0 oy
2,605 göst.
Diğer kategorisinde (1,500 puan) tarafından

Kocamın telefonunu karostirdimbuldum. Kadıni aratacam birazdan. Napim telefonu alıp metres seni diyimmi


3 ay önce konuştuğunu yakaladım. Çok yalvardı yemin etti affettim. Ama konuşmaya devam etmiş 
Kadın boşanmış kocasından
Yascada büyük. Geçen defa kadınla muhattap olmadım. Ama birazdan konuşturam telefonda ikisini. Araya girip seni çimlere şikayet edecem rezil ol diyimmi. Ogretmenmis

43 Cevaplar

0 oy
(10,061 puan) tarafından
Uzmanlar asla o kadınlarla muhatap olmayın diyor...

Netice de zorla değil eşinin suçu sen eşinin cenaze namazını kil
-Reklam-
0 oy
(8,115 puan) tarafından
3 ay önce kocanın başka kızla konuştuğunu  yakalamışsın  o zaman ağzına sıçmamışsın  ve bir yemin edişine  kanıp  affetmişsin  bir kere bu hattı yiyen yine aynı hattı yiyebileceğini  bilmiyorsun  cnm ben değil o erkekle aynı yastığa  baş koymak nefes alışını  bile dinlenmem aynı evde soluklamam  bile
0 oy
(1,252 puan) tarafından
Bence hiç arama hem kadinida suçlama belki eşini bekar saniyo hem suç eşinde ne yapicaksan ona yap 

İlgili sorular

0 oy
29 cevap 1,310 göst.
23 Mayıs 2020 Aile & Aşk kategorisinde Ebru03 (2 puan) tarafından soruldu
0 oy
20 cevap 1,287 göst.
0 oy
6 cevap 453 göst.
15 Şubat 2021 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 235 göst.
11 Haziran 2023 Diğer kategorisinde Alisim49 (3,051 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,191 soru

24,666,093 cevap

366,981 kullanıcı

...