Kizlar bu oyuncaga bayildim ama fiyat bana fazla geldi sizce deyermi yaa
Bende beyazı var bunun daha güzeli hatta 180 tl ye almıştım kermesten.bence değmez Hatta resim ekliyim dur kucuk gözüküyor ama büyük
YouTube’dan video izleyerek örebilirsin kendin ben öyle ördüm canım çok para bu ne böyle
Sakin alma satıcı seni kandirmiss ipi pahalı degill 3 ip gitse 150 de 50 liralık elyaf al videoları izle yap kendin yazık günah o kadar parayaaa
1,512,301 soru
24,667,413 cevap
367,065 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın