0 oy
870 göst.
Moda kategorisinde (2,161 puan) tarafından
Normalde öyle bayramlık hevesine falan girmem ama bu sefer kendime farklı bir şeyler almak istedim. Beyaz giymeye karar verdim elbise veya gömlek artık hangisi hoşuma giderse ikisini de aldım. Eşim geldi gördü gelinlik kız mısın yeni gelin misin niye beyaz aldın ayıp görücüye çıkar gibi dedi niye ayıp olsun sizce var mı böyle bir şey, kafamı karıştırdı herkes sana bakar çok dikkat çekersin falan dedi.

23 Cevaplar

0 oy
(6,959 puan) tarafından
Ne alaka? Ilk defa duyuyorum. Ne benim tarafimda ne esimin tarafta yok boyle seyler.
-Reklam-
0 oy
(472 puan) tarafından
Yok ne alaka bence çok hoş beyaz elbise 
0 oy
(9,394 puan) tarafından
Var böyle bir şey. Kaynak: eşinin g.ötü

İlgili sorular

+1 oy
13 cevap 529 göst.
12 Haziran 2026 Moda kategorisinde Cansuyldrn (9 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 293 göst.
7 Mart 2024 Moda kategorisinde Happymommy (2,161 puan) tarafından soruldu
0 oy
6 cevap 496 göst.
20 Nisan 2024 Diğer kategorisinde Katibe Anne (168 puan) tarafından soruldu
0 oy
11 cevap 784 göst.
9 Haziran 2024 Moda kategorisinde Ebosum.03 (1,589 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,152 soru

24,665,629 cevap

366,960 kullanıcı

...