155 göst.
tarafından

Kızlar günaydın öncelikle: )❤


Benim.ilk bebegim olucak nasipse 3 hafta sonra doğum yapıyorum ve kayinvalidemle konuşmuyorum yanımda olmamasi çok coo daha iyi kendi annemlere dr öyle çok durmaz mesafe yüzünden anlicaginiz esimle bana iş düştü sezeryan doğum yapicam ve inanın minik bebek buyutmedim hiç nasıl emziricem kaç saatte bir nasıl yatiricam neler yapicam uyku gaz vs. Banyosu tecrübeli olanlar beni bilgilenditebilir mi sabahtan beri içime bir korku girdi :(

4 Cevaplar

0 oy
(610 puan) tarafından
seçilmiş
 
En İyi Cevap

Endişelencek bi durum yok canım sakin ol kasma kendini şimdiden. Bebeğim doğduğun da annem yardımcı olmuştu bi kaç gün sonra herşeyiyle ben yapmıştım banyosu vs.. bebeğin doğduğunda her yarım saate bir emzir ilk doğan bebekler çok uyurlar, nasıl olsa uyuyor diye emzirmemezlik yapma uykudnn kaldır hep çünkü sarılık olur yoksa çok uyursa aç aç Gaz olayında gelince emdirdikten sonra omzuna yatır sırtını ovala gazını atar . Banyosuna da gelince göbek bağı düşene kadar yıkanmaz zaten düştükten sonra da oda da yıkarsın file almışsıdır zaten küvet içi filelerden yatırırsın azar azar suyu döker yıkarsın zaten inan zamanla elin alışır.  

tarafından
Çok sağol canim yazdıkların emin ol çok işime yaricak hakkıni helal et Allah razı olsun❤
(610 puan) tarafından
Ne demek canım benim helal olsun :)❤❤ faydam olucaksa yazdıklarımdqn ne mutlu bana ❤❤
tarafından
Ah olmaz mi canim cok sağol ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
(610 puan) tarafından
❤❤❤❤❤❤ :)) sevindim canım benim❤❤❤❤❤
0 oy
tarafından

Öncelikle sağ salim kucağınıza alırsınız inşallah korkmayın benimde ilk gebeligimde sadece yengem vardı yanımda  2 gün yattım çıktım . Benim çok ağrılı  geçmişti belden uyusturarak  yapmışlardı  tabi bisey bilmediğim için nasıl emzirilir doydu mu doymadı mı  diye sorular. Sonra beni almadı  göğüs ucum  yoktu. Mama vermek zorunda kaldık hemşire geldi şöyle tutacaksın  böyle yapacaksın dedi gösterdi . Öyleydi  böyleydi  derken zaman su gibi alıp gitti şuan kızım 5.5 yaşında anaokuluna gidiyor :))) allah analı babalı büyütsün 

tarafından
Amin canim inşallah bildiklerim de var ama ışte yine de korkuyorum Allah yavrularimiza uzun ömürler versin inşallah ❤
tarafından
Olsun siz dua ederek girin doğuma rabbim kolaylığını gerçekten veriyor.  Suan ikinciye hamileyim bende de o deli sorular yokmu fazlasıyla var ama hastaneden çıktıktan sonra daha rahat oluyorsun birde yanında rahat edebilecek seni sıkmayacak biri olursa o zaman çok rahat edersin emzirirsin  ama bilen biri olmuş olsun yanında
tarafından
Ah canim ah bilen birisi sadece hastahane de ki hemşire arkadaşlarım olur onun haricin de kayinvalidrmi düşünmüyoruz bile o derece düşün kendi annem de benden fazla panik nasıl yikicaksin diyor geçen gün yardımın yoksa panik yaptırıp da zarara bari sokma beni dedim düşün yani neden endiseliyim: )
tarafından
Anlıyorum canım ama trk başına da doğum yapamazsın yanında muhakkak biri olması gerek sen sezeryanla yatarken pek faydası olmuyor ki kendimden biliyorum ilk bir gece hiç kalkamadım yengem kucağıma verdi üstünü değiştirdi altını aldı. Şart birinin yanında olması yıkama olayından hiç korkma o daha basit :)) dediğim gibi siz dua ederek girin yarim olursanız da dua ederek çıkın  allah kolaylığını  veriyor hiç endişelenme
tarafından
Esim olucak canim herkesten fazla yardimi dokuncagina eminim kimseyi kafam artık kaldırmaz hale geldi.. Ilk gün yardım ederler son rasim da kendime gelirim diye ümit ediyorum amin canim cumlemize inşallah
0 oy
(58 puan) tarafından

Günaydın... Sizi çok iyi anlıyorum ama hiç endişelenmeyin o minicik varlığı kucağınıza verdikleri andan itibaren herşey o kadar değişiyor ki sanki her şeyi biliyor 2 3 tane çocuk büyütmüş kadar tecrübeli Hissediyorsunuz kendinizi... Bunun da adı annelik iç güdüsü :) hatta o kadar ki çevrenizde akıl veren yaşı büyük kişilerin bile sözüne güvenmeyip yüreğiniz sizi nasıl yönlendirirse onu yapıyorsunuz ve açıkçası ben hiç yanıldığımı da görmedim :) o yüzden siz de rahat olun herşey yolunda gidecek inşallah 

tarafından
Inşallah canim inan çok zor süreç geçirdim esim yoktu ve her kafadan ayrı ses çıkması beni bunaltmaktan başka bir ise yaramdi ve hep zararima oldu bu yüzden belki ayıp ama doğum da bile kimseyi gormek istemiyorum eşimden başka zaten cevrem de de akıllı insan pek yok hep zarar hepsi endişelerim çok oluyor naparim diye Allah hepimiz e yardım etsin  inşallah ❤
(58 puan) tarafından
Amin.. İnşallah Allahım hepimize yavrularımızı sağ salim kucağımıza almayı ve onları en güzel şekilde yetiştirmeyi nasip etsin
0 oy
tarafından

Insaallah saglikla al yavrunu kucagina canim. Bebegin seni herseye alistiricak. Aciktiginda agliycak altini degis ustunu degis ic gudulerin ve dikkatinle onu bakmayi zaman sana ogreticek. Bizler ne anlatsak bos:) bir sikinti gorduginde bebek bakimindan sorarsin zaten

tarafından
Çok sağol canim benim amin Allah hepimzie yardım etsin ❤

İlgili sorular

14 cevap 154 göst.
11, Eylül, 2019 İkra (99 puan) tarafından soruldu

64,212 soru

1,759,980 cevap

5,597 kullanıcı

...