193 göst.
(15 puan) tarafından
İyi akşamlar hanımlar Bayadır kayıtlıyım sessiz üyelerdedim aslında 2 çocuk annesiyim 2 oğluşum var RAbbim tüm evlatlarımızı korusun burda güzel arkadaşlıklar var benide aranıza alırmısın :) tanışalım 

12 Cevaplar

0 oy
tarafından
Seni sevmeyen varmı tanımayan ben şok. D
(15 puan) tarafından
Ay valla k. Bakmayın dikkat etmemişim diğer kaydımda ben esra bu arada baya seviliyorsun burada seni ben sandılar :D
(8,605 puan) tarafından
:) kiz dedim noluyor anlamadim ilkten bir boslukla farkınız var :)))
(2,206 puan) tarafından
Ay ne kusuru ya aşk olsun :) evet büyük fark bulduk bak boşluk olanlı benim :D hehheh
Sanırım birazcık :)
(15 puan) tarafından
:DDD ay valla
(8,605 puan) tarafından
tüm erkek bebekler pasadir napalim :)))
0 oy
(2,061 puan) tarafından
Hişgeldn tatlim 4 aylik bir oglum var 20 yasindaym kayseride yasiyorum eşim aakerde 39 gun sonra kavusicaz inshallah
(15 puan) tarafından
Allah kavuştursun inş canım çok zordur asker yolu beklemek tez zamanda kavuşursun inş yarine :)
0 oy
(4,842 puan) tarafından

Iyi akşamlar canım hoşgeldin:)

2pasaannesi diye görünce Gülizar sandım ah ah :D
(15 puan) tarafından
Sanırım 2paşa annesi var ben esra bu arada :)
(2,206 puan) tarafından
Bendeee ben sandım :D
(15 puan) tarafından
Bi boşlukluk farkımız var bacım :D
(2,206 puan) tarafından
Büyüüük bir fark :D hehheh
0 oy
(2,975 puan) tarafından
Aynı nickle başka arkadaşımızda var canım hoşgeldin aramıza
tarafından
Yeni mi bu arkadaş
(15 puan) tarafından
Şans mı diyelim tesadüf mü bilemedim :)
(2,975 puan) tarafından
Evet yeniii:))
0 oy
(7,174 puan) tarafından
Bayadır kayıtlıyım demişsin ama 2 gün olmuş kayıt olalı:) 

Her neyse hoşgeldin 
(15 puan) tarafından
Malesef diğer kaydımı şifresini unuttum yeni açmak zorunda kaldım
(7,174 puan) tarafından
Anladım canım:)
(15 puan) tarafından
12karakter:)
0 oy
(361 puan) tarafından
Adım esra 5 aydir bu uygulamadayim 2 aydir aktif bir uye oldum 21 haftalik prensese hamileyim 18 yasindayim 5 yillik evliyim asil memleket afyon ama urfaya kardesimle birlikte aynı eve gelin geldik suanki mekan eskisehir kaynana falan kardesim hep birlikte burda kaliyoruz
(15 puan) tarafından
Merhaba adaşım ne güzel valla kardeşinle birsin çok şanslısın:)
(361 puan) tarafından
Adaşmıyız aa bilmiyordum hosbulduk canim malesef inan o kadar sansli degilim o gelinligiyle geldi ben kacarak evlendim ama kayanam gil beni daha cok sever evlendigimde eşim de bende kucuktuk onlar buyuttu kendi cocuklari gibi oldum
(15 puan) tarafından
Yani kaçarak evlenmek yada gelinlikle gelmek aranızda ne gibi Bi şanssızlık yapabilir ki özel değilse tabi
(361 puan) tarafından
Şöyle anlatayim benim eltim ben açlıktan oluyor olsam umrunda olmaz karsimda tavuk yer o derece cimri nankör bir insan beni eşinden kıskaniyor eside benim kaynim ki kendisi benim öz ablam neler cektirdi bana ne iftiralar atti yuvami bozuyordu az kalsin ama simdi esim askerden geldi yüzüme guluyo hic bisey olmamais gibi bende yaptiklarini unutmaya calisip hadi neyse diyip uzaktan karsilik veriyorum artik yani kumalık gemisi yürür eltilik gemisi yürümez diye bi laf var ya o tamda bu işte
(15 puan) tarafından
Ben şok yani abla kardeşe bunu yaptıysa akıl vermek gibi olmasın ama slmımı dahi vermem evime yuvana bakarım gerisini takmam
(361 puan) tarafından
2 ay önce Sayfamda paylasmis oldugum ikinci posta bak anlarsin neler cektirdigini
(15 puan) tarafından
Zor günler geçirmişin baya RAbbim büyüktür eden ettiğiyle kalmaz elbet birgün çıkar acısı inş oda vicdana gelir yarı yoldan döner çok acı bu durum Allah yardımcın olsun kardeşim
0 oy
(2,445 puan) tarafından
Hoşgeldin kardeşim ☺
(15 puan) tarafından
Hoş buldum canım
0 oy
tarafından
Hoşgeldin kuzucum
(15 puan) tarafından
Hoş buldum tatlım
0 oy
(2,206 puan) tarafından
Hoşgeldiinn 3.  2paşaannesi oldun uygulamanın en aktifi bendim o ayrı ama diğer 2paşaannesi yenilerde doğum yaptı bayasır gözükmüyor. Tekrar hoşgeldin
(15 puan) tarafından
H. Buldum canım artık numarayla paşa annelerini seçeriz :)
0 oy
tarafından

Hoş geldin cnm :)

(15 puan) tarafından
H. Buldum canım
0 oy
(2,450 puan) tarafından
Hoş geldin canım aramiza
(15 puan) tarafından
H. Buldum canım
0 oy
(4,159 puan) tarafından

Hoş geldin ben Banu canım bi tane oğlum var 9 aylık :D

(15 puan) tarafından
Bende esra m. Oldum benim de 4 yaşında ve 1 yaşında oğlum var :)

İlgili sorular

16 cevap 131 göst.
9, Ocak, 9 ❤❤ BİR MELEK❤❤ (280 puan) tarafından soruldu
47 cevap 453 göst.
17, Ekim, 2019 ❤sevda❤ (7,146 puan) tarafından soruldu
28 cevap 326 göst.
2, Mayıs, 2019 Ravzaaa (341 puan) tarafından soruldu
27 cevap 303 göst.
24, Aralık, 2018 seven sevilen (173 puan) tarafından soruldu
10 cevap 194 göst.
7, Aralık, 2018 Şefika (721 puan) tarafından soruldu
7 cevap 106 göst.

47,583 soru

472,284 cevap

835,261 yorum

4,557 kullanıcı

Kategoriler

...