Gebelikte özellikle çok yedim
Canım ben çok severim hep yedim yaptım da doğradım da oğlum da hiç leke bile yok ama çok pişir çiğ kalmasın çiğ bakteri demek buda bebeğe mikrop demek afiyet olsun
1,512,234 soru
24,666,657 cevap
367,029 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın