksın sen biraz uyu iş yapsan 
tarafından
Kız kardeşim yanımda ama bebek de onda durmaz ki ağladığında bnde mecbur kalkıyorum uykum bölünüyor
tarafından
40ın çıkınca değişir canım
tarafından
İnşallah cankmmm

İlgili sorular

2 cevap 438 göst.
25, Kasım, 2018 Dilara eslem (227 puan) tarafından soruldu
3 cevap 127 göst.
18, Eylül, 2019 Bejna (295 puan) tarafından soruldu
12 cevap 312 göst.
17, Aralık, 2019 ❤Kızınınannesi❤ (799 puan) tarafından soruldu
6 cevap 182 göst.
14, Ekim, 2019 ❤️Aşk-ı Mucizem❤️ (230 puan) tarafından soruldu
6 cevap 369 göst.
11, Ağustos, 2019 Acaranne (3 puan) tarafından soruldu
9 cevap 549 göst.
23, Nisan, 2019 Birminikannesi (30 puan) tarafından soruldu

48,909 soru

487,467 cevap

858,746 yorum

4,640 kullanıcı

Kategoriler

...