177 göst.
(852 puan) tarafından

Hanımlar hamilelikte hayata bakış açım değişiyor resmen 35.haftamdayım bi sıkıntı olur da işlerimi yapamassam muhtaç olursam diye korkuyorum hep dua ediyorum sağlıklı bir şekilde doğumu atlatayım diye sizlerin de böyle korkuları var mı , bunun sebebi biraz da 3 aydır bizde olan görümcem hiçbi işe yaradığı yok bi işten anladığı da yok allah korusun muhtaç fln olsam ****** olurum anlaşılan.İnsan yaşlılığını düşünüyor Rabbim elden ayaktan düşürmesin hiç yaşlı çaresiz olmak ne zordur kimbilir, önceleri derdim amaan bir çocuk yeter diye şimdi durumum olsun 2-3 doğururum elbette baksın diye çocuk doğurulmaz ama yaşlanınca yalnız kalmak daha da zordur eminim.

Reklam


2 Cevaplar

0 oy
(587 puan) tarafından

Aynen bende hiç kimseye muhtaç olmak istemiyorum düşük yaptığımda anladım :(

(852 puan) tarafından
Rabbim korusun zor birşey gerçekten
Reklam


0 oy
tarafından

Ben kanser hastasiyim hastanede yattim hedi ay annem bakti ama nasil zoruma gitti anlatamam 

(852 puan) tarafından
Gerçekten öyle ben annem ameliyat olduğunda daha lisede bi çocuk olmama rağmen nasıl baktım ilgilendim ama şimdi düşünüyorum doğuma gelse 2 gün bakar 3.gün kavga eder gider benim annem de böyle işte ama ne güzel senin annen ilgilenmiş allah razı olsun
(374 puan) tarafından
Gecmis olsun kitu hastaliqin war yanlis anlama nasl bi hamilelik qeciruosun yada hastaliqin qectimi?? Tedawi goruyormusn merk ettim
tarafından
Benim de annemle cok anlastigimi babam bile soyleyemez ve sorunun kaynagi hep annem olmustur yedi ay muhtac hissetmek mahvetmisti beni sukur allah kimseye dusurmesin hamiş
tarafından
Gunaydin bi bucuk yil once tedavim bitti orta huyluydu nakil sartti ama aylarca bulunamadi ne tedavide ne sonrasinda tam bulundu vazgectiler flan sinrada ben bunaldim evlenmeye karar verdik esimle evlendikten bi ay sonra hastaligimin iyiye gittgini ogrendik tamamen gecmedi ama iyiye daha yakin suan  hamile kalmana bi engel yok dedi dr larim hemen bebegimiz olsun istedik cunku yumurta sayim cok dusuktu kemoterapilerden snra ve nakil olsam asla anne olamicaktim :(  neyse bu iyi haberden sonra ikinci ay denememizde hamile kaldim sukur yedi aylik oldu suan oglum olucak insallah tek sorun kan dusukligu butun kanlarim normal insanlardaki alt sınır olan 150.000 ken benim degerlerim bu hafta 67.000 cikti buda oan az ve pihtilasmiyo demek kanama olsa durdurulamaz bu yuzden dogum kesin sezeryan dediler ve masada kalma ihtimali dahi var ama korkmuyorum :) cok sukur bugune
(374 puan) tarafından
Cok gecmis olsun ayricada esine we ailesinede helal olsun. Ben 20 qunluk falan ewliydim esimden enfeksiyon kaptim afedersin ozel bolqemde yara cikti ama bole elma buyukluqunde yara cikti ne yuruyebiliorum ne oturabiliorum 1aylik ewliydim ameliyat oldum. Iilesme surecim 2ayi buldu o surecte esimle iliskimiz tabiki olmadi cunku dikislerimde surekli enfeksiyon oluyordu patliyordu falan. Zaten 12 aylik ewliyim 30 haftalikta hamileyim yani ort 4 aylik ewliykn hamile kalmisim o hamile kalamadqm 4aycik qibi kisa bi surede esimin ailesi sen hastaliklisin hamile kalamadin diolardi oda 4ayn 2ayi hastydim dusun yani.. Psikolojim bozulmustu surekli cocuqun olmaz rahmin enfeksiyonlu cocuk orda tutunamaz diordu Allah sahit..( esim bu konuda bna destek weriyordu o zman annesine cok kizmistir karisma sen biz cocuk yapmicaz zaten deyip cok destk olmustu o zamn bna) Esin we ailesi taktire sayan qerckten
tarafından
Nakil icin dr la konusurken artilari eksileri esim o zaman sevgilimdi yanimdaydi birde babam vardi cocugun olmaz dediler ben yikildim esim disari cikartti beni babamdan musade alip ellerinin arasina yuzumu aldi ben seni cocuk icin mi sevdim? Alacak bi nefesimde varsa senle varsin olmasin dedi elimizden geleni yapariz dedi nakil olmam sartti o zaman nakil olmadan nikah kiydik uc hafta icinde isteme soz oldu ertesi gun nikahi kiyip embriyo dondurduk uc tane bebek yani suan bekletiyoruz hala  ailesi en vasta acele flan oldgu icon cocugum olmayacagi ihtimali var diye istemedi ama esimi yenemediler :) cok sevdi kara gozlum beni bende onu Allah basimdan eksik etmesin ailesi de istemedigini bana bi gun bile yansitmadi annesi hala der once sen onemlisin cocuk degil ikinciti flan dusunmeyin en az bes sene bi toparla kndini diyo babasi desen gelinim degil kizim oldun ne guzel yetistirmis ailen basta bilsem hic uzmezdim sizi diyo :)
(374 puan) tarafından
Masallah Allah dewamni getirsin insAllah.
tarafından
Sagol canim siz naptiniz toparlayabildi mi esin durumu?
(374 puan) tarafından
Ehh iste dioki ben hakkini inkr edemem her zamnda sana dua ediorum beni hic yormadin ben seni kizdrmk icin dedim oyle dusunmuorum. Gercktn imkanim yoktu qoruosun ailem destek olmuo tek basima oduorum herseyi 50bin falan borc kalmisti dugunden sora esimin ailesi hic destek olmadi hatta takilamizi bile aldilar. En azndan kimseye minnetimiz yok qibisinden soyluo sabaha kadr knustuk hatta hic uyumadan ise qitti bnde bilmiorm kafm cok karisik. Ailesi gercktn bni istemedi die onu yanliz biraktiqini biliorum. Ama guwenimde kirildi bi kere nasl dawramcam bilmiorum
Reklam

İlgili sorular

4 cevap 223 göst.
27, Ağustos, 27 misafir tarafından soruldu
10 cevap 181 göst.
5, Kasım, 5 M❤️ (534 puan) tarafından soruldu
16 cevap 409 göst.
15, Mayıs, 15 Kübra Duru (619 puan) tarafından soruldu
2 cevap 184 göst.
6, Mayıs, 6 FeyzisKrnz (641 puan) tarafından soruldu
12 cevap 38 göst.
19, Nisan, 19 Çerkez kızı (1,159 puan) tarafından soruldu
45 cevap 464 göst.
20, Eylül, 20 rıdvanın_melegii (31 puan) tarafından soruldu
Reklam

35,413 soru

341,256 cevap

606,753 yorum

3,735 kullanıcı

Kategoriler

...