1,590 göst.
(28,009 puan) tarafından

Değerli kullanıcılarımız;

Bundan sonra uyarı butonunu gereksiz yere kullanan üyelerin UYARILMAKSIZIN hesapları kilitlenecektir. Ayrıca soru veya cevaplarda terbiye dışı paylaşım yapanların hesaplarıda herhangi bir uyarıda bulunmaksızın kapatılacaktır.

41 Cevaplar

+11 oy
(2,923 puan) tarafından
Çok teşekkür ederiz 
+10 oy
tarafından
Inşallah bu uyari çözüm olur 
+9 oy
tarafından

Süper bi kural bazen cok ahlak disi agzi bozuklar dolaniyo 

+9 oy
tarafından
LUTFEN SIZDE ILGILENIN   KÜFÜR  EDENLERI SACMA SAPAN YAZANLARI BELA OKUYANLARI ( LÜTFENN))
+8 oy
(180 puan) tarafından

Çok çok iyi oldu teşekkürler admin

+7 oy
tarafından
düzenlendi

Mumkunse boş  post acanlarida admin

+6 oy
(2,758 puan) tarafından

Adaleti sağladığınız için teşekkür ederim Admine hanım mesajımı dikkate aldığınız içinde ayrıca teşekkür ederim böylelikle uygulamaya rahatlıkla dönmüş bulunuyorum.  İnşallah editörlerde dahil kimse kişisel saldırı yapmaz . 

(1,281 puan) tarafından
INŞALLAH cnm bizde sana teşekkür ederiz böyle birşeye akıl ettiğiniz için;)
(2,758 puan) tarafından
Yaşayıp göreceğiz kuzum hep beraber bakalım
+4 oy
tarafından

Eline sağlık admin teşekkür ederiz 

+4 oy
(3,273 puan) tarafından

Çok Teşekkür Ederiz❤

+4 oy
(605 puan) tarafından

Cok cok tesekkur ederim cok sagolunnn❤❤❤❤❤❤❤❤❤

+3 oy
(215 puan) tarafından

Cok tesekkurler harika bir karar. 

+3 oy
(366 puan) tarafından

Surekli isme ozel.acilan postlar 

Eşleri ile olan mahrem sorular da kaldırılsın admin.


tarafından
Boş boş şeyleri okumak zorunda mıyız  ya inşallah bunlarla da ilgilenirler  pek zannetmiyorum da işte bir umut
(461 puan) tarafından
Arkadaşlar bı sikayetiniz olduğu zaman admine hanıma mesaj atın. Yada Editörlere mesaj atın. Mutlaka ilgileniyor. Yoksa burda gelişi güzel psotlara yazınca pek haberi olmuyor. Yinede ben mesaj attım. Kişiye özel postlar için ve mahrem konuları için özellikle yatak odası mahremiyeti adına. Postları ne yapalım diye. Cevap gelince post açarım. Yada kendileri açar.
tarafından
Mahremiyet ile ilgili bir yazı okumadım ben bir aydır burdayım fakat bu bir ayda aman allahım kişiye özel postlar  yok o neden yok neden yazmadı. Yazmadiysa  yazmadi ne uzatıyorsunuz kaç tane gördüm böyle tabiki de bir durum olduğunda mesaj atarım ve inşallah da temennim bunlar bir son bulur ilginize teşekkürler
+2 oy
(2,251 puan) tarafından

Çok şükür :)

+2 oy
(1,281 puan) tarafından

Oooooohhhhhhhhhh çok iyi olmuş. Benim normal msjlarımai şlerine gelmeyenler bol bol uyarı veriyor du. Yüreğim buz gibi oldu!!!!!! :@) :))

+1 oy
(487 puan) tarafından

Ellerie sağlık admin inş bi nebze olsun düzelir uygulama çünkü suyu çıkmaya başlamıştı

+1 oy
(3,657 puan) tarafından

Cok tesekkurler admin cok iyi oldu

+1 oy
(1,168 puan) tarafından
 mahrem yatak odası soruları da kalksın bence  insan rahatsız oluyor  şahsen benim görüşüm bu o konular kişiye özel burda acilmamasindan  yanayım kişisel rahatsızlık olur neyse de eşler arası şeylerin yazılması hos değil  
(461 puan) tarafından
Mesaj at bana ben kapatırım. ;))) Aşırıya kacanlari
(1,168 puan) tarafından
Hayır yani kocasıyla yaşadıklarıni anlatan oluyordu suan yok zaten ilk geldiğimde çok vardı şok oluyordum resmen yani
(461 puan) tarafından
He kız he bende okuyodum vallahi okurken ben utaniyodum geç fark edince kapatiyodum herkes  okuyodu tabi. :))).ben kapatana kadar
(180 puan) tarafından
Tmm mesaj atacağım sana aşırıya kaçan olursa teşekkür ederim
(461 puan) tarafından
Rica ederim;)
+1 oy
tarafından

Bencede iki uc gundur giresi gelmiyoninsanin. Diger bolume zaten grmiyorum eskisi kadar. Sorulara degil ordada insanlar muhabbete cevap veryo burdada hep uyariya basiyolr.... 

+1 oy
(1,387 puan) tarafından

Ohh super olmusss . Bana uyari butani hakki coktan verildi ama tek bir kere kullanmadim . Bos yere kullananlarin kapatilsn hesaplari tabikiii

+1 oy
(7 puan) tarafından

On numara bes yildiz bir uyari olmus. Durup durup uyaranlar var...

İlgili sorular

15 cevap 782 göst.
7, Şubat, 7 admin (28,009 puan) tarafından soruldu
6 cevap 146 göst.
22, Mayıs, 22 Hafizee (586 puan) tarafından soruldu
5 cevap 220 göst.
6, Temmuz, 2019 misafir tarafından soruldu
11 cevap 882 göst.
7, Şubat, 2019 admin (28,009 puan) tarafından soruldu
50 cevap 1,747 göst.
12, Ekim, 2019 admin (28,009 puan) tarafından soruldu

80,182 soru

2,112,214 cevap

6,999 kullanıcı

...