174 göst.
(3,447 puan) tarafından

Bende şimdiden ödem başladı :D her tarafım şiş . :D :D bi elbise giysem göbek bi yerden başka yerlerim ayrı yerden çıkıyor :D 

Ayaklarımda  gamzeler oluşmuş gibi çöküntüler var biliyorum tuzu eksiltmeliyim  ama tuzsuz yaşayamam :D 

Ne yapcam bu gidişle 

Reklam

12 Cevaplar

0 oy
(656 puan) tarafından

Canm inan simdi azaltmazsan 7 8 ayında ayakların su toplara yere basamazsın bile dikkat et kendine 

(3,447 puan) tarafından
Şimdiden de uzun süre kalırsam ayağım ağrıyor ama tuzsuz bişey yiyemiyorum
(656 puan) tarafından
Biliyorum cann ben tuz deyilde acı hasdasıydım ilk hafdamdan simdiye kadar acı yedim.  Tabi basur olunca öldum bittim dikkat et
Reklam

0 oy
(1,589 puan) tarafından
Bol su iç ve  yürüyüş yap cnm geçer inşallah emin ol doğumdan sonra hiç birşey kalmıyor:)
(3,447 puan) tarafından
Aslında içiyorum ama fayda mi etmiyor :D
Her yanım şiş
(1,589 puan) tarafından
Kızın mi olcak
(3,447 puan) tarafından
Evet canım :)
(1,589 puan) tarafından
Bende kızima hamileligimde çok sismistim ama oğlumda tek gobegim vardi sağlıcakla gelsin bebegin :)
(3,447 puan) tarafından
Amin canım inşallah :) şimdiden böyle isem 8. Aylarımı  düşünemiyorum.
0 oy
(1,700 puan) tarafından

Bence  çok tuzla ilgisi yok canım ya ben tuzu çok azıcık kullanırım ama bende de başladı şişlik :(

(3,447 puan) tarafından
Genellikle tuzu çok tüketirsen  dediler bana . Bende çok tuzu tüketirim  ona  bağlıyorum.  Ayaklarımın altı fena halde ağrıyor
0 oy
tarafından

Canım azalt doğumunun kolay olmasini istiyorsan senin gibyken 24haftalikken tuza aseriyordum tuzlu yiyordum baya doktorum bı baktı ödemin başlamış dedi daha erken ileride nolcak dedi o günden itibaren bıraktım az atıyorum şimdi şükür 38oldum ödem felan yok Allah'a şükür dene cnm sende senin için bebeğin için :*

(3,447 puan) tarafından
Denemeye çalışcam  rahatsızlık veriyor ama bakalım
tarafından
Dene guzelim :)
0 oy
(1,623 puan) tarafından

Acil olarak tuzu terketmen  lazım canım terketmezsen ödem dışında hipertansiyon ortaya çıkar ve buna erken doğum. Bile yaşayabilirsin ben zeytin yerken bile tuzsuz peynir tuzsuz yiyordum 

(3,447 puan) tarafından
Off  vallahi benim için en zor şey tuzu bırakmak :(
0 oy
tarafından

Ben şişiyorum ama tuzuda birakmiyorum)) birakmamdaaa)))

(3,447 puan) tarafından
:D sanki bende öyle  oluyorum
0 oy
(3,101 puan) tarafından

Tuzlu hiç bişi yemiyorum ben yemeklere de az koymaya başladım bi de bol su içiyorum canım ve şükür ödem henüz oluşmadı bende :D şu boğazına sahip çıkarsan biraz senin de olmaz bişeyin :D 

(61 puan) tarafından
Kac haftalik gebesin derya :)
(3,447 puan) tarafından
Çıkamıyorum tuzlu tuzlu ne varsa yiyesim  geliyor :D
(3,101 puan) tarafından
23 hafta canım :) sen böyle yersen 9 aya ayaklar 45 numara olur Hatice :D
(61 puan) tarafından
Ne kadar dikkat edersen et naparsan yap o ayaklar sisecek :) ben nornaldede tuzu seven biri degilim hele hamileligimde hic tuketmedim cok az cok dikkat ettim ozamanlar bende iyidim zannettim ki hep boyke gidicek :)) ama olmuyor gercekten senin elinde olan biseg degil daha sismek icin cok zamanin var :) hatta bi yerden sora saglikli  beslenmekten yoruluosun :))
(3,101 puan) tarafından
Sevmesem de yiyorum çoğu şeyi mecbur beslenme düzenim tamamen değişti arada illa kaçamak yapıyorum ama tuz şeker ve guliteni tamamen çıkardım valla hayatımdan :D
(61 puan) tarafından
Iyi yaptin sismezsin insallah :)
(1,623 puan) tarafından
Kesinlikle dikkat  etmekten geciyo canım 37. Hafta 12 kg aldım ne bir nefeş problemi ne bir bel ağrısı nebir kramp yaşadım malesef herseyin  başı sağlıklı beslenme ve Spor yapmak
0 oy
(1,808 puan) tarafından

Al bndende o kadar :) geçen sene aldığım ve hiç giyemediğim botlarım gelmiyor o bana bakıyo ben ona :) bi doğuraydık da şişimiz ineydi :)

(3,447 puan) tarafından
Vallahi ya. Fena  durumdayım
0 oy
(489 puan) tarafından

Haticecim sen gitmstn buralardn geri gelmisin. Hosgeldn :)

(3,447 puan) tarafından
Evet canım geldim :D hoş buldumm
0 oy
(215 puan) tarafından

Canım bende 24 hafta 2 gunlugum ama çok şükür bende öyle sıkıntılar yok çok tuzlu tuketmeyin fazla yatmayin derim ben:)

0 oy
(1,750 puan) tarafından

tuzu azaltmazsan tansiyonunda cikar erken dogum mazallah tuzdan uzak dur alisirsn yoksa siser gdersn

0 oy
(1,578 puan) tarafından

Canim erken baslamis senin baya ya dikkat et bol bol su ic 

Reklam

İlgili sorular

9 cevap 181 göst.
4 cevap 102 göst.
21, Ekim, 21 Sev (128 puan) tarafından soruldu
2 cevap 158 göst.
6, Eylül, 6 G❣️A (318 puan) tarafından soruldu
6 cevap 79 göst.
3, Temmuz, 3 Kübra23 (120 puan) tarafından soruldu
4 cevap 169 göst.
24, Nisan, 24 misafir tarafından soruldu
13 cevap 183 göst.
9, Nisan, 9 Eda49 öykü (247 puan) tarafından soruldu
Reklam

39,760 soru

386,659 cevap

691,977 yorum

3,993 kullanıcı

Kategoriler

...