593 göst.
(71 puan) tarafından
Arkadaşlar abartıp abartmadığımı kendim anlamıyorum. Size sormak istedim. 

6 aylık evliyim ve yaşadığım şehir izmirden ayrılıp köy gibi bir yere geldim. İzmirde hayatım çok yoğundu burada sadece evdeyim ve yalnızım alışamadım canım çok sıkılıyor. Ama size burayı dikkate alın diye anlattım. Eğer siz neredeyse tüm gün eşinizle birlikte olsanız pazara markete hastaneye hep eşinizle gitseniz eşiniz akşam 7 den 10a kadar burada bulunan arkadaşlarının yanına gitmek istese ne derdiniz. Bende diyorum ki sabah git akşam yalnız oturmak istemiyorum. Kendimi çok yalnız hissediyorum. Genelde üst üste bazen iki günde bir sürekli gitmek istiyor. Acaba ben mi abartıyorum. Ama burası beni çok kötü hissettiriyor hem sakinliği hemde kimse olmayışı. Lütfen fikirlerinizi söyleyin. Birde haliyle o daha fazla burada ilçeye gidiyor kafasını dağıtıyor ben her zaman yapamıyorum. Evde o gidince yalnız kalıyorum. 

22 Cevaplar

0 oy
(166 puan) tarafından
Haklısın canım seni de düşünmesi lazım, zaten işte yeterince insan yüzü görüyordur akşamını sana ayırması lazım doğrusu ve normali o
(71 puan) tarafından
Eşim hep evde tüm gün evde. Beraber uyanıyoruz kahvaltı yapıyoruz. Tüm gün beraberiz her zaman. Sadece akşamları oraya gitmek istiyor diyor ki zaten tüm gün seninleyim. Akşam az oturayım diyor. Ama ben akşamları olsun diyorum. İşinden gereği her gün evde.
(166 puan) tarafından
Arkadaşlarının eşiyle tanistirsa seni onların yanına bıraksa akşamları sen de eve davet edersin evde gorusurler arkadaşlarıyla, arkadaşları bekarsa da bir süre üstüne düşme bakalım kendinle ilgilen şimdi sen gitme deyince daha çok cazip gelir yavaş yavaş vazgeçer inşallah, benim eşim bir huyundan çok şükür kendi vazgeçti inşallah senin eşin de yola gelir canım
(71 puan) tarafından
Tanıştırdı ama onlarda yakın değil bana. Uzak. Tek gideceğim yerlerde değiller.
0 oy
(2,581 puan) tarafından
Ah kuzum o huy çok kötü bişey ne yaparsan yap vaz geçmezzz kahve alışkanlığı olan insanlarla kavga edilmez
(71 puan) tarafından
Yok yok diğer hanımlar değil yani herkes benim gibi o bekar adam tüm adamları akşam evine topluyor işte çay muhabbet herkes karısıyla kavga ediyor eşleri benim gibi diyorlar neden gidiyorsun diye ama adam resmen boş ya.
(2,581 puan) tarafından
Canım kahve gibi işte fark eden bişey yok
:((
(71 puan) tarafından
Aynen tek fark oyun yok aslında. O adama gıcık oluyorum kendi meşgalesi yok bunları da meşgalesi yok olarak kabul ediyor.
(2,581 puan) tarafından
Canım alışkanlıkları onların genç evli bekar fark etmwz nasıl alıştıysa o düzende devam eder ilk evlendiğinizde bi kaç gün gitmemiştir kudurmuştur eminim :)
Allahtan benim eşimin öyle huyu yok her akşam evde benmle beraber çay sohbet mughabbet
(71 puan) tarafından
Biz gündüz yapıyoruz aslında sohbet tv keyfi falan ama akşamın tadı başka sanki
0 oy
(2,312 puan) tarafından
Tabi ki haklısın canım insan ilgi alaka istiyor benim eşim ayda yılda bir çıkar dışarı sürekli evde ona rağmen ilgi istiyorum 
(71 puan) tarafından
İyi bari bende haksız mıyım gündüz evde akşam gitsin diye abartıyor muyum diye düşünüyodum
0 oy
(2,647 puan) tarafından
Sende cik gez kafani dagit esinde aksamlari yaninda olmali bnce sonucta yeni evlisiniz ve hic bilmedigin kimseyi tanimadigin bir yere gitmissin seni anlamasi lazim tabi arada gitsin arkadaslarinin yanina kafa dagitsin ama onceligi sen olmali die dusunuorum
(71 puan) tarafından
Çıkıp gezeceğim bir yer yok ki çok saçma bir yer burası. Gezdiğimiz yerlere de beraber gidiyoruz.
(2,647 puan) tarafından
Al basini git ya oraya buraya gezilecek mekan yoksa yurucek bir yol vardir yani o bile sana iyi gelir
(71 puan) tarafından
Aslında doğru diyorsun en azından yürüyüş yapayım. Ormanın içinde
0 oy
(10,262 puan) tarafından
Haklisin canım seni de götürsün madem tek gideceğine her zaman olur mu ya 
(71 puan) tarafından
İşte benim gideceğim bir yer değil ama buradaki komşulara gitsem de kendimi iyi hissetmiyorum. Tatil köyü gibi bir yer. Lüks lüks ev yapmışlar gitmişler yazdan yaza geliyorlar 1-2 ay
0 oy
(804 puan) tarafından
Canım alışmaya çalış küçük bir ilçedeyim ben de arada onlar da nefes almak arkadaşlarıyla oturmak istiyor bunaltma bence o çıkınca kitap oku dizi izle netten başla
(71 puan) tarafından
Ders çalışıyorum bu aralar üniversite okuyorum ilitam olarak. Ama istiyorum akşamları beraber olalım.
0 oy
(2,493 puan) tarafından
Aynı durumda gibiyiz onun için ilcedeyim ailesi burda ama kimse ile görüşmem gelmem gitmem kafa dengi değiller diye ama eşimde bu yüzden bı yere gitmez her yere beraber gideriz ayda yılda bir bı iki saatlik arkadaşları ile çay içe o kadar..geçen bı tartışma da sıkılma diye seni yalnız bırakmıyorum demişti anlıyorum seni demişti .

Ben acikca konuşmuştum kimsem yok kafa dengim yok sebin için burdayım diye o da anlamıştı beni..

Bence açıkça anlat 
(71 puan) tarafından
Ben de bunalıyorum ya ben nolcam
(2,493 puan) tarafından
Bayanlar olarak evde vakit geçirebiliyoruz kendine bı arkadaş çevresi edinebilirsin eşli görüşme ler yapabilirsiniz yani senin bende sıkılıyorum o da sıkılsn demen ona haksızlık olur
(71 puan) tarafından
Yok ki kimse herkes uzak bana. Çevremde insan yok yazları oluyor sadece.
(2,493 puan) tarafından
E onun görüştükleri evli değil mi onların eşleri ile arkadaş ol
(71 puan) tarafından
Yok o gelenler arabayla sırf burda oturmak için geliyorlar. Eminim eşleri patlıyordur
0 oy
(73 puan) tarafından
Haklısın canım daha ortama alışamamışken birde eşin yalnız bırakıyo Aynı dırumu yeni evlendiğimizde bende yaşadım eşimin arkadaşı kumam gibi olmuştu arkadaşı evlendide kurtuldum ondan 
(71 puan) tarafından
Evlenmiyor bu ya. Kendini akşam oturmasına adamış adam evli bekar tüm adamları her akşam topluyor..
(73 puan) tarafından
Bence oraya gidenlerin hanımlarını topla bi güzel dövün sizden korkusuna çağıramasın bir daha kendi yaşadığım günler geldi aklıma sinir oldum
(71 puan) tarafından
Evet ya hemde böyle çıldırmış gibi adam çalışmıyor kedilere tavuk pişiriyor tavuklara makarna pişiriyor gündüzleri akşamları da herkesi topluyor. Bunlar gelmeyince arıyor birde neden gelmediniz diye.
(73 puan) tarafından
Allah yardımcınız olsun evlenmeyince eşini kurtaramazsın benimki arkadaşıyla buluşmak için yalan bile söylüyordu o kadar yani
(71 puan) tarafından
Evlenmez o 42 falan galiba
(73 puan) tarafından
Siz bulun canım ya eşine söyle kanına girsin sonuçta kocayı kurtarmak değilmi maksat
0 oy
tarafından
çok sık cikmasini istemem canim dedigin gibi gunduz gada haftada bir olabilir
tarafından
canim benim esim sadece abimle çıkıyor dışarı bazen iki gun ust uste bazen haftada bir cikiyor zaten elayi uyuturken ayri odalarda oluyoruz benim icin farketmiyor. eslerinde nefes almaya ihtiyacı var abartmamak sartiyla haftada bir izin ver baktin iyi gidiyo iyi halden haftada ikiye cikarirsin duruma gore ayarlarsin
tarafından
bide esin ne is yapıyor gece gunduz evde
(71 puan) tarafından
İmam camii bir kat üstüm gidiyor namaz vakti hemen geliyor yarım saat içinde
tarafından
eşi dizinin dibinde olsin isteyen imamla evlensin o zaman canim :) simdi o zaman senin durum farklı zaten bütün gun berabersiniz aksamlarida adam ciksin yani
(71 puan) tarafından
Aynen imamla evlensin bazen avantajı çok
0 oy
(346 puan) tarafından
Bende şuan farklı memleketteyim işten dolayı bak ocakta memleketimize ğidicez şimdiden kankalarını aramış ayarlamış lar bile buluşma benim kayınvalidemde orda annemde oraya ğidince çok fazla ses çıkarmam aşırı olmadığı sürece çünkü burda hiç çıkmaz kolay kolay bende orda zaten devamlı geziyorum ama eşinin de gece gitmesinin sebebi diğer arkadaşları çalıştığı için belki herkes gece toplanbilyordur canım
(71 puan) tarafından
Evet ondan ama akşamları diyorum beraber oturalım
(346 puan) tarafından
Ne diyeyim ki haklısın ama erkekler bizim kadar saç telinin ucuna kadar düşünen varlıklar değil:(
0 oy
(2,615 puan) tarafından
Canim gunduz evdeyse aksam cikabilir

Ama ona gunduz cik aksam evde ol diyebilirsin 

Hem sende bi tek o varmis gibi yasama evde baska aktiveteler bul kendine oyun oyna

Ben esimsizde 1 hafta evde dururum işi gereği sorunda etmem 

Ben evdeyken o arkadaslariyla cikmisligida var bu kadar cok sıkma derim
(2,615 puan) tarafından
Olabilir indir telefonuna pubg
Veya kitap okuma programlari wattpad gibi
Ben hamileyken yataktan cikmayip o 2siyle oynayip okuyodum
Sen hayatin eşinmis gibi olmasin
Haftada 1 de cik gez
Onada kariscak hali yok heralde
(71 puan) tarafından
Keşke tek başıma çıkıp gezeceğim bir yer olsa. Kendim enerji toplarım ona gerek kalmaz aslında ders çalışıyorum ama yine de yalnız hissediyorum kendimi
0 oy
(523 puan) tarafından
Hiçbir şey demem canım. Bende aynı durumdaydım doğuya geldim üstelik. Ben kendim diyordum eşime çok gez diyem nasıl olsa haftasonu ya da izin gununde zaten beraber plan yapıyorduk. Evli çiftlerin de ne olursa olsun kendine vakit ayırması gerektiğini düşünüyorum
(71 puan) tarafından
Evet bende diyorum gündüz git. Aslında ben kalabalık bir yerde olsam enerji toplasam takmam ama burada çok yalnız hissediyorum alışamıyorum hiç
0 oy
(2,758 puan) tarafından
O arkadaşlarının eşleri yok mu sende onlarla görüşssen
(71 puan) tarafından
Yok burası tatil köyü gibi bir yer. O gelenlerden aşağıdan geliyorlar arabayla düşün yani sırf burada oturmak için
(2,758 puan) tarafından
Hiç mi kimse yok komşu falan
(71 puan) tarafından
Komşu yazları var tatil köyü gibi herkes ev yapmış lüks lüks yazları geliyorlar kışları gidiyorlar
(2,758 puan) tarafından
Yani her gün gitmesin sende o evde yokken Bi meşgale bul kendine
0 oy
(4,599 puan) tarafından
Senle de çıksın arada cnm akşamları o zaman senin içinde değişiklik olur 
(4,599 puan) tarafından
Seni çok iyi anlıyorum bende köyde yaşıyorum kuzum eşim isten geç geliyor ya biyere çıkıyor erken gelsede evde otursa yalnız yaşamıyoruz, biyere ciksak sorun evdekilerin boynu bükük:/
(71 puan) tarafından
Allahtan tekim sadece o ve ben. Birde böyle dertlerim olsa patlardım heralde.
(4,599 puan) tarafından
Allah veriyor sabrinii ♡
(71 puan) tarafından
Ona çok inanıyorum herkes kaldırabileceğini taşıyor Demek ki sen kaldırıyorsun ama içinde ne varsa inşallah en yakın zamanda olur
(4,599 puan) tarafından
Inşallah cnm benim sagolasin kötü değiller allaha şükür idare ediyoruz.
0 oy
(989 puan) tarafından
Gunduz zaten esin evdeymis. Hergun degilse bence birak arkadaslari ile vakit gecirsin. Evlendikten sonra sasece esle vakit gecirmek zorunda degiliz ki. Arkadaslari ile de sohbet etmek vakit gecirmek istiyordur. sende o yokken kendine vakit ayir. Sende yalniz kalmak isteyebikrsin. Pasta yap muzik dinle elisi yapabilirsin alti ustu iki saat 
(989 puan) tarafından
Hangi bölüm ki
(71 puan) tarafından
İlahiyat benim ama başka bölümlerinde var ilitamı. Önce önlisans oku sonra ilitamı düşünürsün o da açıktan okunuyor
(989 puan) tarafından
Csnim pdr mezunuyum su an calisiyorum hatta. Ama ikinci universite olarak iki yillik ilahiyat istiyorum ama hala baslamadim.
(71 puan) tarafından
Başla başla hiç zorlanmazsın
(989 puan) tarafından
Bakalim kismey insallah :)
0 oy
(3,010 puan) tarafından
Kaynanama anneme herkese cok yakinim ama esim aksam evde olsun isterim alsin eline telefon hic konuşmasın ama evde olsun. 3 4 ayda 1 flan çıkar onda bile kendimi yetim gibi o hissediyorum :/
(71 puan) tarafından
Aynen bencede akşam tadı bir başka
(3,010 puan) tarafından
Yani otursun evde disarda ne var hergun hergun
0 oy
(1,235 puan) tarafından
Neresi orasi canim belki burdan bilen vardir orayi arkadas bulursun belki
(71 puan) tarafından
Burda arkadaş yazın var sadece tatil köyü ev yapmışlar sadece yazları geliyorlar
(1,235 puan) tarafından
Peki neresi oraso canim
(71 puan) tarafından
Trabzon dernekpazarı
0 oy
tarafından
Eşin calismiyo mu canım gunduz senle ise akşam ciksim iki üç saat bişi olmaz ki 

Yada anlaşma edin haftada 1 2 kez çıksın yeter bile yani
(71 puan) tarafından
Evet o haftada bir iki bana da mantıklı geldi eşim imam burası tatil köyü gibi kışın kimse yok çalışmıyor sanki hep evde özellikle kışın
0 oy
(8,171 puan) tarafından
Bende akşamları eşimle vakit geçirmek isterim çok şükür eşimin iyle bir huyu yok ben onu kendime bağladım ve işten eve evden işe gelir çok şükür rabbime 
0 oy
(3,433 puan) tarafından
Hergün gitmesi saçma haftada bir yada 2 kere gitsin. Madem arkadaşları ilçede ilçeye göçün. Şehirden köye gitmek çok zor birşey. Ben ilçe merkezinde doğdum büyüdüm hiç köy yaşantım olmadı. Eşime de tek şartım (ailesi köyde) köyde yaşamamaktı. Çok şükür ilçe merkezinde oturuyoruz. 

İlgili sorular

28 cevap 394 göst.
21, Nisan, 21 Büşrasu (29 puan) tarafından soruldu
36 cevap 406 göst.
2 gün önce Zeliş21 (15 puan) tarafından soruldu
32 cevap 296 göst.
6 gün önce ∆ .MİHRİBANSV. ∆ (1,565 puan) tarafından soruldu
27 cevap 329 göst.
11, Mayıs, 11 ❤İki oğlan anasi❤ (367 puan) tarafından soruldu
14 cevap 212 göst.
13, Nisan, 13 Fcelik (7 puan) tarafından soruldu

78,952 soru

2,074,349 cevap

6,930 kullanıcı

...